Sinds ochtend is er geen internet. Het rode lampje "internet" brandt aan. Kabels gecontroleerd, 2 keer 2 min zonder strom, 2 keer resetten. Helpt niets. Hoe verder?
Bel de klantenservice. Die kunnen een lijnmeting uitvoeren en eventueel een monteur aansturen.
Hey
Welkom op de Community! Laten we snel kijken naar een oplossing voor jouw internetverbinding.
Je moet natuurlijk zo snel mogelijk weer online zijn, dus ik ga je hiermee helpen. Als eerste wil ik je vragen om je modem uit te zetten en de stekker uit het stopcontact te halen. Wacht 30 seconden, je modem zal weer opnieuw verbinding maken. Helpt dat niet? Op onze Community staan enkele hulpmiddelen om jouw vaste internet weer werkend te krigjen. Kijk hier voor de uitleg: https://forum.tele2.nl/vast-internet-188/info-what-to-do-mijn-vaste-internet-doet-het-niet-80725.
Laat je ons weten of het heeft geholpen? De Community staat voor je klaar!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.