Skip to main content
Antwoord

Modem start niet meer op

  • January 14, 2022
  • 8 reacties
  • 93 x bekeken

Modem laat op de power even een groen lampje zien maar slaat daarna op rood en start niet op.

Power off/reset helpt niet. Ziet er naar uit dat een nachtelijke sw update niet goed is gegaan. Modem is vanaf Tele2 helpdesk niet meer bereikbaar middels diverse testen. 

Ik hoop per omgaande een nieuw modem te krijgen.  Ik heb hem erg hard nodig voor mijn thuiswerkplek !

Beste antwoord door Vanderbent

Inmiddels is er een nieuw modem bezorgd. De oude ging het echt niet meer doen. Ook die reageert niet altijd even goed.

8 reacties

WhTurner
Goldmember
  • Superuser
  • January 14, 2022

Het snelst gaat dit als je de klantenservice belt 020 75 44444


  • Auteur
  • Is lekker bezig
  • January 14, 2022

Zoals te lezen valt is dat al gebeurd... :-)


WhTurner
Goldmember
  • Superuser
  • January 14, 2022

En willen die geen modem sturen?


  • Auteur
  • Is lekker bezig
  • January 14, 2022

Eerst verder onderzoek, maar ze kunnen er toch niet meer bij. Zonder bootup geen controls...


  • Auteur
  • Is lekker bezig
  • January 15, 2022

Wordt opgelost op een nette manier. Modem is niet op afstand te herstellen 


theocoppes
Forum|alt.badge.img+8
  • Junior
  • January 15, 2022

Dit laatste begrijp ik niet. 

Wordt opgelost met op een nette manier? 

Maar er is maar een goede oplossing. 

Blijven bellen. 

Dagelijks. 

Vanaf maandag. 

Of een nieuw modem sturen of meteen een monteur (met een nieuw modem in zijn tas)

Blijven aandringen.

Succes. 


Johrick van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+6

Hi @Vanderbent

 

Is het inmiddels allemaal al gelukt? Mocht dat niet zo zijn, let us know! Dan gaan we zoeken naar een oplossing. 


  • Auteur
  • Is lekker bezig
  • Antwoord
  • January 19, 2022

Inmiddels is er een nieuw modem bezorgd. De oude ging het echt niet meer doen. Ook die reageert niet altijd even goed.