De Tele2 community stopt op dit domein
Tele2 TV app? Programma gemist? Problemen met beeld? Kijk hier!
Recent actief
Ik heb zojuist mijn Samsung the Frame model 2023 geïnstalleerd en alle apps en streamingdiensten werken perfect behalve tele2 tv.Ik kan enkel nederland 1, 2 en 3 kijken.Bij alle andere zenders verschijnt de tekst ‘deze zender is tijdelijk niet beschikbaar. Druk op ok om het nogmaals te proberen’2 uur later..nog steeds hetzelfde.Mijn irritatie is dat ik voor dit abonnement betaal maar het niet werkt. Mijn modem resetten vind ik onzin aangezien ik vandaag pas voor het eerst mijn tv heb aangesloten en ik geen enkele hinder ondervindt bij alle andere diensten. Ik ondervind hetzelfde op mijn tele2tv app op mijn iphone. De app is up to date en ik heb gecheckt of deze niet bijgewerkt moest worden. Waarom werkt deze niet naar behoren?
Op een nieuwe Samsung tv staan veel apps. Echter de tele2 app staat niet in de samsung app store.Iemand een idee hoe via een app tele2 TV te kijken ?De app van Tmobile staat wel in samsung app store. Is deze werkend te krijgen voor tele2?
Sinds vanavond is er zwart beeld en alleen geluid op mijn tv. Leidschendam.ned 1,2 en 3 en tvwest geven wel beeld.hoe krijg ik weer beeld op alle kanalen?ik heb wifi, tv ontvanger en tv gereset. Niks helpt.er schijnen ook geen algemene storingen bij tele2 te zijn.aub je hulp in deze.
De laatste paar weken hebben wij een probleem met de tv ontvanger.Wij schakelen de tv ontvanger altijd uit na het tv kijken. Sinds een paar weken duurt het minimaal 10 minuten na inschakelen van de tv ontvanger voordat wij beeld op de tv hebben. Gedurende deze tijd krijgen wij een bericht op de tv dat er geen verbinding is. Ook reageert de ontvanger gedurende het lange opstarten niet op de aan/uit knop.Weet iemand een oplossing, behalve het niet volledig uitschakelen van de tv ontvanger.
Sinds ongeveer twee maanden kan ik niet meer tegelijk één zender opnemen en een andere zender kijken. Die andere zenders blijven dan op zwart zonder geluid.Bovendien gaat opnemen alleen via de rode knop op de afstandsbediening , d.w.z. als het tv-programma begint. het instellen van opnemen via de tv-gids doet het ook niet meer. Heeft iemand dit misschien ook gehad en weten op te lossen?
goedeavond, mijn moeder van 84 heeft geen beeld meer op haar tv, alle lampjes op de tv ontvanger blijven branden. alles is al diverse malen gereset.In deze topics las ik dat dan de ontvanger kapot is ,kunt u met spoed een nieuwe ontvanger sturen .
