Al 24 uur geen vaste telefonie en internet (storing gister tweemaal bevestigd door klantenservice, via telefoon (mobiel)). Met uitzondering van 1 berichtje op dit forum, geen enkele informatie over oorzaak, oplossing, verwachtte duur. Vraag is of er een duidelijke update vanuit tele2 kan komen
En heb inmiddels al behoorlijk veel mobiele data moeten gebruiken van mn tele2 mobiele abonnement. Zou daar graag een tegemoetkoming voor krijgen van Tele2
Internet, vaste telefoon en tv werken hier in Nijmegen niet sinds vrijdag 21.30 uur.
tele2 is op zondag niet bereikbaar. Slecht!
Moet ik morgen dan naar kantoor omdat ik niet kan thuiswerken?
Kosten gebruik mobiel T mobile en kosten voor naar kantoor moeten dan worden vergoed. Slecht is ook dat als ik de storing opzoek, die er volgens tele2 site niet zou zijn, maar wel telefonische bevestiging gisteren van tele2 medewerkster. Zij gaf aan heel de regio Nijmegen storing heeft.
Vandaag krijg je geen reactie meer van tele2.
Morgen vanaf 9 uur meteen bellen.
020-7544444
Van een tegemoetkoming moet je je niet veel voorstellen.
De vaste abonnementskosten per maand gedeeld door 30.
Dan weet je hoeveel je eventueel kunt krijgen per volle 24 uur.
Als je mobiele telefoon ook bij tele2 is, kan er door een moderator misschien ook een korting op je bundel worden geregeld.
Daar kan een moderator je wel behulpzaam mee zijn nadat je storing verholpen is.
Maar eerst erachteraan zitten dat de storing verholpen wordt.
Welke plaats woon je?
Hier in Zuid Limburg zijn er geen problemen.
Zorg dat je morgenvroeg aan de telefoon bent.
Als ze niets van je horen denken ze dat het opgelost is.
Wij hebben sinds gisterochtend (zaterdag) geen vast internet in Nijmegen. Monteur bevestigde dat er een storing is, maar kon niks zeggen over duur tot opgelost. Slecht dat ze niet zondags bereikbaar zijn. Jammer dat ze gebruikers niet informeren over storing en verwachte duur. Morgenochtend meteen bellen als niet opgelost! Geniet van een rustige internet vrije zondag!
Bericht is dat het is opgelost, maar bij mij (Malden, regio Nijmegen) geeft modem nog steeds een storing aan (ook na herstart)
Hi allemaal, het moet natuurlijk niet de bedoeling zijn dat er nog steeds hinder wordt ervaren!
Bellen kan ik voor nu afraden, tenzij je een uur in de wacht wilt hangen. Probleem lijkt nog steeds niet opgelost, ik heb al een paar meldingen uit Nijmegen voorbij zien komen
Internet werkt eindelijk weer vanochtend 11:26. Een paar vragen aan Tele2:
- Wat was oorzaak van de storing?
- Waarom duurde het zolang als 2.5 dag om het op te lossen? (kon niet thuiswerken)
- Worden we beter geinformeerd bij de volgende storing? (sms/email)
Alvast bedankt voor uw reactie
Hoi Skule
- Volgens mij ging de routering bij een reeks IP adressen verkeerd, waardoor ze geen data verbinding kregen. Voornamelijk uit Amsterdam en Nijmegen.
- Dit is een lastig probleem om te pinpointen, de eerste calls kwamen hierover binnen op vrijdagavond 19:45 (wij zijn open tot 20:00) uit Amsterdam, op zaterdag werd dit onderzoek verder opgepakt en zagen we ook veel klachten uit Nijmegen. Maar wij moeten voorbeelden hebben vanuit de klantenservice om dit uit te zoeken, een probleem op een aantal specifieke IP ranges is ook lastig om direct achter te komen, het is niet zo dat bijvoorbeeld een netwerkkaart in de centrale kapot was die snel vervangen kan worden door een netwerkspecialist.
- Ook hier is het lastig om de exacte doelgroep te informeren aangezien we niet onterechte mails/smsjes willen sturen, dit veroorzaakt anders veel onnodige stress en paniek. We proberen altijd zo snel mogelijk in het storingsoverzicht op het forum een melding te plaatsen, maar willen dus ook voorkomen dat er miscommunicatie word gepleegd.
Beste Floor, bedankt voor duidelijke info!
Floor is de meest competente medewerker die tele2 ooit heeft gehad!
Hij weet waar het om gaat en kan het ook duidelijk maken naar ons leken!
Bedankt!
Hoi Skule
- Volgens mij ging de routering bij een reeks IP adressen verkeerd, waardoor ze geen data verbinding kregen. Voornamelijk uit Amsterdam en Nijmegen.
- Dit is een lastig probleem om te pinpointen, de eerste calls kwamen hierover binnen op vrijdagavond 19:45 (wij zijn open tot 20:00) uit Amsterdam, op zaterdag werd dit onderzoek verder opgepakt en zagen we ook veel klachten uit Nijmegen. Maar wij moeten voorbeelden hebben vanuit de klantenservice om dit uit te zoeken, een probleem op een aantal specifieke IP ranges is ook lastig om direct achter te komen, het is niet zo dat bijvoorbeeld een netwerkkaart in de centrale kapot was die snel vervangen kan worden door een netwerkspecialist.
- Ook hier is het lastig om de exacte doelgroep te informeren aangezien we niet onterechte mails/smsjes willen sturen, dit veroorzaakt anders veel onnodige stress en paniek. We proberen altijd zo snel mogelijk in het storingsoverzicht op het forum een melding te plaatsen, maar willen dus ook voorkomen dat er miscommunicatie word gepleegd.
Hey
Ik heb sinds dit weekend een server in Duitsland waar ik maar geen response van kan krijgen, -server failed to respond- (voor het weekend werkte het nog prima). Traceroute van mij naar de server ziet er goed uit (tijdens het weekend wel packetloss bij glasoperator maar dat is nu weer goed), maar ik heb ook een traceroute laten maken van de terugweg van de server naar mij toe en die laat wat packetloss en vraagtekens zien in de route. Ik heb hier weinig verstand van en vind deze traceroutes moeilijk te interpreteren. Zou ik je deze even kunnen laten zien voor interpretatie?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.