beantwoord
Tele2 app
Heb sinds kort een nieuw abonnement bij Tele2. Als ik mijzelf wil registreren voor een tele2 account krijg ik een foutmelding met "SORRY, er is iets mis gegaan. Probeer het later nog een keer." Zelfs heb ik verschillende browsers geprobeerd en verschillende apparaten zoals laptop, computer, tablet en mobiel. Niks werkt. Kunnen jullie mij helpen?
Beste antwoord door Anonymous
Hallo Kenzo046,
Ik zou je graag willen helpen met deze klacht, zou je om deze reden mij een privebericht willen zenden met de volgende gegevens:
- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Erwin.
Bedankt voor je medewerking.
Ik zie je gegevens graag tegemoet.
Groet,
Erwin
Bekijk origineel berichtIk zou je graag willen helpen met deze klacht, zou je om deze reden mij een privebericht willen zenden met de volgende gegevens:
- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Erwin.
Bedankt voor je medewerking.
Ik zie je gegevens graag tegemoet.
Groet,
Erwin
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.