beantwoord

Verschil in geluidsniveau tussen npo en overige zenders

  • 18 January 2024
  • 4 reacties
  • 59 x bekeken

Hallo ,

Zoals de vraag al stelt zit er een behoorlijk niveau van geluid tussen de zenders , dit is zeer irritant tijdens het zappen .

Dit is sinds ik een nieuwe a550 decoder heb ontvangen , de oude en de decoder in de slaapkamer hadden dit probleem niet .

Deze vraag is al eens eerder gesteld en het zou liggen aan het verschil tussen glasvezel en koperdraad . Vind ik vreemd want dan zou mijn decoder op de slaapkamer ook dit probleem hebben .

Het lijkt mij een probleem bij de instellingen van tele2

Wat kan ik nog doen ?

Groet

Hans

 

icon

Beste antwoord door Marciano van Tele2 29 January 2024, 11:09

Bekijk origineel bericht

4 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hoi Hans, sorry voor de late reactie! Ik heb deze vraag momenteel uitstaan bij mijn collega. Zodra ik meer informatie heb laat ik het je direct weten! Mocht je zelf al merken dat dit is opgelost, laat je het mij dan ook weten? 😄

Reputatie 7
Badge +12

Hi Hans, 

Sommige zenders hebben inderdaad een afwijking van elkaar, daar is niets aan te veranderen. Het kan zijn dat het mogelijk meer opvalt doordat je eerst een 532 had en nu een 550. Het heeft in ieder geval niets te maken met Glasvezel en koper. Heb je voor mij je klantnummer? Dan kan mijn collega alsnog even met je meekijken! 

Het probleem is er nog steeds

klantnummer is B0005544391

 

Reputatie 7
Badge +12

Hi Hans, sorry voor de late reactie! Mijn collega had inmiddels gekeken en er is niets aan het geluidsverschil te doen. Sommige zenders hebben een (flinke) afwijking van elkaar en het kan inderdaad kloppen dat het door de nieuwe decoder nog erger klinkt. Sorry voor het ongemak, maar we kunnen hier niets aan doen. Mocht het echt heel storend zijn dan zou je nog gebruik kunnen maken van de TV app. Dan zou het verschil weer minder moeten zijn! 

Reageer