Skip to main content

Goedenavond,

Wij hebben het nieuwe kastje op 24-09 aangesloten, we hebben TV, alleen helaas zoals meerdere mensen al hebben aangegeven, regelmatig met haperend beeld of zwart beeld of zelfs stilstaand.

Los van deze klachten hebben wij vandaag een brief ontvangen waarin staat dat het kastje nog helemaal niet aangesloten zou zijn (?) en dat per 1 november naar een zwart scherm zal gaan. 

We hebben geprobeerd te bellen, maar kwamen er niet doorheen.

Zouden jullie hier aub naar willen kijken/ op zijn minst kunnen controleren of het kastje juist staat aangesloten? We willen natuurlijk niet aanstaande vrijdag zonder TV komen te zitten.

Alvast bedankt voor uw reactie.

hoi @Wookie ,

Het aansluiten van het kastje zou niet heel moeilijk moeten zijn, gebruik gewoon de kabel de loopt van de decoder naar de router. Mocht de verstoringen blijven, dan is er misschien iets met de bandbreedte van je verbinding. Dan blijft bellen helaas de enigste manier om een ticket voor de technische dienst te laten openen.


Reageer