De Tele2 community stopt op dit domein
Tele2 TV app? Programma gemist? Problemen met beeld? Kijk hier!
Recent actief
Tweede Interactieve TV-ontvanger werkt niet meer op slaapkamer. In huiskamer werkt Interactieve TV-ontvanger perfect.Heeft het steeds gedaan opeens geen signaal meer, wat is er aan de hand en wat is er aan te doen?nieuwe Interactieve TV-ontvanger , of kan Tele2 service een oplossing.Wat kan ik er zelf aan doen virtuele hulp van Tele2 snapt er niets van, of ik vraag het niet goed.Graag een snelle reactie, wij kijken vaak tv in onze slaapkamer.In afwachting van een snelle en positieve reactie.Met vriendelijke groet:Ab.Schreuder
Hallo,De afgelopen drie dagen kunnen we alleen NL 1,2 en 3 ontvangen. De rest doet het niet. Opnieuw opstarten zorgt er niet voor dat we de zenders weer gaan zien. Wat nu?
Mijn tv decoder doet het al een paar maanden niet helemaal goed.Soms loopt de decoder vast, maar dan was even de stekker eruit en opnieuw opstarten voldoende om te resetten.Programma's opnemen werkt ook al een tijdje niet meer goed, vaak staat de opname er uiteindelijk toch niet op.Oude opnames werken wel, en harde schijf is nog lang niet vol. Tot nu toe viel het allemaal mee, maar sinds gisteren hapert het beeld regelmatig, en geluid valt ook weg. Stekker van zowel de modem als de tv decoder is er al meerdere malen uit geweest, maar het komt nu echt niet meer goed.Wat denken jullie, nieuwe decoder nodig, of kan er nog iets anders aan de hand zijn? Vandaag zowel via Facebook Messenger als via chat op de site geprobeerd een medewerker te bereiken, via Messenger doen ze blijkbaar alleen mobiel, en volgens de chatbot zijn er geen medewerkers beschikbaar.Dan hier maar een berichtje
Sinds een week krijg ik constant de melding "schijf 100% vol". Ik zie dan ook dat er geen opnames aanwezig zijn, dus dat klopt ook niet. Na resetten is de melding even weg en kan ik ook bij mijn opnames, maar iedere keer krijg ik toch weer deze melding. Ik kan dus ook niet meer opnemen, want mijn schijf is vol ... (is in werkelijkheid 15% vol).Ik kan bij andere topics zien dat dit probleem vaker voorkomt, maar ik heb helaas nog geen oplossing gezien.
Hoi, De audio desctiption bij BBC staat weer aan. Kan dat nog een keer uit worden gezet?Een tijdje terug was er hetzelfde probleem: Kan BBC audio description weer uit? bvd,Willeke
De Tele2 TV app (waar ik het in eerste instantie helemaal niet mee eens was: ik heb boven geen smart TV, kan daar dus mijn telefoon dus niet op afspelen, en dus geen gemist kijken. En je betaalt er wel voor, maar de dienstverlening/het pakket verslechterd, maar dit even terzijde) heeft bij mij tot nu toe maar matig gewerkt. Ik gebruik hem niet veel, maar als ik af en toe iets terug wil kijken moet dit dus via de app. Ik moet regelmatig mijn naam en wachtwoord opnieuw invullen, iets wat ik vervelend vind, maar ok. Alleen sinds vandaag heb ik een nieuw ‘geintje'. Ik wilde wat terug kijken, log in met mijn gebruikersnaam en wachtwoord. Ik kom in de app, kan ook de TV-gids e.d. bekijken, instellingen, home etc. Wanneer ik vervolgens op een programma tik en dan vervolgens op afspelen krijg ik een melding in beeld: Apparaat is niet vertrouwd. Er is iets fout gegaan. Onze excuses voor het ongemak, we werken aan een oplossing voor dit probleem. Ik begrijp hier helemaal niks van. Ik heb sinds
Kijk je ogen uit met NPO en RTL Gemist, en mis nóg minder met de Tele2 TV app! Zoals je weet blijven we keihard werken aan onze Tele2 TV app en daarom blijft ‘ie steeds beter en leuker worden. Lees snel verder voor de nieuwste updates, want we hebben weer mooie verbeteringen toegevoegd aan de app! NPO en RTL terugkijkenSinds 1 april kijk je nu ook NPO en RTL zenders tot wel 7 dagen terug op je telefoon of tablet. RTL terugkijken was eerder niet mogelijk via de TV-ontvanger, maar nu wel via de app! Hoe tof is dat? De Talpa zenders kon je al terugkijken, maar met deze toevoeging mis je nooit meer iets van de top 10 zenders. Daar word je toch blij van?Dat is nog niet alles! Je kijkt je ogen uit met nóg meer toevoegingen. Terugkijken is nu namelijk ook beschikbaar voor NPO Extra, NPO Politiek en Nieuws, de Belgische zenders en XITE. Gebruik Apple Airplay of je Google Chromecast en stream je gemiste programma’s razendsnel naar je televisie. Alle zenders op een rijtjeCheck de lijst hieronder
Mijn tv beeld blijft constant hangen en loopt vast. Alle kabels gecheckt en tevens modem al eens 30 seconden uitgezet / stekker uitgetrokken. Maakt het allemaal niet beter. Kan iemand helpen?
