beantwoord

Tele2 TV

  • 16 November 2023
  • 1 reactie
  • 77 x bekeken

Ik heb zojuist mijn Samsung the Frame model 2023 geïnstalleerd en alle apps en streamingdiensten werken perfect behalve tele2 tv.

Ik kan enkel nederland 1, 2 en 3 kijken.

Bij alle andere zenders verschijnt de tekst ‘deze zender is tijdelijk niet beschikbaar. Druk op ok om het nogmaals te proberen’

2 uur later..nog steeds hetzelfde.

Mijn irritatie is dat ik voor dit abonnement betaal maar het niet werkt. Mijn modem resetten vind ik onzin aangezien ik vandaag pas voor het eerst mijn tv heb aangesloten en ik geen enkele hinder ondervindt bij alle andere diensten.

 

Ik ondervind hetzelfde op mijn tele2tv app op mijn iphone. De app is up to date en ik heb gecheckt of deze niet bijgewerkt moest worden.

 

Waarom werkt deze niet naar behoren?

icon

Beste antwoord door Marciano van Tele2 21 November 2023, 16:21

Bekijk origineel bericht

1 reactie

Reputatie 7
Badge +12

Hoi Lucy, niet fijn dat het niet direct werkt! Ik had graag zelf met je meegekeken, echter kan ik niet in onze TV-systemen. Je kunt het beste even contact opnemen met mjin collega's van de klantenservice op 020-7544444. Zij kunnen je hier direct bij helpen. Wellicht dat @Floor109 je hier kan helpen. Het kan alleen even duren voordat hij reageert, omdat hij in zijn vrije tijd op de Community zit. De snelste manier is in dit geval bellen. Ik weet zeker dat mijn collega's je direct kunnen helpen! 

Reageer