De Tele2 community stopt op dit domein
Toestel reviews en informatie over je mobiele telefoon
Recent actief
Hoi! Ik heb onlangs mijn abonnement verlengd voor 24 maanden icm met een Z Flip 4. Heeft iemand misschien een idee waar ik mijn aankoopbewijs kan vinden? Ik heb met de levering van het toestel alleen een “delivery note” gekregen. Alvast bedankt!
Hey! I ordered the new Pixel 7 Pro. I got the phone already, but I am wondering how can I get the Google Buds Pro (which are suppose to be a gift)?
Beste,Een aantal weken terug heb ik via tele2 een abonnement aangegaan i.c.m. een nieuwe samsung s22 zwart 256gb. Om in aanmerking te komen voor de samsung cashback actie heb ik een EAN nummer nodig die op de verpakking van de telefoon staat.Helaas is deze verpakking waarschijnlijk tijdens een verhuizing afgelopen week per ongeluk weg gegooid. Kan iemand mij aan de EAN code helpen?
Hallo, Ik heb nog steeds niet mijn Samsung Galaxy buds 2 ontvangen. Die ik bij de start van mijn abonnement zou krijgen. Ben nu bijna een half jaar verder en nog steeds niks ontvangen...
Beste, Ik ben mijn pukcode code kwijt en ik krijg het niet voor elkaar om in te loggen in mijn Tele2 Hoe kan ik hiermee geholpen worden? @Moderator
Daar is ‘ie, de gloednieuwe OPPO A57s Welkom in deze FAQ over de OPPO A57s. In dit topic vind je alle info over dit toestel, je bestelling en wanneer je jouw prachtige OPPO in handen kunt krijgen! Goed nieuws - jouw nieuwe OPPO A57s is vanaf 3 oktober te bestellen. Lees hieronder de veel gestelde vragen en bereid je optimaal voor op jouw bestelling en nieuwe abonnement! Informatie over OPPO A57sDe OPPO A57 is direct leverbaar! Hoe kan ik mijn OPPO A57s bestellen?Vanaf 3 oktober kun je jouw OPPO A57s heel eenvoudig en snel bestellen! ► Verlenging: Ga snel naar MijnTele2 (via laptop of computer), zodat je direct kunt verlengen! ► Nieuw abonnement: Ga direct naar onze webshop om jouw nieuwe Google Pixel te bestellen!Bestelling en leveringZodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken. Via www.mijnafspraak.nl kies je vervolgens zelf een bezorgdag. We informeren je hier zowel vóór als na je bestelling over. We delen de actuele levertijde
Hallo, momenteel zit ik in Australie, echter zou ik heel graag een nieuwe mobiel incl abonnement willen aanschaffen bij Tele2 en laten bezorgen bij een vriendin (die vervolgens het toestel en abonnement mee naar hier kan nemen) Kan ik haar hier op 1 of andere manier voor machtigen? Vriendelijk dank alvast
Waarom is het niet mogelijk voor tele2 om een verwachte lever datum te noemen voor een telefoon die je hebt besteld tijdens pre-order.. in dit geval gaat het om de iphone 14 pro max. Ik heb deze besteld op 10-09 rond 16:00 uur, tot nu toe kom ik niet verder dan: verwachtte levertijd is 4/5 weken, maar dat is exact dezelfde info als iemand krijgt die de iphone nu ruim 2 weken later besteld (en misschien wel 100en bestellingen later is dan ik).ik vind de communicatie rondom de levering/verwachtte levertijd of eventueel hoe veel mensen er nog voor jou in “de rij” staan dramatisch slecht.. maar ik ben blij om te zien dat het tele 2 wel lukt om op tijd geld in rekening te brengen voor je nieuwe abbo die je af sluit, maar automatisch een nummer in de wachtrij krijgen en de laatst geleverde nummer weergeven op de website is onmogelijk?
