Skip to main content
Antwoord

Geen internet Ede

  • February 11, 2022
  • 2 reacties
  • 92 x bekeken

Sinds vanmiddag geen internet meer, modem is wel via WiFi aan te roepen en te rebooten. Modem meerdere keren gereset ook met stekker eruit, maar ook dit helpt niet.

Beste antwoord door Middelkoop719

Hi @Middelkoop719

Is alles inmiddels al verholpen? Mocht dit niet het geval zijn raad ik je aan om het topic in onze WiKi te lezen! 
 

 

Hoi Johrick,

Bedankt voor je reactie,

is nog niet opgelost, inmiddels klantenservice gesproken en er is een monteur van KPN ingeschakeld.

 

 

2 reacties

Johrick van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+6

Hi @Middelkoop719

Is alles inmiddels al verholpen? Mocht dit niet het geval zijn raad ik je aan om het topic in onze WiKi te lezen! 
 

 


  • Auteur
  • Durft te posten
  • Antwoord
  • February 14, 2022

Hi @Middelkoop719

Is alles inmiddels al verholpen? Mocht dit niet het geval zijn raad ik je aan om het topic in onze WiKi te lezen! 
 

 

Hoi Johrick,

Bedankt voor je reactie,

is nog niet opgelost, inmiddels klantenservice gesproken en er is een monteur van KPN ingeschakeld.