De Tele2 community stopt op dit domein
Welkom bij Tele2 Thuis
Recent actief
Wij hebben thuis nu al een aantal maanden een probleem met onze tv-ontvanger. We hebben hem meerdere keren gereset, ontkoppeld, aan en uit gezet, eigenlijk alles wat ervoor zou moeten zorgen dat hij het weer zou doen hebben we geprobeerd, maar hij doet het nog steeds niet. Heeft iemand een idee waar dat aan zou kunnen liggen en hoe we dat kunnen oplossen?
Ik heb sinds vanavond geen internet. Is er storing in Woerden?
Als ik mijn T2 mediabox wil uitschakelen, gaat ook de TV uit en andersom. Dit is behoorlijk irritant als ik bijvoorbeeld via de pc een film wil kijken (als de T2 aanstaat, gaat het beeld na een tijd daarnaartoe ipv naar de pc).Hoe stel ik in dat alléén de T2 uitgaat als ik op de knop “TV BOX” op de afstandsbediening druk?
Gisteren opeens heel veel mails van mail delivery system. Dacht wellicht een hack, wilde inloggen op de webmail pagina, maar daar krijg ik telkens de melding dat er te veel mislukte inlogpogingen zijn.Inloggen in mijn tele2 werkt wel, dus gebruikersnaam en wachtwoord zijn OK.Gelukkig kan ik via telefoon en computer nog steeds mail sturen en ontvangen, maar wil dit probleem toch aanpakken. Hoe kom ik nu weer in de webmail?
Wifi en internet werkt sinds vandaag de gehele middag niet,alle kabels etc getest en zitten goed in de apparaten. Ook het modem uitgezeten en na 30 seconden weer aangedaan. Kunnen jullie helpen?
WiFi lamp groen maar internet niet.
Sinds een week ontvangen mijn ouders alleen NL 1, 2 en 3 en zijn alle ‘commerciële’ zenders niet meer te zien (op alleen haperend en storend beeld na).De nieuwe TVBox hebben wij al een aantal keren uit gezet en vervolgens weer aan, maar helaas…… Heeft iemand hier ook last van en weet hoe dit opgelost kan worden?Alvast bedankt voor de reactie's.Michel
Hallo! Sinds een paar dagen heb ik constant last van beeldstoringen op mijn tv. Waar kan ik terecht of kan ik dit probleem zelf oplossen?
Een paar per keer dag valt mijn internetverbinding uit, ik heb dan enkele minuten geen toegang tot mijn internet, aangezien ik thuis werk is het noodzakelijk dat ik continue verbinding heb met het internet.
ik heb dsl van tele2. De snelheid is erg laag. Volgens de spec zou de upload 1Mb moeten zijn (zelfs dat wordt niet gehaald vaak 200mb) Geen snelheden van deze tijd meer en sommige zullen wel lachen dat het nog bestaat en je er ook nog 28,80 per maand voor betaald. (download ca. 15mb)Wanneer wordt dsl uitgefaseerd en wat gaat tele2 doen?Bij mijn tele2 staat een voorstel naar glasvezel, maar dit is duurder dan dan gewoon een nieuw abonnement af te sluiten…….
Ik heb sinds gisteren geen internet. De lichtjes branden wel alle 3 netjes. Ik heb der modem aan en uitgezet en ook een paar keer gereset maar tevergeefs. Help....
In de Tele2-app is bij aantal zenders steeds een Image nummer in beeld. Hoe dit opte lossen?
Sinds vanmiddag hebben we geen internet meer. Is er een storing in Zuilichem gemeld?
