De Tele2 community stopt op dit domein
Welkom bij Tele2 Thuis
Recent actief
In sommige gevallen krijg ik van mijn tele2 kastje geen geluid maar wel beeld. Na een beetje experimenteren ben ik erachter gekomen dat ik dit probleem (bijna) altijd heb als het kastje eerder aan staat dan de tv. De enige manier om in dat geval toch geluid te hebben is om de stekker even uit het kastje te halen, aan/uit zetten met de afstandbediening haalt niks uit.Zo lang mijn tv al een paar seconden aan staat gaat het (bijna altijd) wel goed, dan krijg ik wel geluid als ik daarna het kastje aan zet.Van Netflix/elke andere input heb ik overigens geen problemen met geluid uit mijn tv.Enig idee of hier iets aan te doen valt?
Geachte mw/heer/Tele2, ik heb Internet Light en mijn internetsnelheid is erg laag. Mijn situatie:Internet Light (zover ik begrijp is de maximale downloadsnelheid rond 20Mbps en minimaal 75% ervan dus 15Mbps) Downloadsnelheid 1.4Mbps (in de praktijk 1Mbps als ik download) (zie Tele2 snelheidstest hieronder) Uploadsnelheid 0.1Mbps (zie Tele2 snelheidstest hieronder) Vaste bedrade ADSL verbinding Nieuwe laptop Twee jaar oude witte modem met twee antennes De postcodecheck kon ik niet meer vinden op jullie site. Waar kan ik deze vinden?Waarom is mijn downloadsnelheid alleen maar 10% van de minimale downloadsnelheid die jullie garanderen? Wat kan ik doen om de snelheid te verhogen? Bij voorbaat bedankt voor uw/jullie hulp. Met vriendelijke groet,dhr. Skule Pramm
eergisteren steeds de foutmelding 502. deze is keurig en snel door tele2 opgelost ik kon probleemloos weer op mijn email. sinds vandaag geen email meer. steeds de melding pagina niet te bereiken. en dat terwijl je belangrijke mail verwacht. ik heb een zonnet account maar ben betaald gebruiker van tele2. . heb kontakt opgenomen met tele2 daar werd me verteld dat het probleem bij tele2 ligt ik hoop dat het snel opgelost word. zit dringend op mail te wachtenal een hele middag geen zonnet webmail. krijg ook door dat de server problemen ondervind code 97. erg vervelend als je op emails zit te wachten en ook evt nog moet beantwoorden.
21-4-2021.nu bijna al een hele dag dat ik niet op mijn email pagina van zonnet kan komen. kan dus niet mailen en ook geen mail ontvangen. hoop dat dit snel opgelost word. probleem vanimddag al gemeld bij tele 2.
Ik krijg op dit moment vertraagd e-mails binnen op mijn zonnet adres. Mails doen er ongeveer 15 á 20 minuten over om binnen te komen. Helaas gaat het hier om 2 staps verificatiemails die binnen 4 minuten verlopen. Ook test mails aan mezelf vanaf mijn eigen mail adres of vanaf g-mail komen met 15+ minuten vertraging binnen. Is er een storing bekend? Weer een spam-golf? (ps Vanmorgen vroeg kreeg ik mails wel gewoon binnen. Als ik mails verzend naar een g-mail worden die wel correct verzonden en komen vrijwel instant aan)
heb de hele avond al de foutmelding 502 bij het afsluiten van mijn email.[zonnet account] hoop dat dit snel verholpen word
Sinds een week krijg ik alleen de npo kanalen. Alle andere doen het niet.Modem e.d. allemaal opnieuw gestart en alle kabels zitten goed. Dit is na een update gekomenWat kan ik nu doen? Begin er nu wel van te balen.Groetjes Petronella
heb vanavond last van de foutmelding 502 bij het afsluiten van mijn email [zonnet] wat ook inhoud dat ik op mijn mobiel helemaal geen email heb bij het openen krijg ik meteen al de fout melding 502. hoop dat het snel is opgelost
Ik zou graag mijn 20mbps internetabonnement willen verhogen, ik heb een alles één abonnement, met light internet, bellen, en 2 tv ontvangers met opnemen van tele 2. ik heb echter de eerste maanden het light pakket gehad maar dit is toch te langzaam, en na lang twijfelen toch besloten liever wat meer te betalen voor meer snelheid, ik haal 10mbps gemiddeld en met wifi 3mbps gemiddeld.Kan amper youtube kijken als de tv ook nog aanstaat, dus ik probeer het aan te passen mijn mijn tele2 maar ik kom er niet uit, ik wordt telkens naar tmobile verwezen maar ik heb niks met tmobile te maken.Zou iemand het dan kunnen regelen, en wat zijn de kosten ?dit is bij het afsluiten mij toegezegd dat dit altijd mogelijk is, en staat ook op de site :
Hallo vrienden. Hallo vrienden. Ik kan mijn Roku TV Remote niet gebruiken. Ik begrijp niet of er een probleem is met de afstandsbediening of dat ik iets verkeerd doe. Kan iemand mij hiermee helpen? Alle hulp wordt op prijs gesteld.
