Heb sinds kort een nieuw abonnement bij Tele2. Als ik mijzelf wil registreren voor een tele2 account krijg ik een foutmelding met "SORRY, er is iets mis gegaan. Probeer het later nog een keer." Zelfs heb ik verschillende browsers geprobeerd en verschillende apparaten zoals laptop, computer, tablet en mobiel. Niks werkt. Kunnen jullie mij helpen?
Bladzijde 1 / 1
Hallo Kenzo046,
Ik zou je graag willen helpen met deze klacht, zou je om deze reden mij een privebericht willen zenden met de volgende gegevens:
- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Erwin.
Bedankt voor je medewerking.
Ik zie je gegevens graag tegemoet.
Groet,
Erwin
Ik zou je graag willen helpen met deze klacht, zou je om deze reden mij een privebericht willen zenden met de volgende gegevens:
- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Erwin.
Bedankt voor je medewerking.
Ik zie je gegevens graag tegemoet.
Groet,
Erwin
Hallo Kenzo046,
Dank je wel voor je bericht.
In verband met privacygevoelige gegevens komen we hopelijk tot een oplossing via privèberichten.
Groet,
Erwin
Dank je wel voor je bericht.
In verband met privacygevoelige gegevens komen we hopelijk tot een oplossing via privèberichten.
Groet,
Erwin
Hallo Kenz046,
Zoals zojuist besproken nog even een update in dit topic.
Er was even een misverstand inzake het emailadres dat gebruikt zou moeten worden.
Mijn Tele2 werkt nu met het juiste emailadres.
Groet,
Erwin.
Zoals zojuist besproken nog even een update in dit topic.
Er was even een misverstand inzake het emailadres dat gebruikt zou moeten worden.
Mijn Tele2 werkt nu met het juiste emailadres.
Groet,
Erwin.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.