beantwoord

foutmelding zonnet

  • 19 april 2021
  • 3 reacties
  • 58 x bekeken

heb de hele avond al de foutmelding 502 bij het afsluiten van mijn email.[zonnet account] hoop dat dit snel verholpen word

icon

Beste antwoord door manuwae 20 april 2021, 17:02

Keurig!!! Hier zijn de problemen ook voorbij alles werkt weer naar behoren!! Mooien snel opgelost  bij tele2!🙂

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Is dit e-mailadres gekoppeld aan je tele2 internet en tv abonnement? Zeg maar, krijg je op dat e-mail adres de factuur binnen?

Reputatie 6
Badge +2

Hoi @manuwae,

Welkom op de Community! Ik ga je helpen met de foutmelding van jouw mail.

Er waren een aantal problemen met onze webmail, die zijn nu opgelost. Kan je ons laten weten of het voor jou ook het geval is? Als je geen Tele2 diensten meer hebt verloopt de support via www.zonnet.nl/support

We horen graag van je! 

Keurig!!! Hier zijn de problemen ook voorbij alles werkt weer naar behoren!! Mooien snel opgelost  bij tele2!🙂