Skip to main content

Sinds een week krijg ik alleen de npo kanalen. Alle andere doen het niet.

Modem e.d. allemaal opnieuw gestart en alle kabels zitten goed. Dit is na een update gekomen

Wat kan ik nu doen? Begin er nu wel van te balen.

Groetjes Petronella

 

 

Hoi @Miersma Petronella,

Welkom op de Community! Ik ga je meteen helpen zodat je snel weer alle zenders kan bekijken.

Goed dat je al een aantal stappen hebt uitgevoerd om het zelf op te lossen. Geen zorgen, dit kunnen we fixen! Het komt vaker voor na een update dus goed dat je aan de bel trekt. Dit probleem kan het snelst en het best opgelost worden met de directe klantenservice. Er moeten namelijk een aantal stappen samen worden gecontroleerd en dat is minder handig om dat via de Community te doen. Mijn collega’s zijn telefonisch of via livechat te bereiken via deze pagina: https://www.tele2.nl/klantenservice.

Als je meer vragen hebt dan hoor ik het graag. De Community staat voor je klaar!