Nooit meer tele2, ik zeg morgen al mijn abonnementen op. Internet stopt al 2weken Achterelkaar om 00:00 voor een uur. Internet is super slecht. Tele2 neemt klanten niet serieus onzin bedrijf.
Heb je al contact gehad met de klantenservice?
Hallo
Laten we kijken naar een oplossing zodat je weer gerust online kan zijn zonder dat de verbinding verbreekt. Als eerste wil ik je vragen om je modem uit te zetten en de stekker uit het stopcontact te halen. Wacht 30 seconden, je modem zal weer opnieuw verbinding maken. Helpt dat niet? Op onze Community staan enkele hulpmiddelen om jouw vaste internet weer werkend te krigjen. Kijk hier voor de uitleg: https://forum.tele2.nl/vast-internet-188/info-what-to-do-mijn-vaste-internet-doet-het-niet-80725.
Als de verbinding uitvalt ben je dan verbonden met Wifi of via bekabeld internet? Als het via de wifi is dan kan het goed zijn dat jouw wifi niet optimaal is. De sterkte van de wifi hangt af van enkele zaken. Bijvoorbeeld de afstand tot het modem, een blokkade (muren) of een netwerk van de buren. We kunnen niet alles aanpassen, maar we kunnen het wél optimaliseren! Op onze Community staan enkele hulpmiddelen die het bereik en stabiliteit van jouw wifi verbeteren. Kijk hier voor de uitleg: https://bit.ly/T2WifiTips. Vooral het aanpassen van het wifi kanaal is meestal de oplossing. Hiermee versterk jij je wifi!
Laat je ons weten of het heeft geholpen? De Community staat voor je klaar!
Als de onderbreking exact om 00:00 begint en om 06:00 weer terugkomt, heb je waarschijnlijk de ecostand van het modem ingeschakeld (dan brandt hert lampje “ECO”)
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.