Annuleren afspraak Guidion

  • 6 February 2022
  • 6 reacties
  • 147 x bekeken

Ik heb nog (weer) een afspraak bij Guidion staan. Heb 1 ½ maand geleden zelf geprobeerd de afspraak te annuleren, Via Guidion zelf is dat om zeer duistere reden geen optie, je kunt WEL de datum wijzigen maar niet annuleren f**k**g annoying.   Ik wil de afspraak annuleren

 

Floor109 2 jaar geleden

De tele2 klantenservice kan een guidion opdracht ook annuleren

Bekijk origineel bericht

6 reacties

Volgens de FAQ van anderhalf jaar geleden:  

Het wijzigen of annuleren van een afspraak is mogelijk tot één werkdag voor de geplande afspraak.

Bel hiervoor naar Guidion: 088-2000151 (lokaal tarief).

Guidion is bereikbaar op:
Maandag t/m donderdag: 09:00 t/m 21:00
Vrijdag: 09:00 t/m 17:30
Zaterdag: 09:00 t/m 17:00
Zondag: Gesloten

Ja klopt, maar er wordt niet opgenomen.

 

En waarom kun je WEL de datum wijzigen maar NIET annuleren. Dan moet je opeens bellen. Los van het feit de “servicedesk” onebereikbaar is.

En moet je dus extra moeite doen én kosten maken om een afspraak te annuleren. Dat is bizar.

Reputatie 7
Badge +8

Ik heb ze een tijdje geleden per mail geannuleerd. Wel al mijn gegevens 9in die mail. Een uur later werd ik gebeld door hun. Ze wilden de reden weten. 

We hebben een abonnement bij Tele2. Daar is service bij in begrepen. Hoe Tele2 dat organiseert is aan Tele2, zij bepalen zelf de bedrijfsvoering. Ik verdiep me ook niet in de logistiek van de HEMA als ik een rookworst koop.

Echter, Guidion is een bedrijf  met een klantonvriendelijke aanpak. Daar is Tele2 verantwoordelijk voor want met Tel2 heb ik een contract gesloten en niet met de onderaannemer Guidion. Tele2 heeft de service geoutsourced.

Dat is wel moeiteloos een datum kan wijzigen is geod ingericht. Complimenten. Dat ik NIET een afspraak kan annuleren via dat prima kanaal is GEEN service gerichte aanpak. Dan ben ik geen klant meer, maar een portemonnee.

Ik ga dan ook weg bij Tele2. Ik wil service  en NIET uitzoekwerk, wachten aan de telefoon (als er al opgenomen wordt), geen bevestiging in handen hebben dat ik heb geannuleerd. Bedrijven met die werkwijze, TEle2 dus, mijdt ik. Overigens is de servicedesk van TELE2 uitstekend. Deskundig, prettig en goed bereikbaar. Mijn afscheidsadvies (gratis): Of stop met Guidion, of eis dat klanten gewoon een afspraak digitaal kunnen annuleren.

Je sterke positie tegenover klanten gebruiken om jouw doeleinden (beter) te bedienen kan door klanten makkelijk worden gecorrigeerd: weggaan.

Reputatie 6
Badge +7

De tele2 klantenservice kan een guidion opdracht ook annuleren

Reputatie 7
Badge +8

Dan zorg maar dat je niks van KPN hebt, anders kom je Guidion misschien weer tegen. Guidion werkt niet voor tele2 maar voor de KPN omdat de kabels van de KPN zijn. Vroeger werd er eerst een melding naar KPN gedaan waarna door de KPN weer zonodig Guidion werd ingeschakeld. Dat was pas Langdradig en lastig. 

Reageer