Skip to main content
beantwoord

Geen internet Ede

  • 11 februari 2022
  • 2 reacties
  • 92 x bekeken

Sinds vanmiddag geen internet meer, modem is wel via WiFi aan te roepen en te rebooten. Modem meerdere keren gereset ook met stekker eruit, maar ook dit helpt niet.

Beste antwoord door Middelkoop719

Johrick van Tele2 schreef:

Hi @Middelkoop719

Is alles inmiddels al verholpen? Mocht dit niet het geval zijn raad ik je aan om het topic in onze WiKi te lezen! 
 

 

Hoi Johrick,

Bedankt voor je reactie,

is nog niet opgelost, inmiddels klantenservice gesproken en er is een monteur van KPN ingeschakeld.

 

 

Bekijk origineel bericht

2 reacties

Johrick van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+6

Hi @Middelkoop719

Is alles inmiddels al verholpen? Mocht dit niet het geval zijn raad ik je aan om het topic in onze WiKi te lezen! 
 

 


  • Auteur
  • Durft te posten
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 14 februari 2022
Johrick van Tele2 schreef:

Hi @Middelkoop719

Is alles inmiddels al verholpen? Mocht dit niet het geval zijn raad ik je aan om het topic in onze WiKi te lezen! 
 

 

Hoi Johrick,

Bedankt voor je reactie,

is nog niet opgelost, inmiddels klantenservice gesproken en er is een monteur van KPN ingeschakeld.