beantwoord

mijn tv-pakket via internet smart tv?

  • 10 February 2022
  • 5 reacties
  • 72 x bekeken

mijn tv-pakket via internet smart tv?

icon

Beste antwoord door Floor109 11 February 2022, 16:49

Bekijk origineel bericht

5 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Hi @paulvangelder

Ik help je graag verder met je vraag, heb je voor mij een uitgebreidere uitleg wat je precies wilt weten? Let me know, dan ga ik kijken wat mogelijk is! 

Ik heb een pakket met daarin BBC 1 en 2. Maar ik wil ook graag BBC 3 en 4 hebben . Hoe kan dat zonder iets te verliezen uit mijn oude pakket?  Ook wil ik graag weten of ik FOX t.v. (ook in mijn oude pakket) ook op mijn computer kan krijgen (via mijn computer kan ik die dan op mijn smart tv projecteren of opnemen)

Reputatie 6
Badge +7

Ik heb een pakket met daarin BBC 1 en 2. Maar ik wil ook graag BBC 3 en 4 hebben . Hoe kan dat zonder iets te verliezen uit mijn oude pakket?  Ook wil ik graag weten of ik FOX t.v. (ook in mijn oude pakket) ook op mijn computer kan krijgen (via mijn computer kan ik die dan op mijn smart tv projecteren of opnemen)

Tele2 biedt helaas BBC 3 en 4 niet aan. FOX wel, deze zit op zender 11 voor elke klant met TV.

Via Tele2 kun je FOX niet op de computer kijken, wat wel mogelijk is; is om op een mobiel apparaat (mobiel/tablet) de Tele2 TV app te downloaden en deze te casten naar de TV.

als de tele2 tv app op mijn tablet kan dan moet hij ook op mijn pc kunnen toch?

Reputatie 7
Badge +12

De TV app is alleen beschikbaar voor IOS en Android. Geen windows of Mac versie 

Reageer