beantwoord

Problemen Tele2 Samsung smartTV app?

  • 11 February 2024
  • 1 reactie
  • 51 x bekeken

Sinds enkele maanden gebruiken wij de TV app op onze Samsung smart tv. Meestal tot volle tevredenheid op het steeds inloggen na wat nu minder vaak is gelukkig. 
Helaas merken we sinds een paar weken dat we niet alle zenders in ons pakket kunnen zien.

We krijgen een foutmelding  ❗️Er is iets fout gegaan. Druk op OK om opnieuw te proberen. 
maar dit werkt niet  

We kunnen meer zenders niet dan wel kijken. 
Ik heb de tvapp verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar dit mag helaas niet baten. 
Hoe kan dit opgelost worden? Is deze storing bekend, wordt hier aan gewerkt en wat kunnen  wij eraan doen? De tv is verbonden met een Lankabel direct op de modem dus niet via wifi. 

icon

Beste antwoord door PetraH 12 February 2024, 11:33

Bekijk origineel bericht

1 reactie

Sinds enkele maanden gebruiken wij de TV app op onze Samsung smart tv. Meestal tot volle tevredenheid op het steeds inloggen na wat nu minder vaak is gelukkig. 
Helaas merken we sinds een paar weken dat we niet alle zenders in ons pakket kunnen zien.

We krijgen een foutmelding  ❗️Er is iets fout gegaan. Druk op OK om opnieuw te proberen. 
maar dit werkt niet  

We kunnen meer zenders niet dan wel kijken. 
Ik heb de tvapp verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar dit mag helaas niet baten. 
Hoe kan dit opgelost worden? Is deze storing bekend, wordt hier aan gewerkt en wat kunnen  wij eraan doen? De tv is verbonden met een Lankabel direct op de modem dus niet via wifi. 

HET PROBLEEM IS OPGELOST. Alle zenders in ons pakket werken weer. Ik heb telefonisch contact gehad met de klantenservice. En wat bleek, de app stond niet meer in onze gegevens bij Tele2. We moesten de app van onze televisie verwijderen en opnieuw uit de appstore downloaden en installeren. Hierna stond deze weer in ons account. Waarna bij controle van de zenders bleek dat de 30 zenders die we niet meer konden kijken het nu weer wel doen. 

Reageer