beantwoord

2e account aanmaken

  • 27 June 2017
  • 5 reacties
  • 638 x bekeken

Het aanmaken van een 2e account lukt niet. Probleem is het zelfde emailadres
icon

Beste antwoord door Hinke van Tele2 28 June 2017, 09:17

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 4
Hi Mverboom,

Als je twee of meer klantnummers hebt bij Tele2, dient elk account zijn eigen emailadres te hebben voor Mijntele2. Dit omdat je emailadres de gebruikersnaam is voor Mijntele2.
Indien je een ander emailadres hebt, kan ik dit voor je wijzigen. Zou je mij dan een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Hinke.

Kun je hierin ook gelijk aangeven welk emailadres je wilt gebruiken?

Ik zie je gegevens graag tegemoet.

Groetjes,

Hinke
Hi Mverboom,

Als je twee of meer klantnummers hebt bij Tele2, dient elk account zijn eigen emailadres te hebben voor Mijntele2. Dit omdat je emailadres de gebruikersnaam is voor Mijntele2.
Indien je een ander emailadres hebt, kan ik dit voor je wijzigen. Zou je mij dan een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Hinke.

Kun je hierin ook gelijk aangeven welk emailadres je wilt gebruiken?

Ik zie je gegevens graag tegemoet.

Groetjes,

Hinke
Hi Mverboom,

Als je twee of meer klantnummers hebt bij Tele2, dient elk account zijn eigen emailadres te hebben voor Mijntele2. Dit omdat je emailadres de gebruikersnaam is voor Mijntele2.
Indien je een ander emailadres hebt, kan ik dit voor je wijzigen. Zou je mij dan een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Hinke.

Kun je hierin ook gelijk aangeven welk emailadres je wilt gebruiken?

Ik zie je gegevens graag tegemoet.

Groetjes,

Hinke
Dank voor je reactie. Ik heb gisterenavond al contact gehad met de klantenservice en het probleem is inmiddels opgelost.
Reputatie 4
Hi Mverboom,

Goed om te horen! Kan ik verder dan nog iets voor je betekenen?

Groetjes,

Hinke
Reputatie 4
Vanwege inactiviteit sluit ik deze topic.