Ik heb de afgelopen tijd meegedaan aan de Tele2 TV app testgroep en ik schrijf hieronder nog even graag mijn ervaring. Ik deed mee met de testgroep als medewerker van Tele2 die los staat van de ontwikkeling groep. Vind het echt top ondanks dat ik thuis geen Tele2 TV heb, het geregeld werd dat ik mee kon doen. Ten eerste; ik vind de nieuwe app best goed! Met name dat je nu ook de optie hebt om via mobiele data TV te kijken. Vooral voor een provider die bekend staat voor zijn onbeperkt mobiele data abonnement om on the go TV te kunnen kijken vind ik dit een groot pluspunt! Mijn ervaring tijdens het gebruik van de app is goed. Ik heb geen bijzondere problemen ervaren zoals een stream die niet wil opstarten of plotseling crasht. Eén ding dat ik wel een beetje mis of niet kon vinden is picture in picture modes. Bijv. bij YouTube Premium, VLC of Netflix kan je het zo instellen dat als je de app sluit een mini schermpje in beeld komt die de video blijft afspelen zodat je kan multitasken. Sp
Ik heb geen digitale tv meer via mijn tv decoder. Aan de bekabeling heb ik niks verandert.Al een tijdje kreeg ik bij een reset heel kort de melding dat er geen netwerk gedetecteerd werd.Nu na opstarten met Tele2 opstart scherm, krijg ik bij de software laden dat het blauwe LED op de tv decoder langzaam knippert en ik dan de melding krijg dat er geen netwerk aangesloten zou zijn. Dan gaat het blauwe LED weer constant branden.Er komt geen data binnen zo lijkt het. TV decoder wordt ook erg warm! De TV app van Tele2 kan ik in de LG app store niet vinden en op mijn smartphone weigert hij me in te loggen!? blijf foutmelding krijgen fout wachtwoord, terwijl ik wel op de Tele2 website ermee kan inloggen!?Heb de modem/router van Tele2 meerdere keren gereset. helpt ook niet. Internet doet het gewoon op de pc. dus dat netwerk doet het wel? ook smartphone logt netjes in op de WiFi. de UTP kabel tussen decoder en modem/router, als ik die wil vervangen, kan ik dan gewoon standaard UTP kabel gebruike
Vraag 1: Mijn decoder met harde schijf voor opnemen etc. geeft steeds vaker problemen en reset dan zomaar. Een enkel keertje is dat niet zo heel erg maar als dat dagelijks gaat voorkomen en mijn programma's worden onderbroken, dan wil ik toch een nieuwe. Hoe kom ik daar aan? En vraag 2 : hoe krijg ik de opgenomen data van deze decoder op een andere schijf ?
Afstandsbediening werkt niet meer, alle stappen doornomen geen resultaat. Wilt u mij zo snel als mogelijk is een nieuwe sturen.Klantnummer; 7505880Met vriendelijke groet; Ab.Schreuder
Hallo allemaal,Het zoals elk ander problemen met het bestellen van een nieuwe afstandsbediening van mijn Tele2-TV kastje. Heb de stappen online/klantenservice gevolgd..en de conclusie daaruit is dat de lampjes niet meer branden..een nieuwe bestellen telefonisch of via de Tara chat-bot of per mail:2 à 3x Gebeld..wordt telkens in wacht gezet..eindelijk iemand verbonden..ook alweer in wacht gezet..uren..dagen gebeld?!Ok..wacht probeer de Tara chat-bot…ingevuld..doorgelinkt naar medewerker-chat…wachten u bent 2e…wachten u bent 1e….en zo blijft ik weer uren ..dagen wachten? Ok..wacht…probeer via de mail…2x..1 naar info@tele2.nl…de tweede naar klantenservice@t-mobile.nl…wel mijn mail ontvangen, maar nooit never a reply? Niet v beide co’s?!Dit is nu alweer ruim half jaar een probleem? Ok wacht probeer vdg weer die Tara-chat-bot. Of maybe via ‘Mijn Tele2’-inlog; kan ik niet vanuit daar mijn nieuwe AB bestellen?! Nou is de community nu mijn laatste redmiddel gezien ik alle middelen heb gebruikt
Heb al een week geen ned 1 ned 2 RTL5 en meerdere zenders niet meer. Ned 3 en RTL 4 en SBS6 wel. Wat is er aan de hand ?
De TV van mijn schoonmoeder laat sinds afgelopen donderdagavond een aantal zender niet meer zien (fout bij het laden ….probeer het later nog eens). Er was toen sprake van een algemene storing. Modem en ontvanger vandaag beiden al gereset (meerdere keren ook), maar dat helpt dus niets. Met name NPO 1 en -2 worden gemist. Nu werkten kanalen 601 en 602 wel, maar mijn schoonmoeder kan niet snel genoeg deze 3 getallen intoetsen (dus dat werkt niet). Is er nog iets wat ik (schoonzoon) kan doen?
