Skip to main content
beantwoord

foutmelding zonnet


heb de hele avond al de foutmelding 502 bij het afsluiten van mijn email.[zonnet account] hoop dat dit snel verholpen word

Beste antwoord door manuwae

Keurig!!! Hier zijn de problemen ook voorbij alles werkt weer naar behoren!! Mooien snel opgelost  bij tele2!🙂

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • 7115 reacties
  • 20 april 2021

Is dit e-mailadres gekoppeld aan je tele2 internet en tv abonnement? Zeg maar, krijg je op dat e-mail adres de factuur binnen?


Forum|alt.badge.img+2
  • Oud Moderator
  • 870 reacties
  • 20 april 2021

Hoi @manuwae,

Welkom op de Community! Ik ga je helpen met de foutmelding van jouw mail.

Er waren een aantal problemen met onze webmail, die zijn nu opgelost. Kan je ons laten weten of het voor jou ook het geval is? Als je geen Tele2 diensten meer hebt verloopt de support via www.zonnet.nl/support

We horen graag van je! 


  • Auteur
  • Starter
  • 4 reacties
  • Antwoord
  • 20 april 2021

Keurig!!! Hier zijn de problemen ook voorbij alles werkt weer naar behoren!! Mooien snel opgelost  bij tele2!🙂