beantwoord

Geen hulp bij TV storing

  • 10 February 2022
  • 3 reacties
  • 89 x bekeken

Dit is een issue die ik de laatste dagelijks ervaar… je kijkt tv en random valt het beeld uit. Na talloze resetpogingen lukt het soms wel of niet om weer beeld te krijgen. 

Ik heb hier eerder meermaals over gebeld.. ja de internetverbinding is ok (onlangs aangevuld met extra hotspots in huis) .. ja de powerplugs zijn ok geinstalleerd.. ja alle kabels zijn ook ok en toch doet dit probleem zich steeds vaker voor. 

Wat ik nog niet heb geprobeerd is een nieuwe decoder.. mijn huidige is inmiddels zo’n 6 jaar oud.

Tele2, hoe kunnen jullie ons normaal tv laten kijken?

icon

Beste antwoord door Des2000 10 February 2022, 17:00

Bekijk origineel bericht

3 reacties

Zojuist ook met de Klantenservice gesproken; hoewel het al meerdere malen is geprobeerd met een netwerkkabel ipv powerplugs, wordt er gevraagd of ik nogmaals wil testen totdat het beeld weer uit valt.. hoe vaak moet mijn tv uitvallen voor je geholpen wordt?

Reputatie 4
Badge +3

Hoi,

Zou je de stroomkabel willen controleren.

indien je een stroomkabel hebt met een adapter dan is het belangrijk om te weten welke naam er op de betreffende adapter staat.

Staat er op de adapter de naam Sunfone dan dient deze te worden vervangen dient er een nieuwe opgestuurd te worden.

Indien dat niet het geval is dan graag de tv decodeer van de stroom en de modem een fabrieks reset te geven door op het modem op de achterkant het kleine reset gaatje in te drukken met een pennetje dan wel een kleine prikker. Wacht tot het modem volledig is opgestart en koppel dan de tv decoder weer aan de stroom. 

Dan kan het een aantal minuten duren voordat de tv decoder weer volledig werkt.

Ik ga er dan van uit dat het probleem is opgelost.

zo niet dan graag de klantenservice bellen om een vervanging van de decoder aan te vragen.

Greetzz 

Des

 

 

 

Reputatie 5
Badge +6

Hi @Franny1980

Wat goed dat je dit laat horen op de Community! Heb jij de tips van @Des2000 al uitgeprobeerd? Mochten zijn tips niet werken, raad ook ik je aan om even contact op te nemen met mijn collega’s via de telefoon zodat zij een nieuwe decoder naar jou op kunnen sturen. 

We hopen natuurlijk op een oplossing! Als ik nog iets voor je kan doen, hoor ik dat natuurlijk graag. Ik wens je voor nu alvast een fijn weekend toe! 
 

Reageer