Skip to main content
beantwoord

Mijn tv ontvanger doet het niet meer

Wij hebben thuis nu al een aantal maanden een probleem met onze tv-ontvanger. We hebben hem meerdere keren gereset, ontkoppeld, aan en uit gezet, eigenlijk alles wat ervoor zou moeten zorgen dat hij het weer zou doen hebben we geprobeerd, maar hij doet het nog steeds niet. Heeft iemand een idee waar dat aan zou kunnen liggen en hoe we dat kunnen oplossen?

Beste antwoord door kajavdhoeven

Marciano van Tele2 schreef:

Goedemorgen Kaja, bedankt voor het invullen van zijn gegevens! Je vader had inderdaad nog de oude die niet meer werkt. Ik heb zojuist de nieuwe naar hem opgestuurd. Deze ontvangt hij  binnen 3 werkdagen (vermoedelijk morgen al). Laat je het me weten als jullie 'm hebben ontvangen en of alles dan weer goed werkt?

Wij hebben de box ontvangen en geïnstalleerd! Alles werkt perfect! Hartelijk dank voor uw service! 

Bekijk origineel bericht

11 reacties

eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • 7113 reacties
  • 2 maart 2025

Zie je helemaal geen beeld, probeer dan eens een andere HdMI.kabel.  Als je een storingsmelding ziet dat het netwerk verbonden kan worden,  probeer dan eens een ander ethernet kabel.

• Auteur
  • Is lekker bezig
  • 6 reacties
  • 2 maart 2025

De melding is als volgt: Geen Signaal. 1. Controleer de kabelaansluiting en de instellingen van het bronapparaat. 2. Druk op de knop Bron hieronder om een verbonden bron te selecteren. 

Dit krijgen wij elke keer en we hebben alle 2 de opties al gedaan. Weet u hier raad mee? 

Wij hebben trouwens ook al best een oud tv kastje. Ik weet niet of die in de jaren veranderd is? Ik hoor het graag...

Marciano van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+12

Hoi Kaja, van harte welkom op de Community! Bedankt voor de extra informatie. Het lijkt erop dat je nog de oude TV ontvanger hebben, de Amino i.p.v. de nieuwe Tele2 TV box, klopt dat? Zet je je klantnummer in je profiel? Dan kijk ik graag met je mee! 😊

• Auteur
  • Is lekker bezig
  • 6 reacties
  • 3 maart 2025

Ik heb het klantennummer in mijn profiel gezet. Ik doe dit trouwens namens mijn vader (Marco). Ik heb zijn geboortedatum ook in het profiel gezet. Dat u niet straks een andere naam tegen komt😊

Marciano van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+12

Goedemorgen Kaja, bedankt voor het invullen van zijn gegevens! Je vader had inderdaad nog de oude die niet meer werkt. Ik heb zojuist de nieuwe naar hem opgestuurd. Deze ontvangt hij  binnen 3 werkdagen (vermoedelijk morgen al). Laat je het me weten als jullie 'm hebben ontvangen en of alles dan weer goed werkt?

• Auteur
  • Is lekker bezig
  • 6 reacties
  • 4 maart 2025

Hartelijk bedankt voor de service! We laten het weten als alles geïnstalleerd is.

Marciano van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+12

Goedemorgen, uiteraard graag gedaan en dat is helemaal goed. Ik hoor het graag en ik wens jullie voor nu allebei een hele fijne dag! 😄

• Auteur
  • Is lekker bezig
  • 6 reacties
  • 5 maart 2025

U ook! 😄

• Auteur
  • Is lekker bezig
  • 6 reacties
  • Antwoord
  • 6 maart 2025
Marciano van Tele2 schreef:

Wij hebben de box ontvangen en geïnstalleerd! Alles werkt perfect! Hartelijk dank voor uw service! 

Marciano van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+12

Hoi Kaja, superfijn dat de nieuwe box perfect werkt! Bedankt voor het laten weten en uiteraard met alle plezier gedaan. Ik wens jullie voor nu alvast een heel fijn en zonnig weekend en mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. Ik ben er voor jullie! 😄

• Auteur
  • Is lekker bezig
  • 6 reacties
  • 7 maart 2025

U uiteraard ook een fijn weekend!