De Tele2 community stopt op dit domein
Welkom bij Tele2 Thuis
Recent actief
Ik heb het volgende probleem. Zeer regelmatig doet mijn vaste telefoon het niet. Als ik wil bellen dan krijg ik een “ in gesprektoon te horen”. Natuurlijk check ik met mijn mobieltje ,door mezelf vast te bellen en ook dan gebeurt er niets, oftewel een “in gesprektoon ". Als ik daarna de modem reset ,dan kan ik gewoon weer mijn vaste telefoon gebruiken. Zeer frustrerend omdat dit nu bijna dagelijks gebeurd. Het is toch niet de bedoeling dat ik iedere dag de modem moet resetten ? T.V en internet doet het wel gewoon. Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen ? Alvast bedankt , Mieke
Vraag over programma gemist: al enige weken ontvang ik bij programma gemist de zenders sbs, veronica en nog een zender niet meer.Ik heb daar nooit enige info over gekregen. Waarom ontvang ik die zenders niet meer ?
hoe kan ik opnemen en tegelijkertijd iets anders kijken?
Ik stond gisteren en vandaag een half uur in de wachrij bij tele 2 maar werd nog niet geholpen. om intetnet te verhuizen. Dit kost mij heel veel geld en tijd. Kan ik terug gebeld worden door tele2?
Ik heb al uren geen internet. Eerst sprong het internetlampje op rood en nu staat ie helemaal uit. Meerdere malen geprobeerd te resetten middels knopje en van het stroom afgehaald. Het enige wat nu brand is het Powerknopje.
Ik ontvang de laatste paar dagen opeens spamberichten met een nep tele2 afzender. Ik heb de mails al doorgestuurd naar phishing@t-mobile.nl en het ACM.Ik wil jullie wel er op wijzen dat de webpagina https://www.t-mobile.nl/phishing niet wil laden voor mij. De pagina blijft oneindig doorladen, er komt wel een cookie pop-up, maar de keuze buttons van de pop-up zijn niet aanklikbaar voor mij. Voorbeeld van mail hieronder;
Ik heb hetzelfde probleem als dit topic:https://forum.tele2.nl/overige-diensten-en-producten-350/versturen-mails-79672
Ik heb geprobeerd een poort te openen en heb de tips gebruikt van tele2 voor portforwarding alleen is de poort nog steeds gesloten. Ik heb echt geen idee meer wat ik nog kan doen om de poort open te krijgen. Kan iemand mij hiermee verder helpen?
Hallo,Sinds 2 dagen kan een een (zeer) beperkt aantal website (bijv. https://rsync.net) niet vanaf mijn thuis internet benaderen. Mijn probleem lijkt erg op deze post: Ook bij mij loopt de traceroute dood in een versatel router:$ traceroute rsync.nettraceroute to rsync.net (216.218.240.141), 30 hops max, 60 byte packets 1 _gateway (192.168.2.1) 0.419 ms 0.571 ms 0.736 ms 2 192.168.1.1 (192.168.1.1) 5.582 ms 5.875 ms 6.096 ms 3 ip1-40-173-82.adsl2.static.versatel.nl (82.173.40.1) 9.799 ms 9.859 ms 9.920 ms 4 ae6-0.br04tc2.versatel.net (212.53.25.197) 17.157 ms 17.450 ms 17.365 ms 5 ae5-0.br04sara.versatel.net (212.53.25.194) 16.767 ms 16.781 ms 16.841 ms 6 * * * 7 * * * 8 * * * 9 * * *Vanaf mijn 4G verbinding en andere netwerken zijn de sites wel gewoon bereikbaar. Ook andere DNS servers gebruiken helpt niet (1.1.1.1, 8.8.8.8). Is er misschien nog een storing ergens?Laat maar weten als er meer informatie nodig is.Rens
Al 2 dagen is programma gemist niet te bekijken op de tv. Sinds vrijdag worden de programma's van NPO1,2 en 3 niet meer aangevuld. Zeer vervelend. Wat is er aan de hand?
