Skip to main content

Na eindelijk contact te hebben kunnen krijgen met Tele2 via 020-7544444, kreeg ik de mededeling dat ik misschien zou worden teruggebeld. Dat hebben ze niet gedaan. Vandaar dat ik (tegen beter weten in) hier nog maar een poging doe. 

Mijn probleem is het volgende, het  geluid valt weg en tv beeld bevriest. Het is zo erg dat het 20 uur journaal niet meer te volgen is. 

Uit wanhoop heb ik het oude tv kastje opnieuw aangesloten en alles werkt weer naar behoren. 
Heerlijk! Het over een weer aansluiten van die tv kastjes doe ik met dezelfde kabels, dus daar ligt het niet aan. Het probleem zit 'm echt in de ondeugdelijke kwaliteit van de nieuwe tv ontvanger. 

Is het mogelijk dat ik een andere tv ontvanger krijg toegestuurd? Een die kwalitatief minimaal gelijkwaardig is aan de (oude) tv ontvanger. Hiermee zal het probleem zijn opgelost. 

Hoi W, het is bij ons bekend dat er een probleem speelt met de nieuwe TV box. Mijn collega's van IT werken er nog hard aan om dit op te lossen. Een nieuwe TV ontvanger zal niet nodig zijn. Niet fijn om te lezen dat je niet bent teruggebeld. Excuses hiervoor. Ik heb zelf geen toegang tot onze TV-systemen en ik kan ook geen terugbelafspraken inzien of inplannen. Bel daarom nog eens met mijn collega's van de klantenservice op 020-7544444. Zij kunnen een signalering doorzetten naar IT om ze te helpen dit sneller op te lossen. Ik hoop dat alles snel weer naar behoren werkt!


Hallo Marciano, dank voor uw reactie. Bellen is zinloos, dat blijkt ook wel uit alle reacties op dit forum.

Omdat het probleem met de nieuwe box bekend is, is het misschien een mogelijkheid om de oude tv box niet per 1 november af te sluiten, maar bijv. per 1 januari. Op deze manier heeft IT meer tijd om het probleem met de box op te lossen en hebben klanten er tot die tijd geen last van. 

Is dit een optie om klanten tegemoet te komen?

 


Na eindelijk contact te hebben kunnen krijgen met Tele2 via 020-7544444, kreeg ik de mededeling dat ik misschien zou worden teruggebeld. Dat hebben ze niet gedaan. Vandaar dat ik (tegen beter weten in) hier nog maar een poging doe. 

Mijn probleem is het volgende, het  geluid valt weg en tv beeld bevriest. Het is zo erg dat het 20 uur journaal niet meer te volgen is. 

Uit wanhoop heb ik het oude tv kastje opnieuw aangesloten en alles werkt weer naar behoren. 
Heerlijk! Het over een weer aansluiten van die tv kastjes doe ik met dezelfde kabels, dus daar ligt het niet aan. Het probleem zit 'm echt in de ondeugdelijke kwaliteit van de nieuwe tv ontvanger. 

Is het mogelijk dat ik een andere tv ontvanger krijg toegestuurd? Een die kwalitatief minimaal gelijkwaardig is aan de (oude) tv ontvanger. Hiermee zal het probleem zijn opgelost. 

Dit antwoord zie ik bij alle posts, maar nog steeds zijn er problemen naar meer dan een maand. Maar dat is typisch Tele2, slecht product leveren met zo goedkoop mogelijk troep, en dan minstens een half in de wacht voor dat je iemand van klantenservice krijgt. Dit is zolang ik klant ben bij jullie, en dat ben ik al heel lang. Jullie zijn gewoon slecht in alles.


Hoi allebei, de meeste problemen lijken inmiddels opgelost en de wachttijden bij de klantenservice zijn inmiddels weer normaal. Mochten jullie nog problemen ervaren, bel dan nogmaals met 020-7544444 om direct verder geholpen te worden!


Reageer