beantwoord

Afzien 14 dagen bedenktijd

  • 27 February 2022
  • 4 reacties
  • 126 x bekeken

Doordat ik plotseling een andere woning krijg dit ivm gezondheidsredenen, wil ik toch graag tv,internet, en bellen kunnen. Echter ik vindt die 14 dagen bedenktijd belachelijk , moet ik 11 dagen zonder Tv en internet,en mindere mate bellen zitten. Ik wil graag van de 14 dagen bedenktijd af en zsm aansluiting op mijn nieuwe adres. Hoe kan ik dit doen? Er moet toch een oplossing voor zijn? Ik zou het particulier kunnen doen of nog via mijn bedrijf, dat ik nog steeds heb. Maar zoek echt naar oplossing dat ik niet zo lang zonder tv,internet, bellen zit. Hoe los ik dat op? Ik heb gehoord dat er providers zijn die je wel van de 14 dagen bedenktijd af kunnen laten zien, dan ben ik benieuwd welke. Ik hoop dat tele 2 daar ook bij hoort. Ik hoor graag suggesties. Bedankt alvast.

icon

Beste antwoord door eric 27 February 2022, 10:44

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 3

Doordat ik plotseling een andere woning krijg dit ivm gezondheidsredenen, wil ik toch graag tv,internet, en bellen kunnen. Echter ik vindt die 14 dagen bedenktijd belachelijk , moet ik 11 dagen zonder Tv en internet,en mindere mate bellen zitten. Ik wil graag van de 14 dagen bedenktijd af en zsm aansluiting op mijn nieuwe adres. Hoe kan ik dit doen? Er moet toch een oplossing voor zijn? Ik zou het particulier kunnen doen of nog via mijn bedrijf, dat ik nog steeds heb. Maar zoek echt naar oplossing dat ik niet zo lang zonder tv,internet, bellen zit. Hoe los ik dat op? Ik heb gehoord dat er providers zijn die je wel van de 14 dagen bedenktijd af kunnen laten zien, dan ben ik benieuwd welke. Ik hoop dat tele 2 daar ook bij hoort. Ik hoor graag suggesties. Bedankt alvast.

Bij Ziggo kun je na ontvangst van de apparatuur meteen gebruik maken van de diensten. Als je besluit om toch op te zeggen binnen de 14 dagen bedenktijd dan moet je wel kosten betalen voor bijvoorbeeld gekochte films, maar hoef je niet te betalen voor de dagen dat je internet en tv hebt gebruikt. Dus dat is met terugwerkende kracht dan toch kosteloos.

 

Hier lees je info over levertijden: https://internetprovidergids.nl/levertijd-internet/

Ziggo is gemiddeld het snelst, Tele2 gemiddeld het traagst.

Ik vindt Ziggo alleen erg duur en heb het niet echt met Ziggo hoor van familie zeer goede berichten over Tele 2 . Dus vandaar mijn voorkeur, maar bedankt voor de tip.

Reputatie 7
Badge +12

Tele2 levert geen nieuwe aansluitingen meer. Zij zijn samengegaan met T-Mobile. Daar kun je wel een nieuwe internetlijn bestellen.

De bedenktijd start bij T-mobile pas als de internetlijn is opgeleverd bij jou. De levertijd is dus meer de levering zelf. Apparatuur, lijn aanvragen bij de netbeheerder en eventueel een monteur plannen.

Wat je vaak op het T-Mobile forum ziet is dat klanten door moderators geholpen worden met gratis Unlimited data vouchers. Als je een Tele2 of T-Mobile simkaart hebt kun je direct een wit hotspot thuis creeren zonde dat je over bundels o.i.d. zorgen hoeft te maken.

Mijn advies zou dan zijn om nu die internetlijn daar aan te vragen, zodat je een klantnummer hebt en dan een topic te openen op hun forum.

.