De Tele2 community stopt op dit domein
Welkom bij Tele2 Thuis
Recent actief
Ik heb sinds de afgelopen 2 weken in toenemende mate last van het feit dat mails vertraagd binnen komen, soms met vertraging van meerdere dagen. Met name bevestiging mails en notificatie mails.Dit is vervelend, omdat bijvoorbeeld bepaalde bevestiging mails een afmeld link bevatten die gebruikt moet worden voor het verzetten van een afspraak, maar daar heb ik niets aan als de mail pas een dag na de daadwerkelijke afspraak binnenkomt.Het betreft verscheidene partijen, mijn sportschool, google, software providers, online verkopers, pakketverzenders, twitter etc. Ik heb het niet over een paar minuten later, ik heb het er over dat op een zaterdag opeens nog mails binnenkomen met de tijd/dagtekening van de woensdag ervoor.Deze mails kwamen twee weken geleden nog direct binnen, het is dus een recentelijk probleem.
In de tele2 app kun je bij bepaalde zenders programma's terugkijken.Dat kan door te drukken op de knop > afspelen.Maar dan gebeurt er niets. Kan iemand zeggen hoe ik de programma's kan terugkijken/ kan starten? Robbert
HalloWaarom valt het internet elke keer uit? Vorige week had ik het vier keer in een uur tijd nu heeft het er twee keer uitgelegen
Ik heb alles nagelopen aan en uit gezet maar beeld blijft zwart ik kan dus wel programma's terug kijken maar als ik gewoon tv wil kijken krijg ik zwart beeldNu al 2 dagen zo!!
Ik woon in Almelo en mijn t.v geeft aan GEEN SIGNAAL, ik kan niemand van Tele2 bereiken, hebben meerdere mensen hier last van?En wat nu te doen?
Modem laat op de power even een groen lampje zien maar slaat daarna op rood en start niet op.Power off/reset helpt niet. Ziet er naar uit dat een nachtelijke sw update niet goed is gegaan. Modem is vanaf Tele2 helpdesk niet meer bereikbaar middels diverse testen. Ik hoop per omgaande een nieuw modem te krijgen. Ik heb hem erg hard nodig voor mijn thuiswerkplek !
Al 24 uur geen vaste telefonie en internet (storing gister tweemaal bevestigd door klantenservice, via telefoon (mobiel)). Met uitzondering van 1 berichtje op dit forum, geen enkele informatie over oorzaak, oplossing, verwachtte duur. Vraag is of er een duidelijke update vanuit tele2 kan komen
Wij zijn een zorgpraktijk in Noord-Brabant en ons zorgsysteem maakt gebruik van SendGrid. Hierbij krijgen we bounces van Tele2 adressen. Het gaat hier om zorgafspraken en facturen richting klanten.Gegevens van de email:--To XXXXXXX@tele2.nlFrom XXXXXXSubject XXXXXSendingIP Address 167.89.17.173--En de foutmelding:--The tele2.nl server informed us that this message bounced. To protect your deliverability, we won't send to this address anymore. If you want to send to this address, you may remove it from the Bounces suppression group. Learn more.Full response from the tele2.nl server:550 Sorry, we do not accept connections from you.--Ik heb al een medewerker een persoonlijk bericht gestuurd maar weet niet of dat account actief wordt bekeken. Hopelijk kan iemand van Tele2 ons verder helpen. Edit: Er zijn meer afzender IP adressen, ook 167.89.12.138 wordt gebruikt bijvoorbeeld.