Vandaag kreeg ik een mail met het bericht dat mijn contact per 10 december beïndigd wordt.Terwijl ik helemaal geen opzegging heb gedaan.Ik heb wel een vermoeden waardoor dit komt, maar alsnog vreemd dat iemand anders die geen houder van het abonnement zoiets kan realiseren.De situatie is als volgt:Mijn achterburen en ik hebben een eigen voordeur, maar delen hetzelfde adres.Nu heb ik sinds vandaag nieuwe achterburen die mogelijk een internet abonnement hebben afgesloten. Wat ik echter dan niet snap is dat mijn abonnement (die op mijn naam staat) vervolgens wordt opgezegd.Kan iemand van Tele2 hierover contact opnemen met mij? Voordat ik straks zonder internet kom te zitten..Met vriendelijke groet,Arjan
Beste allemaal,Pasgeleden heb ik de nieuwe T2 mediabox van Tele2 ontvangen. De fabrikant van deze T2 Mediabox is volgens de sticker aan de onderkant Shenzhen SEl Robotics en het modelnummer is SEI800TEL2.De mediabox van Tele2 die ik voorheen had, bediende ik met de afstandsbediening die hoort bij mijn Samsung UE55MU8000 televisie uit 2018. Deze koppeling tussen de TV afstandsbediening en de mediabox is destijds soepel verlopen bij de installatie. Op deze manier had ik maar één afstandsbediening nodig voor de bediening van alle hardware, wat wel zo prettig is.De afstandsbediening die bij de nieuwe T2 Mediabox hoort heb ik wel kunnen koppelen met de televisie, maar hiermee kan ik niet alle functies van de televisie bedienen. Daarom wil ik gewoon weer de afstandsbediening van mijn televisie gebruiken voor alle hardware zoals ik gewend ben.Via de optie 'afstandsbediening instellen' in het TV menu kan ik de Samsung televisie afstandsbediening niet gekoppeld krijgen. Als ik voor settopbox ki
Beste community, Mijn oma gebruikt een luisterhulp om naar de tv de luisteren. Dit is een zender en een ontvanger in de vorm van oordopjes (sennheiser RS 5200). Door het vernieuwde tv kastje wordt deze niet meer ondersteund. Kennen jullie misschien een methode die het geluid buiten het tele2 kastje om toch naar de zender verstuurd?
De laatste tijd veel verstoringen met de nieuwe ontvanger. Beeld staat ineens stil, tv wil niet opstarten en nu start tv en ontvanger op. Alle apps doen het maar de tele2 app niet. Zodra ik voor deze optie kies wordt het beeld zwart. Wat een rampen ding dat nieuwe kastje. De stappen heb ik doorlopen maar niets helpt. Wat nu?Bel de klantenservice...nee dat kan niet jullie zijn alleen op tijden te bereiken voor mensen die niet werken..
Zolang mijn oude TV het nog doet, is er nog geen noodzaak om een andere te kopen (en zoveel heb ik daarvoor nog niet gespaard). Deze werkt prima met de huidige TV-ontvanger, omdat ik een SCART-kabel ontving om die TV-ontvanger te kunnen aansluiten op mijn huidige oude TV. Per mail heb ik bericht ontvangen dat deze combinatie het doet tot 1 november 2024 ...Inmiddels heb ik een nieuwe Tele2 TV box ontvangen, maar ik heb niet de juiste kabel om 'm aan te sluiten op mijn oude TV. Welke kabel is daarvoor nodig en kan ik die via jullie bestellen?TV heeft nu SCART naar HDMI van de TV box denk ik, toch?Alvast bedankt!
Het nieuwe TV kastje. Een veel besproken Topic in dit forum.Het nieuwe TV kastjes gaf eerst haperend beeld en geluid. Na 31 oktober was dit volgens Tele 2 opgelost en dat klopt.Echter met de oplossing, introduceert Tele2 een nieuwe storing nl. zwart beeld en ook geen geluid, knipperlicht effect. Afgelopen maandag diverse voorbeelden met zender, datum en tijd aangemeld bij Tele2. Het is doorgegeven aan de Technische dienst, Helaas na 2 werkdagen nog geen oplossing, ze zijn er nog steeds mee bezig volgens de Tele2 informatie vanochtend.Ik ben zeker niet de enige die dit probleem heeft zowel het forum als bij Tele2 klantenservice worden veel meldingen gedaan over deze storing. Je kunt gewoon geen TV kijken met een knipperlicht effect.Inmiddels al een werkdag besteed aan telefoontjes met Tele2 want ja je staat ook nog eens heel lang in de wachtrij.En nog steeds geen oplossing. Niets geen email van Tele2 met excuses en niets van een ruimhartige compensatie.Het zou toch met de hoogste prior
sinds deze week de nieuwe decoder; heel herkenbaar, want Android TV. Werkt bijna precies zoals de app op gsm en laptop. ?? Hoe kan ik nog een programma opnemen om later (dan een week) te kunnen bekijken??? Waarom betaal ik dan meer voor een apparaat dat kan opnemen, maar (straks) geen zender of signaal heeft om op te nemen??? waar kan ik al deze informatie vinden? zoeken op site en handleiding leverd geen actueel antwoord op. Hebben anderen deze ervaring?
