De Tele2 community stopt op dit domein
Welkom bij Tele2 Thuis
Recent actief
Beste, Na een weekend afwezig te zijn geweest ben ik terug in Breda. Ik heb de tele2 modum terug opgestart en zie dat ik verbonden ben met mijn wifi netwerk maar krijg de melding dat er geen verbinding is met internet. Hoe kan ik dit verhelpen zodoende dat mijn internet terug werkt zoals voor dat ik de woning verliet voor het weekend. aansluiting is nog via koper en nog niet via glasvezel. Glasvezel is wel besteld. Ik heb bericht gekregen dat de koper verbinding afgesloten zou worden maar neem aan dat dit niet het probleem is. Groeten, Omar Roels
Goedemiddag,Ik wil mijn versatel mail beeindigen, gebruik het niet meer en krijg zo vreselijk veel Spam. Hoe kan ik at doen of kunnen jullie dat doen?M.v.g. Mevr. Van Dijken
Ik heb al jaren een ZTE H369A. Verschillende SSID’s voor 2.4GHz en 5GHz. 5GHz werkt nog prima, maar sinds gisteren heb ik geen internet op de 2.4GHz kanaal.Mijn 2.4GHz apparaten kunnen wel een verbinding maken met de router/modem en krijgen een IP address toegewezen. Maar geen internet.Op iPhone bijvoorbeeld zie ik in Wi-Fi settings “No Internet Connection” in oranje staan. Normaal (en nog steeds met 5GHz) is de router IP 192.168.1.1, maar als ik op de 2.4GHz kanaal zit, zie ik 192.168.0.254.Er zijn geen andere routers of bijzonderheden op de netwerk. Nogmaals, 5GHz werkt nog steeds prima.Ik heb de volgende al geprobeerd met nog geen succes:Verschillende 2.4GHz kanalen uitgeprobeerd 2.4GHz SSID uit en weer aan via webinterface Modem gereboot via webinterface / system management Modem van de stroom af 30 seconden een weer aan
Ik kreeg een nieuw modem toegestuurd. Er zat een handleiding bij: alleen er in prikken, max. 10 minuten wachten en klaar! Dus gedaan, maar helaas. Het Internet lampje op het nieuwe modem bleef rood. Na wat rommelen en proberen met de handleiding en de website er bij kreeg ik het niet aan de praat.Een paar weken later nog een keer geprobeerd, met hetzelfde resultaat. En dit weekend maar weer. Het kost je elke keer toch weer een half uur, dus in totaal al 1,5 uur kwijt, voor iets waar ik niet om gevraagd heb. Dan maar de klantenservice bellen. Na 15-20 minuten in de wacht iemand aan de lijn. Een paar keer in de wacht gezet en uiteindelijk afgesproken dat er een monteur langs komt (weer half uur verder, totaal nu 2 uur). Even later kwam de mail en de SMS voor de afspraak met de monteur. Dat werke allemaal maar matig, de website van Guidion bleef elke keer hangen bij de tweede stap van de afspraak. Na een kwartiertje was dat opgelost, misschien een storing (weer half uurtje, de teller staa
Een paar maanden geleden kreeg ik een mail dat tele2 webmail in april zou stoppen. Later kreeg ik een mailtje dat het op 18 maart zou stoppen. Vanochtend (12 maart) werd ik uit mn email app gekickt. Ik was nog niet klaar met alles overzetten naar gmail... (ik heb adhd dus laat mij vergeetachtig zijn en uitstelgedrag hebben). Aangezien veel websites en accounts om bevestiging vragen op het oude emailadres ben ik nu behoorlijk fu.... Nu kan ik nooit meer inloggen bij achmea en woningnet. (de rest van de lange lijst was gelukkig al gefixt) Is er echt geen manier om weer toegang te krijgen? Ik ging er vanuit dat ik nog een paar dagen had...
Hallo Marciano zonnet/Tele2/versatelik ben al vele jaren klant van zonnet, met alle veranderingen en aanpassingenin de loop der jaren van van zonnet naar tel2 naar versatel en weer terug naar zonnet.Nu wordt mijn versatel email adres binnenkort afgesloten!Ik heb een nieuw (Roundcube) account aangemaakt volgens Tele2/versatel aanraden,met behoud/doorsturen van berichten via mijn versatel/email adres.VRAAG!Hoe verplaats ik mijn bewaarde gegevens van mijn versatel adres naar mijn nieuwe Roundcube webmail adres??? Kan ik dit in 1 keer kopiëren en plakken???Ik hoor graag van jullie.Met vriendelijke groet,Rob
I'm moving abroad in a few months. When should I terminate the contract to be able to use the Internet until the end of the month? I would prefer to do it online. When to send the router back? For example, I want to use the Internet until the end of May.
ik heb mijn e-mail kwijt , ik denk dat mijn e mail gestopt is ,Omdat ik een beriefje heb ontvagd van jullie ,dus kunnen jullie mij heel gauw en graag helpen, Ik hoor het graag!