Hallo. Dit bericht krijgen mensen als ze een email naar mij willen sturen. Ik mis dus echt belangrijke berichten!!! Graag met spoed hulp hierbij
Kan iemand mijn mail synchroniseren? alle e-mails uit mijn inbox zijn weg :( het betreft een tele2 e-mailadres
hallo! zowel mijn laptop als mijn telefoon kunnen wel verbinding maken met het netwerk, maar krijgen beide de melding dat er geen internetverbinding is. De modem resetten en aan/uit zetten werkt niet. Help!
Sinds ochtend is er geen internet. Het rode lampje "internet" brandt aan. Kabels gecontroleerd, 2 keer 2 min zonder strom, 2 keer resetten. Helpt niets. Hoe verder?
Beste,Sinds een tijdje krijg ik klachten van diverse klanten van mij dat ze niet meer kunnen mailen mail adressen van @tele2.nlMen krijgt binnen een paar seconden een email terug die zegt:550 Sorry, we do not accept connections from you.Ik heb al uitgebreide tests gedaan:SPF is okee DMarc is okee Tests met mail-tester.com geven een 10 als resultaat.Kan iemand mij helpen bij dit probleem???
Wat kan/moet ik doen met een ‘oud’ modem inclusief voedingsadapter van een opgezegd Tele2 Internetabonnement?
Nu tele2 geen thuis abbonementen meer verkoopt,Wat gaat er in de toekomst gebeuren? wordt dit uiteindelijk stop gezet? ben net klant sinds november namelijk. (en ook dit lijkt een beetje de kant op te gaan wat er met telfort gebeurde en verdween in kpn en stilltetjes ook opgeslokt wordt door de grote bedrijven, dit geval tmobile)En wat ik ook raar vind, ik wou ook tele2 mobiel nemen en zo alles goedkoop te combineren, ik kan als tele2 thuis klant geen combivoordeel krijgen als ik ook tele2 mobiel zou nemen, enkel als ik tmobile thuis neem?!. dus ik moet overstappen naar een ander merk, wat niet kan omdat ik een jaarcontract heballes bij tele2, geen voordeel >tmobile en tele2 wel…Toch jammer dat tmobile meer wordt gepromoot als tele2 zelf, als ik graag tmobile wou had ik daar meteen wel heen gegaan.
Hi,Ik kan dus geen bijlage aan mijn te verzenden mail toevoegen. Het is maar één A4 tje.Hoe kan dit?Groet,Hay
Hi there!My internet connection gets lost every 30-60 minutes for a couple of minutes ( 3-5 mins ) for the past two months already. It’s red led lights during disconnection. I've tried everything from FAQ.It’s annoying, especially during zoom meetings.When the connection gets back, everything is working perfectly. What should I do? Thank you.
Nooit meer tele2, ik zeg morgen al mijn abonnementen op. Internet stopt al 2weken Achterelkaar om 00:00 voor een uur. Internet is super slecht. Tele2 neemt klanten niet serieus onzin bedrijf.
ik heb naar 0909 nummers vaker gebeld en nu kan ik het opeens niet meer gebruiken hoe kan ik dit laten deblokkeren ik betaal netjes altijd mijn rekeningen en ben al jaren klant
Hoi! Kan iemand mij een (type) wifi extender aanraden? Ik heb een ZTE Tele2 ZXHN H369A router.De wifi werkt goed maar reikt niet tot alle kamers in ons huis. Dank alvast! Groet, Zoë
Ik zou graag toegang willen krijgen tot mijn router met volledige rechten.Met welke gebruikersnaam en wachtwoord kan ik inloggen om admin rechten te krijgen?
Wij hebben intelligente verwarmingsknoppen geïnstalleerd welke gebruik maken van de wifi, nu valt steeds de verbinding weg op de knoppen welke wat verder weg zijn. Nu hebben wij een oude zwarte modem zonder antennes of iets, dus vraag mij of of deze nog wel up to date is of hoe kan ik anders het bereik iets verder krijgen ( zo`n 6 meter )
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.