Ik kan mijn account niet activeren. Na het versturen van e-mail adres en "ik ben geen robot" krijg ik steeds: Sorry er is iet mis gegaan
Bladzijde 1 / 1
Hoi TJD,
Voor welke producten wil je je MijnTele2 account activeren?
Mark
Voor welke producten wil je je MijnTele2 account activeren?
Mark
Heb de app op mijn telefoon staan. Daar wil ik op inloggen en dat gaat dus niet. Ik neem aan dat je in die app je verbruik kan zien en je factuur ed.
Voor welke producten wil je je MijnTele2 account activeren?
Mark
Hoi TJD,
Via de app kun je inderdaad de gegevens van je mobiele abonnement inzien. Ik kijk graag met je mee om het probleem op te lossen. Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Mark.
Bedankt voor je medewerking.
Ik zie je gegevens tegemoet.
Mark
Via de app kun je inderdaad de gegevens van je mobiele abonnement inzien. Ik kijk graag met je mee om het probleem op te lossen. Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Mark.
Bedankt voor je medewerking.
Ik zie je gegevens tegemoet.
Mark
Hoi TJD,
Ik heb je een nieuwe activatie-email gestuurd. Je kunt deze het beste openen op een computer en niet op je telefoon. Laat je weten of het hiermee gelukt is?
Mark
Ik heb je een nieuwe activatie-email gestuurd. Je kunt deze het beste openen op een computer en niet op je telefoon. Laat je weten of het hiermee gelukt is?
Mark
Hier eenzelfde probleem, mag ik je ook een pb sturen Mark?
Ik heb je een nieuwe activatie-email gestuurd. Je kunt deze het beste openen op een computer en niet op je telefoon. Laat je weten of het hiermee gelukt is?
Mark
Hoi TJD,
De activatiemail vind je in de inbox van jouw email. In deze email vind je een link waarop je kunt klikken om je account te activeren.
@whatsup: Ik zie dat je al wordt geholpen in je eigen topic 🙂.
Mark
De activatiemail vind je in de inbox van jouw email. In deze email vind je een link waarop je kunt klikken om je account te activeren.
@whatsup: Ik zie dat je al wordt geholpen in je eigen topic 🙂.
Mark
Hoi TJD,
Ik heb helaas niets meer van je gehoord, ik ga er derhalve dan ook vanuit dat je geen vragen meer hebt. Ik sluit nu het topic. Mocht je nog vragen hebben dan mag je hier een nieuw topic voor openen.
Mark
Ik heb helaas niets meer van je gehoord, ik ga er derhalve dan ook vanuit dat je geen vragen meer hebt. Ik sluit nu het topic. Mocht je nog vragen hebben dan mag je hier een nieuw topic voor openen.
Mark
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.