Sinds gisteravond happert de TV met regelmaat.Dat gebeurd ook bij onze dochter ( ook Tele2), maar woont in een andere wijk in Rotterdam.Is dit bekend bij jullie?Mvg, Marianne Pouwe
Ik heb al gedurende zeker een maand last van een voortdurende hapering van mijn TV beeld. Ook gisteravond was het weer raak tot mijn groter ergernis. Vandaag met een Tele2 medewerker gebeld en hem probleem voorgelegd.Hij wist mij te vertellen dat dit een landelijke storing was en dat dit vooral voorkwam bij het type modem dat ik bij mijn TV heb staan.Ok; wat te doen was mijn vraag aan de Tele2 medewerker. Hij kon mij niets anders adviseren dan afwachten. Ik plaats hier maar even een berichtje want dit geeft mij toch een erg onbevredigend gevoel. Zeker gezien het feit dat deze storing al een maand (!) aan de hand is.Oh ja ook nog een NLZiet abo afgesloten; kunnen we toch nog een beetje normaal TV kijken….
Kan al 2 maand geen tv kijken op de app...waardeloos...menig keer gebeld....niemand heeft het tot nu toe opgelost en ik betaal wel mijn abonnement elke maand....bij RTL4 RTL5 SBS zegt de app. URL stream fout....ook na een aantal keer de app te hebben verwijderd en opnieuw geïnstalleerd....nu al 2 maand zo :( ook word ik niet teruggebeld!!!! Slechte service....wil eindelijk een keer een oplossing
Sinds een week +/- werkt gesproken ondertiteling werkt niet meer op Tele2 kanaal 601/602/603.Werkt dit bij andere Tele2-ers nog wel? Dit vraag ik namelijk voor mijn slechtziende oma. Ze heeft de Tele2 helpdesk al gebeld, maar die kennen deze functie niet eens en hebben haar een nieuwe TV decoder opgestuurd. Deze heb ik vandaag aangesloten. Samen met de helpdesk van Tele2 40 min werk omdat het maximale aantal decoders waren aangesloten. Maar het probleem was er nog steeds. Ook was deze helpdesker niet bekend met de gesproken ondertiteling kanalen. Het bezoeken van kanaal 601/602/603 zou toch genoeg moeten zijn om deze functie te activeren? Of is hierin iets veranderd.
Hoe kan ik een storing melden? Wij hebben alleen ned 1, 2 en 3. Alle commerciële zenders doen het niet (zwart beeld).
Hoi, De audio desctiption bij BBC 1 en 2 staat weer aan. Kan dat nog een keer uit worden gezet?Een tijdje terug was er hetzelfde probleem: BBC met audio description
Goedemorgen, Ik wilde vanochtend een opname gaan kijken op de TV alleen kreeg ik de melding dat er geen opnames waren om te bekijken. Nu weet ik zeker dat er gisteren nog zeker 10 opnames instonden. Kan iemand mij helpen op de opnames terug te krijgen? Ik wilde wel proberen de modem van het stroom af te halen en er vervolgens weer op te zetten maar ik weet niet of ik dan alle opnames echt kwijt ben. Hopelijk kunnen jullie mij hiermee helpen. Groetjes, Wouter
Beste Tele2, is het mogelijk om de radiozenders door te geven zonder beeld of met een zwart beeld ? Het is nl heel irritant dat je een beeld moet zien als je alleen maar naar de radio wil luisteren … Kunnen jullie daar iets aan doen ? Ik hoor het wel ...