Sinds gisterochtend hebben wij geen internetverbinding (Nijmegen). De tv vanuit Tele2 werkt wel. Gisteren gebeld, probleem zou bekend zijn en er werd aan gewerkt. Vandaag echter nog steeds geen internet. Ik ervaar de communicatie vanuit Tele2 als zeer slecht. Slechts één topic dat ook nog eens gesloten is (alsof het probleem al is opgelost) en summier informatie geeft m.b.t. regio's en geen updates. Hoe lang gaat dit nog duren? Met vriendelijke groet,Janneke
Hi Forumleden, Ik heb een vraag en hoop dat iemand mij verder kan helpen. Ik ben in het verleden Tele2 Thuis klant geweest en maakte toen gebruik van een Tele2 e-mailadres. Dit e-mailadres is gekoppeld aan mijn Facebook-account. Nu heb ik inmiddels een andere provider en kan ik dus niet meer bij dit e-mailadres om dit te wijzigen. Mijn vraag is: is er iemand die tijdelijk mijn oude e-mailadres kan aanmaken, zodat ik mijn Facebook inloggegevens kan wijzigen. Ik hoop dat het kan, Facebook kan mij namelijk ook niet verder helpen. Alvast bedankt voor het meedenken!
Sinds gisteravond ontvangt mijn modem wel een signaal, maar heb ik geen internet en tv meer. Ik zie dat er een storing is, maar geen updates. Wanneer is dit opgelost?
Ik woon in Nijmegen en heb sinds vanmorgen geen internet. Nu zag ik op de site een berichtje van vandaag 11:00 dat er een storing bekend was en dat Tele2 ermee bezig is. Maar ik heb nog steeds geen internet en ik vroeg me af hoe lang dit ging duren?
Gisterennacht begon de storing in Nijmegen, geen tv,internet,WiFi.Bellen,wachten,wachten en toen werd er mij verteld dat de storing gisteren verholpen zou zijn,niet dus,ik kan nog steeds niets.Is de storing nog steeds niet verholpen en waarom is Tele2 in dit soort situaties niet bereikbaar?
Beste,Wij zijn een e-mailmarketing bedrijf die voor onze klanten dagelijks nieuwsbrieven verzenden. Voor een aantal van onze klanten worden (een deel van de) e-mails naar de domeinen tele2.nl, versatel.nl en zonnet.nl geblokkeerd (sinds 6 december).Voor deze e-mails ontvangen we onderstaande (soft)bounce melding:550 - Sorry, we do not accept connections from you.Kan dit het gevolg zijn van een IP-blokkade of is hier wellicht een andere oorzaak voor bekend?Bij voorbaat dank voor uw reactie. Met vriendelijke groet
Beste Tele2,Hebben jullie een idee wanneer het internet weer gaat werken?De laatste update is van 19.15 uur. Het is nu na 22.00 uur; op vrijdagavond.
De app accepteert alleen complexe wachtwoorden. Als je wachtwoord voor je account (nog steeds) eenvoudig is, en je logt in op je net geïnstalleerde app, krijg je de melding dat je accountgegevens niet herkend worden, terwijl jij er wel mee kan inloggen op de website. De oplossing is om op de site je wachtwoord te wijzigen in een complex wachtwoord (hoofd/kleine letter, cijfer etc.). Daarna kan je ermee op de app inloggen.
Hallo,Afgelopen weken hapert m'n tv signaal weer regelmatig enige tijd of valt m'n tv signaal zelfs helemaal weg. Bijzonder irritant als je iets zit te kijken of hebt opgenomen waarvan later blijkt dat het een belangrijk deel mist!!!Ik heb er eerder berichten over gestuurd, uiteindelijk een nieuwe decoder gehad, er verandert niks.Naar een ander kanaal zappen helpt soms, vaak ook niet. Op dit moment krijg ik bv de melding "Er is iets fout gegaan bij het afspelen van dit kanaal. Probeer het later nog eens". Nu, na 10 minuten, start de tv weer, programma dat ik zat te kijken is inmiddels afgelopen.Ik heb inmiddels bijna 20 jaar Tele2 als provider maar ben er nu zó klaar mee.... Is er dan niemand bij Tele2 die hierop kan doorpakken ipv te vragen of de kabels goed zijn aangesloten?Dit is echt gekmakend, graag reactie
tv ontvanger blijkbaar stuk, tele2 gebelt nieuwe adapter ontvangen. niet de oplossing. weer bellen, er zou een nieuwe tv ontvanger opgestuurd worden. ± 2 weken verder, geen tv. weer bellen, er is iets fout gegaan zei men, ok...we sturen nogmaals de order door en u zal de tv ontvanger zo spoedig mogelijk ontvangen, tis nu 5-1 en nog steeds nog steeds niks. dat het 1x fout gaat ok, maar dan beloven het goed te maken en vervolgens weer verzaken geeft mij het gevoel dat tele2 niet echt serieus bezig is of niet weet waar ze mee bezig zijn. al jaren klant, maar alleen nieuwe klanten zijn belangrijk voor je gevoel...bagger. zit door mijn halve belbundel heen in december omdat ik 1,5 uur aan de lijn hang met tele2 bizar…..en nog niks opgelost...geen tv voor zon 2 maanden nu
hoi all,Hoe schakel je port 80 uit op je modem voor de publieke ip?
