Skip to main content
Het aanmaken van een 2e account lukt niet. Probleem is het zelfde emailadres
Hi Mverboom,



Als je twee of meer klantnummers hebt bij Tele2, dient elk account zijn eigen emailadres te hebben voor Mijntele2. Dit omdat je emailadres de gebruikersnaam is voor Mijntele2.

Indien je een ander emailadres hebt, kan ik dit voor je wijzigen. Zou je mij dan een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:

- Naam

- Adres

- Postcode + Woonplaats

- Klantnummer

- Geboortedatum

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Hinke.



Kun je hierin ook gelijk aangeven welk emailadres je wilt gebruiken?



Ik zie je gegevens graag tegemoet.



Groetjes,



Hinke
Hi Mverboom,



Als je twee of meer klantnummers hebt bij Tele2, dient elk account zijn eigen emailadres te hebben voor Mijntele2. Dit omdat je emailadres de gebruikersnaam is voor Mijntele2.

Indien je een ander emailadres hebt, kan ik dit voor je wijzigen. Zou je mij dan een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:

- Naam

- Adres

- Postcode + Woonplaats

- Klantnummer

- Geboortedatum

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Hinke.



Kun je hierin ook gelijk aangeven welk emailadres je wilt gebruiken?



Ik zie je gegevens graag tegemoet.



Groetjes,



Hinke
Hi Mverboom,



Als je twee of meer klantnummers hebt bij Tele2, dient elk account zijn eigen emailadres te hebben voor Mijntele2. Dit omdat je emailadres de gebruikersnaam is voor Mijntele2.

Indien je een ander emailadres hebt, kan ik dit voor je wijzigen. Zou je mij dan een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:

- Naam

- Adres

- Postcode + Woonplaats

- Klantnummer

- Geboortedatum

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Hinke.



Kun je hierin ook gelijk aangeven welk emailadres je wilt gebruiken?



Ik zie je gegevens graag tegemoet.



Groetjes,



Hinke

Dank voor je reactie. Ik heb gisterenavond al contact gehad met de klantenservice en het probleem is inmiddels opgelost.
Hi Mverboom,



Goed om te horen! Kan ik verder dan nog iets voor je betekenen?



Groetjes,



Hinke
Vanwege inactiviteit sluit ik deze topic.