Skip to main content

Ik heb tig emails en mailings ontvangen de afgelopen maanden over de nieuwe TV BOX en dat ik ‘m nu toch echt moest gaan installeren. 

Een maand geleden dacht ik, laat ik maar eens bellen waar ‘ie blijft. En inderdaad hij was nog helemaal niet verzonden.

Ik dacht oké, hij komt wel.

 

Nu is het 4 november en inderdaad, de oude werkt niet meer. Maar de nieuwe heb ik nooit ontvangen.

Vanochtend belde ik, maar het is superdruk.

Ik denk dat ik TELE@ nu ga opzeggen. STIJLLOOS.

Bellen heeft blijkbaar geen zin. Sta eeuwig in de wacht. Waar zijn jullie druk mee? Tafelvoetballen?


TE BIZAR VOOR WOORDEN!!!


Ik vermoed karrevrachten van mensen zonder TV BOX die nu niet meer kunnen kijken en aan het bellen zijn. 


Er zijn natuurlijk, door deze overgangsdatum veel klanten nu aan het bellen. Probeer het later op de dag nog eens of morgen.


Reageer