Skip to main content
beantwoord

Te veel mislukte inlogpogingen op versatel webmail

• 23 januari 2025
  • 3 reacties
  • 36 x bekeken

Gisteren opeens heel veel mails van mail delivery system. Dacht wellicht een hack, wilde inloggen op de webmail pagina, maar daar krijg ik telkens de melding dat er te veel mislukte inlogpogingen zijn.

Inloggen in mijn tele2 werkt wel, dus gebruikersnaam en wachtwoord zijn OK.

Gelukkig kan ik via telefoon en computer nog steeds mail sturen en ontvangen, maar wil dit probleem toch aanpakken. Hoe kom ik nu weer in de webmail?

Beste antwoord door Marciano van Tele2

Hoi Ronardy, leuk dat je nog gebruik maakt van webmail! Fijn dat je wel gewoon mails kan versturen en ontvangen. De e-maildienst bij ons is al gestopt en je maakt gebruik van de webmail van Zonnet. Ik moet je daarom vragen om contact op te nemen met hun klantenservice. Ik hoop dat ze je hier direct mee kunnen helpen! 😊

Bekijk origineel bericht

3 reacties

Marciano van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+12

Hoi Ronardy, leuk dat je nog gebruik maakt van webmail! Fijn dat je wel gewoon mails kan versturen en ontvangen. De e-maildienst bij ons is al gestopt en je maakt gebruik van de webmail van Zonnet. Ik moet je daarom vragen om contact op te nemen met hun klantenservice. Ik hoop dat ze je hier direct mee kunnen helpen! 😊

• Auteur
  • Starter
  • 4 reacties
  • 23 januari 2025

Vreemd, want als ik daar inlog op de pagina, dan kom ik op webmail.versatel.nl uit en krijg ik de foutmelding zoals beschreven……..

eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • 7111 reacties
  • 25 januari 2025

Allemaal mogelijk,  maar email is meer dan een jaar bij Odido uitgezet en zijnnde adressen nog onder beheer bij www.zonnet.nl. daar kun je het support formulier invullen.