Beste Tele2,
Ik ben overgestapt en wil jullie apparatuur graag netjes terugsturen. Mijn contract-id is 4160561.
Moet ik de retourbox zelf aanvragen of wordt die automatisch naar mij opgestuurd?
Gr, Michael
Beste Tele2,
Ik ben overgestapt en wil jullie apparatuur graag netjes terugsturen. Mijn contract-id is 4160561.
Moet ik de retourbox zelf aanvragen of wordt die automatisch naar mij opgestuurd?
Gr, Michael
Beste antwoord door Floor109
Ik zie het inderdaad, ik neem die mee in de berekening. Ik heb je 2 mails gestuurd, 1 over de opzegging en 1 over de vergoeding. Helaas kon ik het niet eerder stoppen per 6 januari, het kan zijn dat hierdoor nog een januari factuur word klaargezet want dat doen ze al op 1 januari, maar deze word ook gecrediteerd.
Edit: De retourdoos zie je vanzelf binnen komen, ik gok eind volgende week
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.