Skip to main content
Antwoord

Uitgaande mail access denied

  • January 10, 2022
  • 6 reacties
  • 330 x bekeken

Ik heb hetzelfde probleem als dit topic:
https://forum.tele2.nl/overige-diensten-en-producten-350/versturen-mails-79672

Beste antwoord door eric

Is dit een @tele2 of een @zonnet adres? En is deze gekoppeld aan een Tele2 internet verbinding? (Je krijgt dan de facturen op dat email adres binnen)

6 reacties

  • Auteur
  • Is lekker bezig
  • January 10, 2022

Uitgaande mail melding:

Invalid addresses (554 5.7.1 <naam>: SASL login name rejected: Access denied)

Webmail: “Dit account is geblokkeerd!”


eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • Antwoord
  • January 10, 2022

Is dit een @tele2 of een @zonnet adres? En is deze gekoppeld aan een Tele2 internet verbinding? (Je krijgt dan de facturen op dat email adres binnen)


  • Auteur
  • Is lekker bezig
  • January 10, 2022

Is dit een @tele2 of een @zonnet adres? En is deze gekoppeld aan een Tele2 internet verbinding? (Je krijgt dan de facturen op dat email adres binnen)

tele2 + internetverbinding


Floor109
Forum|alt.badge.img+7
  • Vrijwillige medewerker
  • January 10, 2022

Als je die melding krijgt kun je het beste even de klantenservice bellen om je account te deblokkeren.

Ik kan het eventueel ook doen maar dan heb ik een privébericht nodig met de volgende gegevens ter ID check:

Naam, adres, woonplaats
Geboortedatum
Laatste 4 cijfers van je rekeningnummer


  • Auteur
  • Is lekker bezig
  • January 10, 2022

Als je die melding krijgt kun je het beste even de klantenservice bellen om je account te deblokkeren.

Ik kan het eventueel ook doen maar dan heb ik een privébericht nodig met de volgende gegevens ter ID check:

Naam, adres, woonplaats
Geboortedatum
Laatste 4 cijfers van je rekeningnummer

ik zal een pb sturen.


  • Auteur
  • Is lekker bezig
  • February 16, 2022

@Marciano van Tele2  kan je mij hier weer mee helpen? Hetzelfde probleem steekt de kop weer op. Floor109 heeft mij doorverwezen naar jou. 😀