Skip to main content

sinds deze week de nieuwe decoder;  heel herkenbaar, want Android TV. Werkt bijna precies zoals de app op gsm en laptop.

?? Hoe kan ik nog een programma opnemen om later (dan een week) te kunnen bekijken?

?? Waarom betaal ik dan meer voor een apparaat dat kan opnemen, maar (straks) geen zender of signaal heeft om op te nemen?

?? waar kan ik al deze informatie vinden?

zoeken op site en handleiding leverd geen actueel antwoord op.

Hebben anderen deze ervaring?

Hoi Ab, van harte welkom op de Community! Ik geef je hier graag meer duidelijkheid over:

• Opnemen kan niet meer, terugkijken wel. Mocht je echt de opname functie willen, dan zou je over moeten stappen naar Odido. Daar bieden we dit wel aan.
  • De kosten voor de HD decoders is weggehaald en vergoed. Dit zou op de volgende factuur van november moeten staan.
  • Al deze informatie vind je terug op https://www.tele2.nl/thuis/tvapp

Ik hoop dat je hiermee voldoende duidelijkheid hebt! 😊

bedankt voor je reactie en antwoorden.

via je link vind ik niet de antwoorden die je hebt gegeven.

Vooral dat opnemen helemaal niet meer mogelijk is.

Deze info  (screenshot site via jouw link) geeft aan dat je een tv-ontvanger met Opnemen en Pauzeren nodig hebt. Die hebben wij.

Of die informatie op de website is fout & oud, over de oude ontvangers.

Of jouw informatie klopt niet.

Als je info wel klopt, zie ik graag sinds wanneer ik dat waar zelf zou moeten hebben kunnen vinden.

De informatie op de website wordt niet meer bijgewerkt.  Er worden al 2 jaar geen nieuwe Tele2 internet abonnementen meer verkocht. 

De decoders zijn vervangen, op dat nieuwe platform bestaat geen HD recorder optie meer. Die cloud opname wordt ook niet meer ontwikkeld voor de oude Tele2 producten. 

Zolang het goed werkt voor iemand is er geen noodzaak over te stappen, maar als je zaken gaat missen of je wilt bijvoorbeeld sneller dan is overstappen naar een nieuw Odido vast internet product wel nodig. De overstapservice kan dat makkelijk maken voor je.

Reageer