Skip to main content
beantwoord

@zonnet.nl opnieuw laten activeren

  • 22 december 2023
  • 2 reacties
  • 133 x bekeken

Ik zou graag met iemand in contact willen komen wat betreft @zonnet.nl account.

Mijn account is niet meer te benaderen wat erg vervelend is omdat ik een programma moet activeren waar de link naar het zonnet account is verstuurd.

 

Ik wil graag weer op het zonnet account  in kunnen loggen maar deze moet weer geactiveerd worden.

 

Dit zonnet account heb ik al 10 jaar en baal er een beetje van dat het allemaal zo moeizaam moet gaan.

 

Graag wil ik hulp van een admin.

 

Bvd,

 

Mijzelf

Beste antwoord door eric

Support via www.zonnet.nl

Bekijk origineel bericht

2 reacties

WhTurner
Goldmember
  • Superuser
  • 5501 reacties
  • 22 december 2023

Zonnet valt niet meer onder Tele2. Heb je toen Tele2 Zonnet afstootte een betaald abonnement bij Zonnet afgesloten? Dan moet je ook daar vragen.


eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • 7114 reacties
  • Antwoord
  • 23 december 2023

Support via www.zonnet.nl