beantwoord

TV ontvanger stuk

  • 5 January 2022
  • 5 reacties
  • 117 x bekeken

tv ontvanger blijkbaar stuk, tele2 gebelt nieuwe adapter ontvangen. niet de oplossing. weer bellen, er zou een nieuwe tv ontvanger opgestuurd worden. ± 2 weken verder, geen tv. weer bellen, er is iets fout gegaan zei men, ok...we sturen nogmaals de order door en u zal de tv ontvanger zo spoedig mogelijk ontvangen, tis nu 5-1 en nog steeds nog steeds niks. dat het 1x fout gaat ok, maar dan beloven het goed te maken en vervolgens weer verzaken geeft mij het gevoel dat tele2 niet echt serieus bezig is of niet weet waar ze mee bezig zijn. al jaren klant, maar alleen nieuwe klanten zijn belangrijk voor je gevoel...bagger. zit door mijn halve belbundel heen in december omdat ik 1,5 uur aan de lijn hang met tele2 bizar…..en nog niks opgelost...geen tv voor zon 2 maanden nu

icon

Beste antwoord door Floor109 6 January 2022, 10:57

Bekijk origineel bericht

5 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hey @jos010 leuk om te horen dat je al jaren bij ons bent en geloof me, jij bent minstens zo belangrijk als nieuwe klanten! Ik had je deze ervaring graag willen besparen en als ik het kon, had ik je nu direct zelf een nieuwe TV ontvanger opgestuurd. 

Gelukkig hebben we een topper die je hier wel bij kan helpen: @Floor109 . Floor zit vrijwillig en in zijn eigen tijd op de Community, dus we moeten even afwachten tot hij reageert. Ik weet zeker dat hij je  goed kan helpen! 

Reputatie 6
Badge +7

Hoi, ik zie helaas waar het fout gaat.. Ik heb de decoder nu successvol aangevraagd, verwachting is dat deze morgen of zaterdag binnen komt, als je wilt kan ik je de Track en trace opsturen zodra die bekend is.

In de tussentijd zou je gebruik kunnen maken van de nieuwe TV app, meer informatie hierover staat hier: https://www.tele2.nl/klantenservice/thuis/televisie/online-tv-van-tele2-gebruiken 

ik probeer tele2 te bereiken zit nu al 30 minuten in de hold, bizar slecht hoe jullie met alles omgaan tegewoordig. halve belbundel is nu weg omdat tele2 zijn zaken niet goed regeld, klant is weer de dupe...lekker bezig man

ok na 31 minuten in de hold tele 2 klantenservice (welke service?) opgehangen, ben er klaar mee. week geleden retour doos ontvangen voor de defecte tv decoder, droppunt was dicht vanwege corona, vandaag retour gedaan. Vandaag ook eindelijk na 6 weken de nieuwe ontvangen, met nog een retourdoos?????? heb de 1ste al gebruikt wat moet ik met de 2de? rma label loopt nu ook de soep in? 99 euro boete als je het niet snel opstuurt staat in de brief, man hoe durft men dit.

 

die 6 weken dat ik geen tv heb ontvangen maar ik wel voor deze service betaald heb, hoe zit dat?

zal ik de rollen omdraaien en jullie een boete sturen van 99 euro voor het 2x verzaken? 3x keer eindelijk de decoder ontvangen. gefeliciteerd man

Reputatie 6
Badge +7

Je belt net op het verkeerde moment, er is een storing in omgeving Amsterdam.

De retourdoos wordt helaas automatisch meegestuurd omdat dit om een vervangend apparaat gaat, als die niet nodig is mag je hem weggooien.

Ik heb de retourmelding alvast uit het systeem gehaald, we zullen uiteraard geen boete in rekening brengen.

Voor de belkosten zal ik een vergoeding van 10 euro invullen, de TV kosten over de storingsperiode waren 24.38 euro, die krijg je ook vergoed. Deze worden volgende maand (februari) in mindering gebracht op de factuur, ik heb je een mailtje gestuurd ter bevestiging.

Sorry voor het ongemak, ik ben het met je eens dat dit uitermate slordig is, ik zal mijn collega’s even een berichtje sturen op de gemaakte fouten zodat we dit in de toekomst kunnen voorkomen.

Reageer