Sinds enige tijd valt het WiFi signaal zomaar weg en dit is op 2 totaal verschillende adressen het geval.Zo gaat je databundel van je mobiel wel erg snel..... Als je dan contact opneemt met de klantenservice, krijg je uiteindelijk als antwoord dat je maar moet overstappen naar t-mobile. (Tele2 is overgenomen door t-mobile)Misschien is het tijd voor andere modems op onze adressen?
Sinds vanmiddag geen internet meer, modem is wel via WiFi aan te roepen en te rebooten. Modem meerdere keren gereset ook met stekker eruit, maar ook dit helpt niet.
Sinds enige dagen zie ik nog een klein aanbod van gemiste uitzendingen van NPO 1,2 en 3, maar SBS6 bijvoorbeeld, is volkomen verdwenen. Hoezo abonnementhouders laten betalen voor Tele 2 uitzending gemist voor zeker 6 zenders en nu dat met de helft beperken zonder berichtgeving?Hoor graag de argumentatie van de aanbieder
Sinds vandaag kan ik alleen nl. 1,2 en 3 streamen naar apple tv. Bij elk andere zender de melding stream url fout. Resets al geprobeeerd.
Dit is een issue die ik de laatste dagelijks ervaar… je kijkt tv en random valt het beeld uit. Na talloze resetpogingen lukt het soms wel of niet om weer beeld te krijgen. Ik heb hier eerder meermaals over gebeld.. ja de internetverbinding is ok (onlangs aangevuld met extra hotspots in huis) .. ja de powerplugs zijn ok geinstalleerd.. ja alle kabels zijn ook ok en toch doet dit probleem zich steeds vaker voor. Wat ik nog niet heb geprobeerd is een nieuwe decoder.. mijn huidige is inmiddels zo’n 6 jaar oud.Tele2, hoe kunnen jullie ons normaal tv laten kijken?
Hi ik ondervind sinds vanochtend vanuit Haarlem problemen met het verbinden naar bepaalde delen van het internet. Vb: https://www.weboke.nl Deze sites zijn wel via VPN of 4G/5G en bij de buren (niet-Tele2) bereikbaar.Inmiddels ook het hele huis een herstart gegeven maar ook dat werkt niet.Nu heb ik al het al geprobeerd via een andere DNS (de Google 8.8.8.8) maar ook dat werkt niet.Edit: Via andere providers zijn deze sites wel bereikbaar. Lijkt op een routing probleem ergens op jullie netwerk? Een trace loopt gelijk stuk ergens op een Versatel router. Tracing route to 95.142.98.212 over a maximum of 30 hops 1 2 ms 1 ms 1 ms 192.168.1.1 2 12 ms 10 ms 48 ms ip1-240-58-62.adsl.versatel.nl [62.58.240.1] 3 10 ms 10 ms 10 ms ae6-0.br04sara.versatel.net [212.53.25.201] 4 * * * Request timed out.etc.Edit2: alles is weer in de lucht!!! Helaas toch geen vroeg weekend ;-)
Dit is een issue die ik de laatste dagelijks ervaar… je kijkt tv en random valt het beeld uit. Na talloze resetpogingen lukt het soms wel of niet om weer beeld te krijgen. Ik heb hier eerder meermaals over gebeld.. ja de internetverbinding is ok (onlangs aangevuld met extra hotspots in huis) .. ja de powerplugs zijn ok geinstalleerd.. ja alle kabels zijn ook ok en toch doet dit probleem zich steeds vaker voor. Wat ik nog niet heb geprobeerd is een nieuwe decoder.. mijn huidige is inmiddels zo’n 6 jaar oud.Tele2, hoe kunnen jullie ons normaal tv laten kijken?Zojuist met de klantenservice gesproken; ondanks dat dit al meerdere keren geprobeerd is, wordt er weer gevraagd te testen met een netwerkkabel tot de tv weer uitvalt.. .Hoe vaak moet mijn tv uitvallen?
