beantwoord

Apparatuur terugsturen

  • 7 February 2023
  • 3 reacties
  • 157 x bekeken

Beste medewerker van Tele2,

In oktober zijn we overgestapt naar ziggo en hebben we netjes binnen een aantal dagen door gekregen dat de overstap in orde was. Er werd gezegd dat er contact zou worden opgenomen met ons, dit is niet gebeurd. Er stond dat we binnenkort een doos zouden krijgen via de post, dit is niet gebeurd.

Nu bijna 4 maanden (!!) later krijgen we een brief waarin staat dat we binnen 14 dagen de apparatuur moeten terug sturen anders komt er 99 euro in rekening. Er staat een verwijzing in naar een bijgesloten brief, maar het is maar een enkele brief, dus welke bijgesloten brief?..

We hebben de oude spullen in een tas in de berging gedaan en zijn dit door de feestdagen volledig vergeten. En zijn ze nu natuurlijk nergens meer te vinden. Dus ik ben nu bang dat het per abuis is weg gegooid.

Ik vind het enorm jammer dat er vanuit jullie kant nalatig is omgegaan met communicatie naar ons toe, maar wil toch wel graag een oplossing vinden.

Gezien de enorme wachttijd bij de klantenservice is het misschien een idee dat jullie contact met ons opnemen zodra jullie de tijd en ruimte hebben?

Ik zie de reactie wel verschijnen, groetjes.

icon

Beste antwoord door eric 7 February 2023, 15:05

Bekijk origineel bericht

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @jessicasz , welkom bij de klant helpt klant community.

Je huurt de apparatuur van Tele2 binnen je maandbedrag en aan het einde van de looptijd moet die apparatuur terug. Deze wordt hergebruikt en kun je dus niet zomaar nalatig mee omgaan en weggooien.

Hier staat een artikel over op het forum.

Ook een FAQ met

Ik heb geen retourdoos ontvangen. Kunnen jullie deze opsturen?

Moderators kunnen geen retourdoos opsturen, maar onze collega’s van de telefonische klantenservice kunnen dit wel. Bel ze even op 020-7544444 en dan ontvang je binnen 3-5 werkdagen een retourdoos van ons. Heb je thuis nog een lege doos waar de hardware in past? Deze kun je gerust gebruiken!

Je kunt de apparatuur terugsturen naar het volgende adres:

Tele2 Return Service
Antwoordnummer 10020
5140VB Waalwijk

 

→ Je kunt het dus ook gewoon in een normale doos stoppen. Het antwoordnummer zorgt ervoor dat je geen kosten hebt.

Wat gebeurd er als ik de apparatuur niet (op tijd) terugstuur?

Mocht je de apparatuur niet (binnen twee weken) terugsturen dan ontvang je een herinnering van ons. Als we de apparatuur daarna niet terugkrijgen kan het zijn dat we een boete van 99 euro in rekening brengen.

→ Dat is dus blijkbaar voor jou van toepassing.

Goedenavond,

 

Ik heb juist 2 modems ontvangen, hoewel ik er maar 1 nodig heb.

 

Waar kan ik dit melden?

 

mvg,

Leon 

Reputatie 7
Badge +12

Je kunt de apparatuur terugsturen naar het volgende adres:

 

Tele2 Return Service

Antwoordnummer 10020

5140VB Waalwijk

 

 

 

→ Je kunt het dus ook gewoon in een normale doos stoppen. Het antwoordnummer zorgt ervoor dat je geen kosten hebt.

Reageer