beantwoord

Tv hapert en valt weg

  • 13 December 2021
  • 3 reacties
  • 464 x bekeken

Hallo,

Afgelopen weken hapert m'n tv signaal weer regelmatig enige tijd of valt m'n tv signaal zelfs helemaal weg. Bijzonder irritant als je iets zit te kijken of hebt opgenomen waarvan later blijkt dat het een belangrijk deel mist!!!

Ik heb er eerder berichten over gestuurd, uiteindelijk een nieuwe decoder gehad, er verandert niks.

Naar een ander kanaal zappen helpt soms, vaak ook niet. Op dit moment krijg ik bv de melding "Er is iets fout gegaan bij het afspelen van dit kanaal. Probeer het later nog eens". Nu, na 10 minuten, start de tv weer, programma dat ik zat te kijken is inmiddels afgelopen.

Ik heb inmiddels bijna 20 jaar Tele2 als provider maar ben er nu zó klaar mee.... Is er dan niemand bij Tele2 die hierop kan doorpakken ipv te vragen of de kabels goed zijn aangesloten?

Dit is echt gekmakend, graag reactie

icon

Beste antwoord door carbear 5 January 2022, 09:12

Bekijk origineel bericht

3 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Is er niemand die je kan helpen? Zonde als je na 20 jaar niet goed geholpen wordt. Maar is het al 20 jaar hetzelfde TV systeem?

 Heb je je kabels bekeken? Zitten die goed? Er is nu ook een TV app van tele2, misschien werkt dat beter. 

Hier zijn tips:

 

 

Reputatie 7
Badge +12

Hey @coenriemslag , excuses voor de vertraagde reactie. Dit topic is me helemaal ontglipt.

Heb je inmiddels contact gehad met de klantenservice of heeft de tip van @carbear geholpen? Zo niet, dan kun je het beste even bellen. Zij kunnen een monteur langssturen of toch nog een keer hardware vervangen.

Laat je het ons weten? We horen het graag van je! 

Dank beiden voor jullie reactie. Ik heb inmiddels een afspraak met een monteur, hoop dat dat wat gaat brengen. Kabels en TV heb ik door de tijd heen vernieuwd zodra dat aan de orde was (bv bij nieuw ontvangen modem), maar de opstelling is door de jaren gelijk gebleven. De storing treedt random op en natuurlijk nooit als ik de helpdesk aan de telefoon heb :). Hoop dat de monteur iets kan vinden….

 

 

 

 

Reageer