beantwoord

Afstandsbediening kapot

  • 29 March 2023
  • 1 reactie
  • 86 x bekeken

Hallo allemaal,

Het zoals elk ander problemen met het bestellen van een nieuwe afstandsbediening van mijn Tele2-TV kastje. Heb de stappen online/klantenservice gevolgd..en de conclusie daaruit is dat de lampjes niet meer branden..een nieuwe bestellen telefonisch of via de Tara chat-bot of per mail:

2 à 3x Gebeld..wordt telkens in wacht gezet..eindelijk iemand verbonden..ook alweer in wacht gezet..uren..dagen gebeld?!

Ok..wacht probeer de Tara chat-bot…ingevuld..doorgelinkt naar medewerker-chat…wachten u bent 2e…wachten u bent 1e….en zo blijft ik weer uren ..dagen wachten? 

Ok..wacht…probeer via de mail…2x..1 naar info@tele2.nl…de tweede naar klantenservice@t-mobile.nl…wel mijn mail ontvangen, maar nooit never a reply? Niet v beide co’s?!

Dit is nu alweer ruim half jaar een probleem? Ok wacht probeer vdg weer die Tara-chat-bot. Of maybe via ‘Mijn Tele2’-inlog; kan ik niet vanuit daar mijn nieuwe AB bestellen?! 

Nou is de community nu mijn laatste redmiddel gezien ik alle middelen heb gebruikt die aanwezig waren; telefonisch, chat en zelfs mail.

HELLUP PLEASE! Ik wil graag een nieuwe AB, ben al mnd zonder?! Hoop iemand die dit leest en AUB mij een nieuwe wilt opsturen? en alvast erg bedankt. Gr, yuyu, [verborgen door moderator].
 

Opm.: Er is hier nergens meer een tele2 winkel in de buurt. Anders was ik ook daar ingelopen en om een nieuwe AB gebedeld.

Tip: AUB de bestel-optie toevoegen voor members. Betalen via IDeal Evt. Is dit niet handiger? Dan via al uw communicatie middelen dat niet werkt op de community na??

icon

Beste antwoord door Marciano van Tele2 30 March 2023, 11:06

Bekijk origineel bericht

1 reactie

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Y.y.chau, allereerst van harte welkom op onze Community! Na je eerste berichtje in het oude topic ben ik direct voor je aan de slag gegaan, maar goed dat je een nieuw topic hebt gestart n.a.v. @WhTurner, dit maakt het absoluut overzichtelijker voor ons, waardoor we je nog beter kunnen helpen. Ik heb ervoor gezorgd dat er vandaag een nieuwe afstandsbediening naar je wordt opgestuurd! Deze zou je binnen 1 of 2 dagen thuis moeten ontvangen. Het is een brievenbus pakketje dus je hoeft er niet voor thuis te blijven.

Ik stuur je ook graag dit artikel mee waarin alle contactmogelijkheden staan. Voor TV en Thuis vragen kun je het beste terecht bij de Chat of telefonisch, maar ook hier op de Community kun je altijd terecht. Bovenstaande e-mailadressen zijn niet de manier om mijn collega’s van de klantenservice te bereiken. Een goede optie is ook via Facebook en Twitter. Daar staan mijn collega’s dagelijks tussen 8:00 en 23:59 uur voor je klaar.

Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, kom dan gerust terug naar de Community. Dan help ik je ook dan weer met alle plezier verder. Laat je het me weten zodra je de afstandsbediening hebt ontvangen? Ik hoor het heel graag van je! 😊

Reageer