Programma Gemist! Hoe werkt het?

  • 22 January 2022
  • 0 reacties
  • 3199 x bekeken
Programma Gemist! Hoe werkt het?
Reputatie 7
Badge +12

Help! Ik heb mijn favoriete serie gemist. Wat nu? Een programma missen is niet meer van deze tijd, want met Programma Gemist kijk je al jouw favoriete TV programma’s wanneer jij wil!
 



Wat is Programma Gemist?

Programma gemist is één van de extra functionaliteiten die wij aanbieden bij onze TV pakketten. Met Programma Gemist ‘bewaart’ Tele2 tv programma’s van o.a. Nederland 1, 2 en 3 en Net 5, SBS6 en Veronica voor jou. Op deze manier kun je al jouw favoriete programma’s gemakkelijk terugkijken wanneer jij wil.

 

Hoe werkt het?

Met een druk op je afstandsbediening ga je naar het menu voor interactieve TV. Hier kies je de zender en het programma dat je terug wil kijken. Handig is dat je je favoriete programma ook kan zoeken op zender, dag, genre of naam.

 

Welke zenders kan ik terugkijken met Programma Gemist?

Je kunt o.a. de volgende zenders tot 10 dagen terugkijken: Nederland 1, 2 en 3, Net 5, SBS6 en Veronica.

 

 Ik kan SBS6, SBS9, NET5, TV538 en Veronica niet meer vinden. Wat nu?

De TV zenders SBS6, SBS9, NET5, TV538 en Veronica zijn vanaf 16 januari 2022 terug te kijken via onze nieuwe Tele2 TV app. Tot nu toe ging dit via je TV-ontvanger. Dus geen zorgen, je switcht gewoon naar de app en kan je programma’s daar terugkijken!

 

Waar kan ik de Tele2 TV app downloaden?

Download de app gratis in de Apple Appstore. Klik hier!

Download de app gratis in de Google Play Store. Klik hier!

 

Tot hoeveel dagen kan ik een programma terugkijken?

Je kunt de volgende zenders tot 10 dagen terugkijken: Nederland 1, 2 en 3, Net 5, SBS6 en Veronica.

 

Welke TV zenders bieden jullie aan?

Check hier de lijst met alle TV zenders die wij aanbieden.

 

Er mist een programma. Is er een storing?

Nee, er is geen storing. De TV zender bepaalt welke programma’s er beschikbaar worden gesteld om terug te kijken. Zij bepalen dus wat er wel of niet in Programma Gemist te zien is.

 

Heb je een vraag over Programma Gemist die hier niet tussen staat? Start hier een nieuw topic, plaats hem onder het subforum TV en vraag het de Community of laat hieronder een reactie achter!

 

Relevante kennisartikelen

 


0 reacties

Geen reactie

Reageer