beantwoord

Uitzending gemist opnieuw beperkt in 2021?

  • 23 January 2022
  • 6 reacties
  • 1215 x bekeken

Sinds enige dagen zie ik nog een klein aanbod van gemiste uitzendingen van NPO 1,2 en 3, maar SBS6 bijvoorbeeld, is volkomen verdwenen. 
Hoezo abonnementhouders laten betalen voor Tele 2 uitzending gemist voor zeker 6 zenders en nu dat met de helft beperken zonder berichtgeving?

Hoor graag de argumentatie van de aanbieder

icon

Beste antwoord door WhTurner 23 January 2022, 16:20

Bekijk origineel bericht

6 reacties

*MODERATOR EDIT 20-10-2022*

Voor meer informatie over Programma Gemist, lees dit artikel in onze Wiki.

 

Het je dit bericht gelezen?

 Ik kan SBS6, SBS9, NET5, TV538 en Veronica niet meer vinden. Wat nu?

Verberg inhoud

De TV zenders SBS6, SBS9, NET5, TV538 en Veronica zijn vanaf 16 januari 2022 terug te kijken via onze nieuwe Tele2 TV app. Tot nu toe ging dit via je TV-ontvanger. Dus geen zorgen, je switcht gewoon naar de app en kan je programma’s daar terugkijken!

 

Dank WhTurner voor de toelichting.

Het zou de leverancier sieren om de -trouwe- abonnees daar voor lancering van in kennis te stellen. Ik hoorde niets!!

Reputatie 4
Badge +3

 

Reputatie 6
Badge +7

De mail hierboven hoort inderdaad doorgestuurd te zijn, jammer dat je die niet ontvangen hebt…

Uitzending gemist is altijd een extraatje geweest, daar betaal je dus ook niet voor

Baal hier ook van, snap de reden al, zogenaamd makkelijk via de app, maar gaat er zeker om dat je daar geen reclame kan doorspoelen😂 gelukkig kunnen we nog ouderwets analoge opnemen en doorspoelen via tele2 , bij kpn etc is dat ook al in de cloud.

 

Hoe zit het dan met NPO1 t/m NPO3? Sinds vrijdag zijn er geen updates meer. En om een telefoonschermpje een goed alternatief te noemen voor een TV gaat me een beetje ver.

Het was al tijd om over te stappen om meerdere redenen. Ten eerste maken jullie zelf reclame, die mij wegjaagt als klant. Ten tweede heeft mijn TV kastje tegenwoordig bijna 5 minuten nodig over te starten. Maar het is toch altijd even gedoe. Dan helpt zo’n klantonvriendelijke actie toch weer om die laatste stap te zetten. Op een app ramvol leuke reclame dingen zit ik niet te wachten.

Reageer