Skip to main content

Beste Tele2, Odido,

Ook wij zijn het zat dat het beeld steeds stil valt (soms zwart, meestal stilstaand). Dit gebeurt dagelijks. Door naar een ander kanaal te switchen gaat het soms over, vaak ook niet.

Af en toe knalt de hele app er uit. Dan lijkt de TV niets meer te doen. Opstarten gaat dan alleen door de Tele2-app eerst te deactiveren en dan weer op te starten. 

We hopen dat u hier iets aan doet.

Graag horen wij van u.

Hoi DC, niet fijn dat jullie zwart en vastlopend beeld ervaren. Dit probleem lijkt voor de meeste klanten opgelost te zijn. Mocht dit op dit moment nog steeds bij jou voorkomen, dan helpen we je hier graag bij. Ik heb zelf geen toegang tot onze TV-systemen, dus bel direct eens met mijn collega's van de klantenservice op 020-7544444. De wachttijden waren vorige week langer dan normaal, maar zouden nu weer normaal moeten zijn. Mijn collega's kunnen je dus snel helpen. Ik hoop dat je snel wordt geholpen en dat je weer zorgeloos TV kan kijken! 😊


Reageer