beantwoord

Sommige TV zenders doen het niet

  • 26 March 2023
  • 13 reacties
  • 928 x bekeken

De TV van mijn schoonmoeder laat sinds afgelopen donderdagavond een aantal zender niet meer zien (fout bij het laden ….probeer het later nog eens). Er was toen sprake van een algemene storing.

 

Modem en ontvanger vandaag beiden al gereset (meerdere keren ook), maar dat helpt dus niets. Met name NPO 1 en -2 worden gemist. Nu werkten kanalen 601 en 602 wel, maar mijn schoonmoeder kan niet snel genoeg deze 3 getallen intoetsen (dus dat werkt niet).

 

Is er nog iets wat ik (schoonzoon) kan doen?

icon

Beste antwoord door _Remco 26 March 2023, 21:49

Bekijk origineel bericht

13 reacties

Bij ons is dat sinds donderdag ook het geval. Van de Nederlandse zenders doen alleen NPO3 en RTL4 en 8 het.

Valt dit onder deze storing?

 

Reputatie 7
Badge +12

Hi @geurtvandenham, allereerst van harte welkom op onze Community en tof om te horen dat je je schoonmoeder hierbij helpt! Op dit moment is er niets wat je kunt doen. Mijn technische collega's zijn er nog hard mee bezig om te onderzoeken wat de oorzaak is en hoe zij dit kunnen oplossen. Houd het storingstopic in de reactie van Remco goed in de gaten voor updates. @_Remco bedankt voor het delen van het storingstopic! Dit valt er inderdaad ook onder. Mijn excuses voor het ongemak en ik hoop dat het snel wordt opgelost.

Merken jullie dat de problemen zijn verholpen, laat het me dan weten. Ook als jullie nog andere vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik sta voor jullie klaar!

Welke compensatie staat hier voor

Te gek voor woorden. Vanaf donderdag geen beeld

En niemand te bereiken.  Hatbot aub afschaffen.  Vreselijk, geen enkel nut

Hello ,iam trying for 3 days to contact the customer service,but no answer me,My sim is blocked,puk code also not correct,what i can do now?

Hi @geurtvandenham, allereerst van harte welkom op onze Community en tof om te horen dat je je schoonmoeder hierbij helpt! Op dit moment is er niets wat je kunt doen. Mijn technische collega's zijn er nog hard mee bezig om te onderzoeken wat de oorzaak is en hoe zij dit kunnen oplossen. Houd het storingstopic in de reactie van Remco goed in de gaten voor updates. @_Remco bedankt voor het delen van het storingstopic! Dit valt er inderdaad ook onder. Mijn excuses voor het ongemak en ik hoop dat het snel wordt opgelost.

Merken jullie dat de problemen zijn verholpen, laat het me dan weten. Ook als jullie nog andere vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik sta voor jullie klaar!

Goedenavond,

Ik ben niet iedere avond bij mijn schoonmoeder. Het zou fijn zijn als Tele2 via een reactie op dit bericht laat weten wanneer het weer is opgelost. Mag uiteraard ook door anderen die met hetzelfde probleem te maken hebben (of hadden).

Reputatie 7
Badge +12

Hi @geurtvandenham, zodra de problemen zijn verholpen, laat ik het je in dit topic weten!

Hi @awgunterman ik snap zeker dat dit niet fijn is. Neem, zodra de problemen zijn verholpen, even contact op met mijn collega’s via Chat of telefonisch (020-7544444). Ik had het graag zelf voor je geregeld, echter heb ik geen toegang tot de juiste systemen. Maar geen zorgen, zij kunnen wel in de Thuis-systemen en hebben de mogelijkheid om te kijken naar een passende vergoeding.

Hi @Marwan abo I will get back to you in your own topic asap!

Nog steeds veel zenders geen beeld 

 

Reputatie 7
Badge +12

Hi allemaal, de oorzaak is gevonden en de problemen zijn sinds gisteravond om 17:30 uur verholpen! Werkt het bij jullie allemaal ook weer?

 

Ja klopt. Na bijna 5 dagen.   Welke compensatie kunnen wij verwachten.  Dat was toch niet normaal gelukkig was voetbal op 3

Reputatie 4
Badge +3

Hoi,

 

Een vergoeding voor niet werkende diensten kun je aanvragen via de klantenservice.

De vergoeding zal dan bestaan uit:

Maandbedrag : 30 dagen X aantal dagen zonder dienst   = bedrag 

 

voorbeeld: 45.60 euro per maand : 30 dagen  X 7 dagen tv storing = 10.64 euro vergoeding

 Des

 

Alles werkt weer. Mag ook wel een keertje 

Reageer