Skip to main content
Antwoord

2e account aanmaken

  • June 27, 2017
  • 5 reacties
  • 643 x bekeken

Het aanmaken van een 2e account lukt niet. Probleem is het zelfde emailadres

Beste antwoord door Hinke van Tele2

Hi Mverboom,

Als je twee of meer klantnummers hebt bij Tele2, dient elk account zijn eigen emailadres te hebben voor Mijntele2. Dit omdat je emailadres de gebruikersnaam is voor Mijntele2.
Indien je een ander emailadres hebt, kan ik dit voor je wijzigen. Zou je mij dan een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Hinke.

Kun je hierin ook gelijk aangeven welk emailadres je wilt gebruiken?

Ik zie je gegevens graag tegemoet.

Groetjes,

Hinke
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Hinke van Tele2
Hi Mverboom,

Als je twee of meer klantnummers hebt bij Tele2, dient elk account zijn eigen emailadres te hebben voor Mijntele2. Dit omdat je emailadres de gebruikersnaam is voor Mijntele2.
Indien je een ander emailadres hebt, kan ik dit voor je wijzigen. Zou je mij dan een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Hinke.

Kun je hierin ook gelijk aangeven welk emailadres je wilt gebruiken?

Ik zie je gegevens graag tegemoet.

Groetjes,

Hinke

  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • June 28, 2017
Hi Mverboom,

Als je twee of meer klantnummers hebt bij Tele2, dient elk account zijn eigen emailadres te hebben voor Mijntele2. Dit omdat je emailadres de gebruikersnaam is voor Mijntele2.
Indien je een ander emailadres hebt, kan ik dit voor je wijzigen. Zou je mij dan een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Hinke.

Kun je hierin ook gelijk aangeven welk emailadres je wilt gebruiken?

Ik zie je gegevens graag tegemoet.

Groetjes,

Hinke
Hi Mverboom,

Als je twee of meer klantnummers hebt bij Tele2, dient elk account zijn eigen emailadres te hebben voor Mijntele2. Dit omdat je emailadres de gebruikersnaam is voor Mijntele2.
Indien je een ander emailadres hebt, kan ik dit voor je wijzigen. Zou je mij dan een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Hinke.

Kun je hierin ook gelijk aangeven welk emailadres je wilt gebruiken?

Ik zie je gegevens graag tegemoet.

Groetjes,

Hinke

  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • June 28, 2017
Dank voor je reactie. Ik heb gisterenavond al contact gehad met de klantenservice en het probleem is inmiddels opgelost.

Hinke van Tele2
Hi Mverboom,

Goed om te horen! Kan ik verder dan nog iets voor je betekenen?

Groetjes,

Hinke

Hinke van Tele2
Vanwege inactiviteit sluit ik deze topic.