Wij hebben thuis nu al een aantal maanden een probleem met onze tv-ontvanger. We hebben hem meerdere keren gereset, ontkoppeld, aan en uit gezet, eigenlijk alles wat ervoor zou moeten zorgen dat hij het weer zou doen hebben we geprobeerd, maar hij doet het nog steeds niet. Heeft iemand een idee waar dat aan zou kunnen liggen en hoe we dat kunnen oplossen?
Zie je helemaal geen beeld, probeer dan eens een andere HdMI.kabel. Als je een storingsmelding ziet dat het netwerk verbonden kan worden, probeer dan eens een ander ethernet kabel.
De melding is als volgt: Geen Signaal. 1. Controleer de kabelaansluiting en de instellingen van het bronapparaat. 2. Druk op de knop Bron hieronder om een verbonden bron te selecteren.
Dit krijgen wij elke keer en we hebben alle 2 de opties al gedaan. Weet u hier raad mee?
Wij hebben trouwens ook al best een oud tv kastje. Ik weet niet of die in de jaren veranderd is? Ik hoor het graag...
Hoi Kaja, van harte welkom op de Community! Bedankt voor de extra informatie. Het lijkt erop dat je nog de oude TV ontvanger hebben, de Amino i.p.v. de nieuwe Tele2 TV box, klopt dat? Zet je je klantnummer in je profiel? Dan kijk ik graag met je mee!
Ik heb het klantennummer in mijn profiel gezet. Ik doe dit trouwens namens mijn vader (Marco). Ik heb zijn geboortedatum ook in het profiel gezet. Dat u niet straks een andere naam tegen komt
Goedemorgen Kaja, bedankt voor het invullen van zijn gegevens! Je vader had inderdaad nog de oude die niet meer werkt. Ik heb zojuist de nieuwe naar hem opgestuurd. Deze ontvangt hij binnen 3 werkdagen (vermoedelijk morgen al). Laat je het me weten als jullie 'm hebben ontvangen en of alles dan weer goed werkt?
Hartelijk bedankt voor de service! We laten het weten als alles geïnstalleerd is.
Goedemorgen, uiteraard graag gedaan en dat is helemaal goed. Ik hoor het graag en ik wens jullie voor nu allebei een hele fijne dag!
U ook!
Goedemorgen Kaja, bedankt voor het invullen van zijn gegevens! Je vader had inderdaad nog de oude die niet meer werkt. Ik heb zojuist de nieuwe naar hem opgestuurd. Deze ontvangt hij binnen 3 werkdagen (vermoedelijk morgen al). Laat je het me weten als jullie 'm hebben ontvangen en of alles dan weer goed werkt?
Wij hebben de box ontvangen en geïnstalleerd! Alles werkt perfect! Hartelijk dank voor uw service!
Hoi Kaja, superfijn dat de nieuwe box perfect werkt! Bedankt voor het laten weten en uiteraard met alle plezier gedaan. Ik wens jullie voor nu alvast een heel fijn en zonnig weekend en mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. Ik ben er voor jullie!
U uiteraard ook een fijn weekend!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.