Beste Tele2, Odido,Ook wij zijn het zat dat het beeld steeds stil valt (soms zwart, meestal stilstaand). Dit gebeurt dagelijks. Door naar een ander kanaal te switchen gaat het soms over, vaak ook niet.Af en toe knalt de hele app er uit. Dan lijkt de TV niets meer te doen. Opstarten gaat dan alleen door de Tele2-app eerst te deactiveren en dan weer op te starten. We hopen dat u hier iets aan doet.Graag horen wij van u.
Na eindelijk contact te hebben kunnen krijgen met Tele2 via 020-7544444, kreeg ik de mededeling dat ik misschien zou worden teruggebeld. Dat hebben ze niet gedaan. Vandaar dat ik (tegen beter weten in) hier nog maar een poging doe. Mijn probleem is het volgende, het geluid valt weg en tv beeld bevriest. Het is zo erg dat het 20 uur journaal niet meer te volgen is. Uit wanhoop heb ik het oude tv kastje opnieuw aangesloten en alles werkt weer naar behoren. Heerlijk! Het over een weer aansluiten van die tv kastjes doe ik met dezelfde kabels, dus daar ligt het niet aan. Het probleem zit 'm echt in de ondeugdelijke kwaliteit van de nieuwe tv ontvanger. Is het mogelijk dat ik een andere tv ontvanger krijg toegestuurd? Een die kwalitatief minimaal gelijkwaardig is aan de (oude) tv ontvanger. Hiermee zal het probleem zijn opgelost.
Wij hebben vandaag de nieuwe mediabox van Tele2 geïnstalleerd maar we zien nu steeds ondertiteling onder in beeld, ook bij Nederlands gesproken, welke we steeds in het menu moeten uitzetten. Bij omschakeling naar een andere zender staat de ondertiteling weer aan. Hoe kunnen we deze verwijderen?
Goedenavond,Wij hebben het nieuwe kastje op 24-09 aangesloten, we hebben TV, alleen helaas zoals meerdere mensen al hebben aangegeven, regelmatig met haperend beeld of zwart beeld of zelfs stilstaand.Los van deze klachten hebben wij vandaag een brief ontvangen waarin staat dat het kastje nog helemaal niet aangesloten zou zijn (?) en dat per 1 november naar een zwart scherm zal gaan. We hebben geprobeerd te bellen, maar kwamen er niet doorheen.Zouden jullie hier aub naar willen kijken/ op zijn minst kunnen controleren of het kastje juist staat aangesloten? We willen natuurlijk niet aanstaande vrijdag zonder TV komen te zitten.Alvast bedankt voor uw reactie.
Ik heb tig emails en mailings ontvangen de afgelopen maanden over de nieuwe TV BOX en dat ik ‘m nu toch echt moest gaan installeren. Een maand geleden dacht ik, laat ik maar eens bellen waar ‘ie blijft. En inderdaad hij was nog helemaal niet verzonden.Ik dacht oké, hij komt wel. Nu is het 4 november en inderdaad, de oude werkt niet meer. Maar de nieuwe heb ik nooit ontvangen.Vanochtend belde ik, maar het is superdruk.Ik denk dat ik TELE@ nu ga opzeggen. STIJLLOOS.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.