Ik kan niet meer inloggen op mijn webmail account van Zonnet.Hij geeft aan “te veel inlogpogingen, probeer het later nog eens”. Maar later lukt het ook niet. Er is ook geen optie om een nieuw wachtwoord aan te maken. Wie kan me helpen?
Goeden Avond, Het lijkt erop dat jullie de boekhouding niet in orde hebben. Verhaal: In Juli de contract voor vaste telefonie opgezegt. Jullie bleven maar afschrijven. In December met Jasper Osterwijk van de Klantenservice gebeld, brief is binnen, op de een of andere manier niets met gedaan. Contract per 31.01. opgezegt, te veel betaald wordt teruggestort. Wachten… niets gebeurt Afboekingen 12/12 en 9/1 teruggeboekt. Vandaag een brief gekregen, telefoon is afgesloten, woordt gevraagt te betalen. Wordt ook verwezen naar aanmaningen, heb geen gezien. Zou a.u.b. iemand contact opneemen?
Hallo ,Zoals de vraag al stelt zit er een behoorlijk niveau van geluid tussen de zenders , dit is zeer irritant tijdens het zappen .Dit is sinds ik een nieuwe a550 decoder heb ontvangen , de oude en de decoder in de slaapkamer hadden dit probleem niet .Deze vraag is al eens eerder gesteld en het zou liggen aan het verschil tussen glasvezel en koperdraad . Vind ik vreemd want dan zou mijn decoder op de slaapkamer ook dit probleem hebben .Het lijkt mij een probleem bij de instellingen van tele2Wat kan ik nog doen ?GroetHans
Sinds enkele maanden gebruiken wij de TV app op onze Samsung smart tv. Meestal tot volle tevredenheid op het steeds inloggen na wat nu minder vaak is gelukkig. Helaas merken we sinds een paar weken dat we niet alle zenders in ons pakket kunnen zien.We krijgen een foutmelding ❗️Er is iets fout gegaan. Druk op OK om opnieuw te proberen. maar dit werkt niet We kunnen meer zenders niet dan wel kijken. Ik heb de tvapp verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar dit mag helaas niet baten. Hoe kan dit opgelost worden? Is deze storing bekend, wordt hier aan gewerkt en wat kunnen wij eraan doen? De tv is verbonden met een Lankabel direct op de modem dus niet via wifi.
Hij was er al even voor je telefoon en tablet, maar nu is de Tele2 TV app ook te gebruiken op je smart-TV! Let op: de app voor de smart-tv bevindt zich nog in de testfase en is momenteel beschikbaar op Android, Samsung én LG televisies. Fire TV volgen binnenkort. De Tele2 TV app gebruiken? Dit heb je nodig:De Tele2 TV app. Je downloadt 'm gratis in de app-winkel van je tv, mediaspeler, telefoon of tablet. Internet Thuis van Tele2. Je Tele2 gebruikersnaam en wachtwoord om in te loggen. Een tv-abonnement van Tele2.Gebruik je de app voor de eerste keer? Zo gemakkelijk is het:Op je smart-tv of mediaspeler: zoek in de app-winkel naar Tele2 TV en download de Nederlandse Tele2 TV app. Op je telefoon of tablet: download de Tele2 TV app in de Google Play Store of de Apple App Store. Open de app en log in met je Tele2 gebruikersnaam en wachtwoord. Tip: je hoeft aan je gebruikersnaam geen @tele2.nl toe te voegen. Je kunt de app nu gebruiken.Ben je je gebruikersnaam of wachtwoord vergeten? Geen zo
Ik heb echt overal gecheckt en alles geprobeerd. Zelfs een ‘geek’-vriend ingeschakeld. Het opzeg-formulier op de ‘oude’ Tele2 pagina wel 10 keer ingevuld en verstuurd, maar ik krijg het niet voor elkaar om de vaste lijn op te zeggen. Er kwam geen bevestiging maar ik hoopte dat het (door de overstap Tele2naar Odido) ergens was blijven hangen. En nu kwam er weer een factuur binnen. Het opzeggen zou per 15 October in moeten gaan. Ik wordt er echt narrig van. Ik hoop dat iemand mij kan verlossen van dit abonnement. :-)
Sinds donderdag ochtend, na 08.05u ontvangen we geen email meer.
Ik heb sinds gisteravond geen wifi meer. De verschillende manieren van resetten werkt niet. Wat kan ik doen
Sinds gister geen internet verbinding in Leiden.