ik kan sinds vandaag 8 februari 2022 6.00 uur niet meer bellen er komt geen kiestoon uit de hoorn ,ik heb diverse keren de stekker uit en in de muur gedaan niks helpt
Goedemorgen. Ik heb Interactieve TV met Opnemen, dit werkt allemaal perfect.Ik heb nog een oude Decoder van Tele2 Vision liggen, deze wil ik aansluiten opeen oude TV op zolder die alleen Scart aansluitingen heeft en dus geen HDMI. Ik heb de SMT-9010E met een UTP kabel aangesloten aan het ZTE Modem, maarkrijg nu steeds de foutmelding dat de goede Pagina niet gevonden kan worden.Blijkbaar mislukt het Updaten van de Firmware. Wordt dit nog wel ondersteunt ? Kan deze oude Decoder wel samenwerken met mijn ( nieuwe ) ZTE Modem ? Graag jullie adviezen / hulp bij dit vraagstuk.
Ik heb de tv app op mobiel gezet en omdat ik een film heb gekeken, miste ik een deel van een ander programma. Via de app wilde ik doorspoelen om het gedeelte te kunnen kijken wat ik had gemist. Ik heb alleen een keuze uit pauze of play klopt dat? Ik moest het gemiste programma's bekijken door middel van casting/screen mirror. Het programma speelt dan tegelijkertijd op mijn mobiel en op de tv. Op mijn tv speelt hij alleen veel minder scherp. Is er een andere manier om gemiste programma's op tv terug te kijken ? Je kunt de app niet op de tv zelf zetten? Ik hoop dat het anders kan, want ik vind het een achteruitgang ten opzichte van uitzending gemist zonder de app, maar met de ontvanger. Groeten, Debora
Ik heb nog (weer) een afspraak bij Guidion staan. Heb 1 ½ maand geleden zelf geprobeerd de afspraak te annuleren, Via Guidion zelf is dat om zeer duistere reden geen optie, je kunt WEL de datum wijzigen maar niet annuleren f**k**g annoying. Ik wil de afspraak annuleren
Sinds 17.30 geen internet en TV in Enschede. Wat te doen??
Ik woon in appartement. Nu hebben we met alle appartementen een gezamenlijke video-bel systeem gekocht. Het is de bedoeling dat het aangesloten wordt op onze internet want dan kan ik, waar ik ook ben, via mijn smartphone zien wie er beneden bij ons aanbelt en de deur beneden open doen.Nu zijn wij de enige die klant zijn binnen ons appartement gebouw bij Tele2 en ook de enige die de melding krijgen bij het aansluiten op onze internet 2,4ghz dat aansluiten alleen mogelijk is als het internet verbeterd is. Ik heb al van kanaal gewijzigd maar heeft niet geholpen. In de handleiding van de video-bel staat dat aansluiten alleen mogelijk is op 2,4ghz.Ik hoop dat er iemand is die mij kan helpen want via de klantenservice van Tele2 kom ik niet verder.Alvast bedankt !
Vanaf 28 jan. 2022 zijn internetproviders verplicht om een vrije modemkeuze toe te staan.Wat zijn de instellingen voor mijn eigen modem? Mvg,Marco
Ik gebuik al jaren de Tele2Tv App, deze draai ik op NOX, Android 7 en dat werkte altijd perfect op mijn pc. Echter sinds de nieuwe TV APP December 2021, werken Nederland 1 2 en 3 nog steeds prima , echter alle andere zenders geven Streamfout: Stream url-fout. Ik heb alles al geprobeerd, op nieuw geinstalleerd ook helpdesk gebeld. Ik baal hier enorm van omdat het op de vorige app prima werkte maarin de nieuwe Applijkt eriets mis te gaan. Heeft iemand een oplossing ?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.