Zoals de titel al zegt is het volume van NPO 1, 2 en 3 lager dan de andere zenders bij de ANIMO A550. Ik heb er diverse keren contact over gehad met TELE2 maar het wordt niet opgelost. Ten lange leste heb ik de TV ontvanger, de ANIMO A350, uit mijn slaapkamer omgeruild zodat ik nu weer een gelijk matige volume heb.Het waarom dat ik de ANIMO A550 heb gekregen licht aan feit dat ik met de ANIMO A350 niet te gelijker tijd een programma kon opnemen en een al opgenomen programma kon bekijken. Dit is met de ANIMO A550 ook zo. Ik geraakte zo van de regen in de drup.Ik zit momenteel te wachten op de glasvezel kabel aansluiting anders had ik allang een andere provider genomen. In de 13 jaar dat ik een abonnement heb bij TELE2 heb ik al 4 keer een nieuwe modem gehad en en de tel ben ik kwijt wat betreft de TV ontvanger.
Storing van tele2, de tv is uitgevallen
Heb een nieuwe tv ontvanger ontvangen opdat mijn huidige defect was, viel steeds na een paar hoorbare tikken uit.Nieuwe ontvanger binnen gehad inclusief z.g. nieuwe afstandsbediening.Deze was helaas niet nieuw meer en zaten krassen op en wilde geen verbinding maken met t.v. Gelukkig deed mijn oude het nog wel daarvoor mijn dank, de toegestuurde a.b. in de doos mee retour gezonden. Met een briefje erbij.
Geen informatie in TV Gids voor BBC1 en BBC2Beste Tele2,Zie bovenstaande screenshot: sinds ongeveer 21 januari is er geen programmainformatie meer beschikbaar voor BBC1 en BBC2. Dit is erg vervelend, kunt u hier alstublieft iets aan doen?Alvast bedankt,Joost van Evert
Mijn TV ontvanger werkt niet meer. Er branden geen lichtjes meer als ik hem aanzet. Hij is dus kapot. De ontvanger is van 2014.Kunnen jullie een nieuwe voor mij regelen?
Hello,(Sorry to write this message in english)I just bought an unmanaged network switch TP-Link TL-SG105. Everything is working great except the TV decoder from Tele2. I don’t receive any images or it takes forever to display images when I switch channels. I understand it is very important to have IGMP Snooping for IPTV and this switch is supposed to have that. Anyone have any idea what could be the problem? Should I buy another switch?Thanks a lot for your help.
Ik zie overal reclame dat ESPN1 voor iedereen toegankelijk is, maar zie het niet staan bij de zenderlijst van Tele2. Ook zie ik Tele2 niet bij de providers op de site van ESPN staan.Bij die lijst staan hele onbekende ( voor mij tenminste) providers dus snap niet dat Tele 2 er niet bij staat.
tv decoder blijft steeds opnieuw opstarten, meldt steeds : bezig met opstarten (interactieve tv), soms een seconde beeld, dan het hele verhaal weer overnieuw. Heb alles, incluis modem een paar maal opnieuw opgestart. Internet werkt wel, alleen de tv decoder dus niet! Wat nu te doen?
Onze ontvanger is defectDeze valt spontaan uit vaak branden alle lampjes voorop de ontvanger dan resetten dmv stekker losnemen.maar nu is dat stroomkabeltje ook defectspanning valt soms zo weg zou graag een vervangend exemplaar ontvangen
Beste Tele2,Onze TV-ontvanger is onlangs stuk gegaan, hij gaat namelijk niet meer aan.Graag ontvangen wij een nieuwe TV-ontvanger, zodat we weer TV kunnen kijken. Met vriendelijke groet,Peter VerhoefKlantnummer: [verborgen door moderator]
Hoi,Ik heb een probleem met het tv volume. 5 dagen geleden heb ik een nieuwe tv-ontvanger gekregen omdat de oude toe was aan vervanging. Het volume van de radio en 'tv gemist' is zoals het hoort, maar als ik gewoon tv kijk is het volume erg zacht. Ik heb contact gehad met de klantenservice en gisteren een nieuwe tv-ontvanger gekregen. Op de een of andere manier heeft dit niets opgelost. Zou het aan het type ontvanger liggen?
mijn tvgids werkt niet. Het geeft “geen informatie” . Ik kan dus niet kijken wat er komt om op te nemen. erg waardeloos. Hardware is amino 550.Heb hem al vaak gereset maar soms alleen de dag en geen dagen vooruit.Bekend probleem bij iemand? Klantenservice krijg ik niet aan de lijn na uur wachten
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.