Sinds gisteravond heb ik geen wifi thuis. Ik heb mijn ZTE Tele2-router meerdere keren uit- en aangezet, en de kabels goed gecontroleerd. Er is geen verandering; van de 3 lichtjes branden die van internet en power, maar niet die van wifi. Aangezien het weekend is, verwacht ik geen telefonisch antwoord. Zijn er andere manieren om dit op te lossen? Verder zijn er ook geen bekende storingen rondom mijn woning.
Mooi die mail van juni 2023 dat Tele2 per 13 januari zou stoppen met de email en de vraag of je alles kon omzetten naar een andere maildienst.Vervelend dan echter dat op 17 januari nog steeds te mailen is en mail ontvangen wordt op het @tele2.nl adres. Was ik bijna al overgestapt naar die betrouwbare kpn. Wanneer stopt de maildienst echt of hoe lang gaat het nog door ?
Wij kunnen al vanaf 8 januari niet meer bellen en gebeld worden met onze vaste telefoon lijn van Tele-2.Gister hierover gebeld, 20 minuten in de wacht gestaan. Toen ik eindelijk iemand (van Odido) er aan kreeg, kreeg ik te horen dat ik doorverbonden moest worden naar Tele-2… Vond ik raar, jullie zijn nu toch Odido ?Ik werd doorverbonden, na 45 minuten kreeg ik nog niemand aan de lijn en heb ik maar opgehangen.Vandaag 10 Januari, heb ik weer naar Odido gebeld, nu kreeg ik iemand er aan die me ook doorverbond naar Tele-2. Na 1 minuut had ik dan eindelijk iemand van Tele-2 aan de lijn.Nu kreeg ik te horen dat er een monteur (van KPN) gestuurd zou gaan worden. We zouden hierover teruggebeld worden door KPN om een afspraak te maken. Ik kreeg ook meteen te horen dat als ik voor Vrijdag nog niks gehoord had van KPN, dat ik dan terug gebeld zou worden door Tele-2.Ik ben er eerlijk gezegd niet gerust op, laat me benieuwen of ik teruggebeld ga worden of dat ik toch weer zelf moet gaan bellen en
Net kreeg ik een melding dat mijn tele2 security afgelopen is,Dit had geen eindtijd en spontaan zit ik nu op internet zonder beveiliging.letterlijk 7 dagen geleden kreeg ik nog de melding "subscription is now valid. toen ik het op mijn labtop instaleerde.Op de website is het ineens onvindbaar.
29 november 2023 heb ik mijn vaste internet opgezegd, je betaald altijd een maand vooruit, dat zou betekenen dat 25 november de laatste rekening geweest zou zijn, nu een maand later is er weer een bedrag van 27,65 afgeschreven. Graag zou ik dit bedrag teruggestort krijgen! Wie kan mij verder helpen?
Beste medewerker van Tele2,In oktober zijn we overgestapt naar ziggo en hebben we netjes binnen een aantal dagen door gekregen dat de overstap in orde was. Er werd gezegd dat er contact zou worden opgenomen met ons, dit is niet gebeurd. Er stond dat we binnenkort een doos zouden krijgen via de post, dit is niet gebeurd.Nu bijna 4 maanden (!!) later krijgen we een brief waarin staat dat we binnen 14 dagen de apparatuur moeten terug sturen anders komt er 99 euro in rekening. Er staat een verwijzing in naar een bijgesloten brief, maar het is maar een enkele brief, dus welke bijgesloten brief?..We hebben de oude spullen in een tas in de berging gedaan en zijn dit door de feestdagen volledig vergeten. En zijn ze nu natuurlijk nergens meer te vinden. Dus ik ben nu bang dat het per abuis is weg gegooid.Ik vind het enorm jammer dat er vanuit jullie kant nalatig is omgegaan met communicatie naar ons toe, maar wil toch wel graag een oplossing vinden.Gezien de enorme wachttijd bij de klantenservi
Vandaag is Serious request begonnen en vanaf de kerst de Top 2000. Is dit ook nog te zien via Tele2 zoals bij andere providers waar NPO1 Extra open gezet is..
Ik zou graag met iemand in contact willen komen wat betreft @zonnet.nl account.Mijn account is niet meer te benaderen wat erg vervelend is omdat ik een programma moet activeren waar de link naar het zonnet account is verstuurd. Ik wil graag weer op het zonnet account in kunnen loggen maar deze moet weer geactiveerd worden. Dit zonnet account heb ik al 10 jaar en baal er een beetje van dat het allemaal zo moeizaam moet gaan. Graag wil ik hulp van een admin. Bvd, Mijzelf
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.