Good morning,I am experiencing since this Monday 20 December 2021 in the morning internet connection issues with Tele2. First, on Monday, they told me this was a general outage in the centre of The Hague. Later that day, still the wifi hadn't been resumed, I have reached out again to the customer service and they did open a ticket with the mechanical desk (27480920) and would send me a new modem on Wednesday, in case the modem might be the culprit and to save time. The issue might be with either the modem or externally with the line. On Wednesday 22 December 2021, the brand new modem finally arrived very late in the afternoon. Without any instructions in the packet. Tele 2 was called once again to be provided guidance, they recognized that the old Modem was functional after all as the same issue was obseved with the new one just received. Then, they said as there was a general outage on Monday, this could not have been detected at that moment. So, an appointment with a KPN monteur was
Alweer vaak storing. 2 tv boxen en het modem gaan in storing. Beeld op beide tv's bevriest en wordt dan zwart. Tegelijkertijd valt ook internet weg.Dit gebeurt soms 10x per minuut en dan ineens gaat het weer goed. Modem en boxen gereset. Helpt geen donder. De kabels zijn ook vervangen door kabels van tele2. Ik heb deze klacht al vaker neergelegd.
Voor een wandelverening verstuur ik maandelijks een nieuwsbrief via Mailchimp.Van de 215 ontvangende mailadressen is er 1 mailadres waarvoor de nieuwsbrief gebounced wordt.Dit is een mailadres van tele2 (en het is het enige mailadres van tele2 in ons ledenbestand).Het bouncereport in Mailchimp geeft de volgende reden:<xxxxxx@tele2.nl>: host mx10.se.isp-net.nl[82.215.18.4] said: 550 Sorry, we do not accept connections from you. (in reply to RCPT TO command).Ik zie op jullie forum een aantal vergelijkbare meldingen, maar ik kan daaruit niet afleiden wat ik aan onze kant zou kunnen doen om het probleem op te lossen.Hoe kan dit worden opgelost?Met vriendelijke groet, Miriam
Hallo, Ik heb op mijn router de Zyxel T-50 een port forward ingeschakeld. Het gaat om een poort die open moet met het TCP protocol. Nu heb ik dit op andere routers vaker ingesteld altijd met succes. Als ik de stappen volg die hier staan: https://www.tele2.nl/klantenservice/thuis/portforwarding-instellen dan zou dit moeten werken. echter als ik de port test via https://portchecker.co/ dan staat deze altijd nog op closed. Het apparaat wat de port forward nodig heeft, dat heeft een vast ip dmv DHCP.Ik heb de router gereset naar factory en ook gereboot en nog werkt dit niet. Kan iemand mij hier mee helpen?
Hoi hoi, ik heb een vraagje. Mijn ex blijft me lastig vallen door me anoniem te bellen ( ik heb hem namelijk geblokkeerd dus hij kan me niet normaal bellen ) maar nu belt hij me dus de hele tijd anoniem. is er een mogelijkheid dat ik hem ook zo blokkeer dat hij me niet meer anoniem kan bellen?
Beste Tele2, Ik ben overgestapt en wil jullie apparatuur graag netjes terugsturen. Mijn contract-id is 4160561.Moet ik de retourbox zelf aanvragen of wordt die automatisch naar mij opgestuurd? Gr, Michael
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.