Sinds een week ontvangen mijn ouders alleen NL 1, 2 en 3 en zijn alle ‘commerciële’ zenders niet meer te zien (op alleen haperend en storend beeld na).
De nieuwe TVBox hebben wij al een aantal keren uit gezet en vervolgens weer aan, maar helaas…… Heeft iemand hier ook last van en weet hoe dit opgelost kan worden?
Alvast bedankt voor de reactie's.
Michel
Beste antwoord door jjvanstrien
Marciano van Tele2 schreef:
Hoi Michel, niet fijn dat je ouders alleen NL 1, 2 en 3 kunnen kijken. Ik hoop dat mijn collega's dit snel voor ze kunnen oplossen. Ik kan zelf niet in onze TV-systemen, dus ik wil je vragen meteen te bellen met mijn collega's van de klantenservice op 020-7544444. Zij hebben deze toegang wel en kunnen jullie direct verder helpen. Laat je het me weten als je mijn collega's hebt gesproken? Ik hoor het graag van je!
Hi Marciano,
Probleem is dankzij je collega's van de klantenservice opgelost. Zij hebben ons top geholpen om eea weer goed te krijgen.
Hoi Michel, niet fijn dat je ouders alleen NL 1, 2 en 3 kunnen kijken. Ik hoop dat mijn collega's dit snel voor ze kunnen oplossen. Ik kan zelf niet in onze TV-systemen, dus ik wil je vragen meteen te bellen met mijn collega's van de klantenservice op 020-7544444. Zij hebben deze toegang wel en kunnen jullie direct verder helpen. Laat je het me weten als je mijn collega's hebt gesproken? Ik hoor het graag van je!
Hi Marciano,
Probleem is dankzij je collega's van de klantenservice opgelost. Zij hebben ons top geholpen om eea weer goed te krijgen.
Hoi Michel, sorry voor de late reactie, maar super fijn om te lezen dat ze je top hebben geholpen en het opgelost hebben. Bedankt voor het laten weten! 😄
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.