Ik krijg momenteel geen beeld en geluid bij de zenders Eén en Canvas. Alle andere zenders doen het wel.
HoiIs er een manier om "pay-per-view" te blokkeren? kinderslot?
Beste mensen, Willen jullie graag de nieuwe tv-decoder opsturen ter vervanging van mijn oude tv-decoder? In het kort: Alle pogingen om het weer aan de praat te krijgen zijn tevergeefs gebleken. Alle instructies die hier staan werken helaas niet. Wat ik ook doe, niks werkt het. Het is ons opgevallen dat het af en toe uitvalt of blijft het hangen tijdens het wisselen van kanalen. Nu start het helemaal niks meer. De opgesomde pogingen zijn:Uit- en aanzetten, ook met een pauze ertussen van meer dan half uur. Ook tegelijkertijd het uit- en aanzetten van modem. Soms ruik ik alsof er iets verbrand is, maar dit is niet zeker. Want ik zie niks bijzonders. Alle betrokken internetkabels zijn gecontroleerd en ze werken prima, ook het afspelen van films via Netflix als test. Alle HDMI-kabels zijn tevens gecontroleerd en ze werken ook uitstekend. Het internetten doet uitstekend om na te lopen of het misschien toch niet aan modem ligt. Het resetten van modem haalt niks uit. De batterijen van afstands
Ik had tele2 basis en zag tv-light en dat leek me wel wat, dacht dat dat bovenop mijn basispakket kwam, dus niet ! Basispakket werd tv-light en ik was een paar zenders kwijt waar ik veel naar keek. Ik bellen met klantenservice (hoe dom) ik werd 40 minuten in de wacht gezet en kreeg eindelijk iemand die mij uiteindelijk niet kon helpen. Ik wou gewoon mijn tv-light laten omzetten naar Basispakket, volgens de site zou dit dus kunnen....niet dus, 40 minuten in de wacht gestaan voor joker. Ik ben er helemaal klaar mee.
mijn tv-pakket via internet smart tv?
Doordat ik plotseling een andere woning krijg dit ivm gezondheidsredenen, wil ik toch graag tv,internet, en bellen kunnen. Echter ik vindt die 14 dagen bedenktijd belachelijk , moet ik 11 dagen zonder Tv en internet,en mindere mate bellen zitten. Ik wil graag van de 14 dagen bedenktijd af en zsm aansluiting op mijn nieuwe adres. Hoe kan ik dit doen? Er moet toch een oplossing voor zijn? Ik zou het particulier kunnen doen of nog via mijn bedrijf, dat ik nog steeds heb. Maar zoek echt naar oplossing dat ik niet zo lang zonder tv,internet, bellen zit. Hoe los ik dat op? Ik heb gehoord dat er providers zijn die je wel van de 14 dagen bedenktijd af kunnen laten zien, dan ben ik benieuwd welke. Ik hoop dat tele 2 daar ook bij hoort. Ik hoor graag suggesties. Bedankt alvast.
Ziggo heeft de rechten verloren aan NENT. Hoe kijk je bij Tele2 Formule1 vanaf het nieuwe seizoen 2022? Wat verandert er?NENT, de nieuwe eigenaar, zendt vanaf 1 maart de Formule1 races uit op hun eigen streamingsdienst Viaplay, een betaalde OTT app.Er komt dus geen aparte TV zender meer in Nederland.Het wordt dus een zelfde soort dienst als Netflix en Disney+, met een apart abonnement.Kan ik als Tele2 klant nog steeds Formule1 blijven kijken?Zeker! Ook in 2022 kun je gewoon als Tele2 klant Formule 1 volgen. Alleen de manier waarop je Formule 1 kijkt, verandert. Dat staat helemaal los van welke provider je hebt. Je hebt dus een apart abonnement nodig.Hoe werkt dat precies?Je kunt op 2 manieren Formule 1 blijven kijken: je neemt een abonnement op Viaplay, of je neemt een abonnement op F1TV, de TV app van Formule1. Check hun website voor meer informatie: F1TV.Daarnaast is de GP van Zandvoort de komende drie jaar gratis bij de NOS te zien en NOS zendt bovendien alle samenvattingen uitgebr
Vraag over programma gemist: al enige weken ontvang ik bij programma gemist de zenders sbs, veronica en nog een zender niet meer.Ik heb daar nooit enige info over gekregen. Waarom ontvang ik die zenders niet meer ?
hoe kan ik opnemen en tegelijkertijd iets anders kijken?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.