beantwoord

Hoe zit dat nu met de email

  • 17 January 2024
  • 3 reacties
  • 375 x bekeken

Mooi die mail van juni 2023 dat Tele2 per 13 januari zou stoppen met de email en de vraag of je alles kon omzetten naar een andere maildienst.

Vervelend dan echter dat op 17 januari nog steeds te mailen is en mail ontvangen wordt op het @tele2.nl adres. Was ik bijna al overgestapt naar die betrouwbare kpn.

 

Wanneer stopt de maildienst echt of hoe lang gaat het nog door ?  

 

icon

Beste antwoord door Marciano van Tele2 17 January 2024, 16:32

Bekijk origineel bericht

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hoi Gebruikerz, welkom op de Community! Hmm, deze zou gestopt moeten zijn. Ik heb de vraag uitstaan bij mijn collega. Hij is op dit moment afwezig, maar hij liet me weten dat hij er morgen op terug komt. Dan geef ik je gelijk meer duidelijkheid! 😄

Ok.

Via @tele2.nl

Reputatie 4
Badge +3

Hoi,

Ik heb begrepen dat alle los staande mail adressen van tele2 ( niet gekoppeld aan een actief tele2 abonement ) reeds opgezegt zijn en dus niet meer actief.

Er zijn klanten  die een actief mail adres hebben die nu nog is gekoppeld aan een actief  tele2 thuis abonement en dat deze in de komende tijd gedectiveerd zullen worden. 

Uiterlijk 31-03-2024 zullen alle tele2  mail adressen niet meer gebruikt kunnen worden voor verzenden en ontvangen. 

Indien je nog een actief abonement hebt bij tele2 dan heb je het gedeelte voor het @ wel nodig om te kunnen blijven inloggen op je mijn tele2 voor je thuis abonement.

Greetzz Des

 

Reageer