Skip to main content
Antwoord

foutmelding zonnet

  • April 19, 2021
  • 3 reacties
  • 62 x bekeken

heb de hele avond al de foutmelding 502 bij het afsluiten van mijn email.[zonnet account] hoop dat dit snel verholpen word

Beste antwoord door manuwae

Keurig!!! Hier zijn de problemen ook voorbij alles werkt weer naar behoren!! Mooien snel opgelost  bij tele2!🙂

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • April 20, 2021

Is dit e-mailadres gekoppeld aan je tele2 internet en tv abonnement? Zeg maar, krijg je op dat e-mail adres de factuur binnen?


Forum|alt.badge.img+2
  • Oud Moderator
  • April 20, 2021

Hoi @manuwae,

Welkom op de Community! Ik ga je helpen met de foutmelding van jouw mail.

Er waren een aantal problemen met onze webmail, die zijn nu opgelost. Kan je ons laten weten of het voor jou ook het geval is? Als je geen Tele2 diensten meer hebt verloopt de support via www.zonnet.nl/support

We horen graag van je! 


  • Auteur
  • Starter
  • Antwoord
  • April 20, 2021

Keurig!!! Hier zijn de problemen ook voorbij alles werkt weer naar behoren!! Mooien snel opgelost  bij tele2!🙂