Beste community, Mijn Iphone 12 kreeg eind augustus 2022 problemen met het uitlezen van de simkaart. Dit werd bevestigd door de Apple store, maar omdat de telefoon niet oorspronkelijk bij Apple was gekocht en het toestel ouder is dan 1 jaar (maar jonger dan 2 jaar) werd ik doorverwezen naar mijn provider (Tele2). Hier mijn telefoon ter reparatie aangemeld. Inmiddels heb ik bericht gekregen van Dynafix dat mijn telefoon voor een swap in aanmerking komt. Echter kwam dit bericht afgelopen dinsdag 20 september. Hierna niets meer gehoord. Dit vind ik vrij storend, want ik zit zonder telefoon en heb hem eigenlijk gewoon nodig. Als de telefoon voor een swap in aanmerking komt, waarom kan er in dit geval niet gewoon een nieuwe onder garantie worden toegestuurd? Ik heb hier volgens mij gewoon recht op. Ik zou graag zien dat dit in orde wordt gemaakt en ik zo snel mogelijk mijn toestel krijg, in plaats van nu wachten op niets... Alvast bedankt! **Ik heb geen telefoon, dus ik kan voor deze kwest
Hallo, ik heb zowat precies hetzelfde probleem.ik heb 13/08/2022 een nieuw toestel gekocht bij een verlenging van mijn abonnement en deze direct afbetaalt.Het toestel zou dinsdag 16/08/2022 geleverd worden maar toen was ik niet thuis dus zou die woensdag 17/08/2022 afgeleverd worden bij een PostNL punt.Dat is dus nogsteeds niet gebeurt en in de app van postNL staat dat hij nog onderweg is. 4x contact gehad met postNL en steeds wordt er gezegd “ja hij moet nog binnen komen.” Vandaag nog een keer gebeld en er wordt nu gezegt dat de bezorger hem heeft afgeleverd maar dat het postNL punt zegt dat ze niks ontvangen hebben. Dat ik zelf met tele2 bellen moet bellen om een onderzoek te starten en dat heb ik ook gedaan. Tele 2 gaat pas contact opnemen met Post NL nadat ik de gemailde brief uitgeprint en ondertekend heb terug gestuurd. Ik ben het hier totaal niet mee eens want ik moet nu naar de Primera om een formulier uit te gaan printen, onderteken en opsturen. Omdat PostNL een pakket is kwi
Goedemorgen. Ik heb nu de laatste weken gemerkt dat mijn telefoongesprekken ineens worden afgekapt. Dan verschijnt er boven in mijn scherm dat ik zogenaamd geen bereik heb, en als ik een gesprek opnieuw wil starten staat er ineens bellen via wifi.Ik heb er geen zin in dat er telkens een gesprek afgebroken word, ik mezelf moet afvragen of die persoon gewoon heeft opgehangen. Ik betaal mijn rekeningen netjes elke maand en ik verwacht dus dat het werkt. Ik merk dat het nu bij 9 van de 10 telefoongesprekken echt afwachten is wanneer de verbinding word verbroken. Ik kan het nergens uitzetten. Vervolgens bellen jullie me met een 020 nummer, ik was niet in de gelegenheid om op te nemen; maar als ik terug bel moet ik een heel achterlijk menu door met klantnummers en rekeningnummers, stiltes die vallen waar in er schijnbaar van mij verwacht word dat ik die computer antwoord geef, als je niet snel genoeg bent dan zegt ze alweer dat ze de vraag niet heeft begrepen. Ik word daar erg agressief van
sinds juli heb ik mijn iPhone 11 aan familie gegeven. nu ging het de eerste week zonder problemen maar al snel had de iPhone moeite met verbinding maken naar het tele2 netwerk. Bellen is alleen mogelijk via WiFi en er is geen 4g (of 3G enz) ontvangst.De iPhone heeft bij mij altijd perfect gewerkt via Vodafone. na de klantenservice gesproken te hebben werd duidelijk dat dit waarschijnlijk een hardware probleem is en dat het niet bij tele 2 ligt. Echter bleef het aan mij knagen dat de telefoon na een week opeens geen verbinding meer kon maken. nu kwam ik een artikel van KPN tegen waar specifiek dit probleem naar voren komt met de iPhone 11 op het netwerk van KPN en dat gebruikers rond juli een soortgelijk probleem ondervonden. (Tweakers schrijft hier een artikel over).mijn vraag is of er andere mensen zijn die soortgelijke problemen ervaren via tele 2.
Beste allen, Ben al geruime tijd in zuidwest usa.Ik heb echt alles geprobeerd om een goede sterke verbinding te krijgen voor internet! Alle providers handmatig gezocht en proberen te verbinden, echter meld mijn telefoon dat alleen t-mobile hier ondersteunt word. Als ik mijn telefoon opnieuw opstart heb ik max. 2 minuten G4 en dan weer een E.Mijn partner heeft KPN en belt hier via AT&T, zij heeft verder geen problemen en gewoon G4.Dit is zeer frustrerend omdat ik een USA Bundel aanschaf en vervolgens hier niks mee kan! Ik heb een goede verbinding hier om meerdere redenen echt nodig. Iemand goede tips of liever de oplossing?
Hier zijn ze dan, de OPPO Reno8 | OPPO Reno8 Pro Welkom in deze FAQ over de OPPO Reno8 en OPPO Reno8 Pro. In dit topic vind je alle info over de toestellen, je bestelling en wanneer je jouw prachtige OPPO in handen kunt krijgen! Koop één van de gloednieuwe OPPO Reno8 series en je doet tot en met 2 oktober 2022 mee met een waanzinnige actie, namelijk:Tijdelijke OPPO actieActie OPPO RENO8: Ontvang de Enco Free2 oordopjes t.w.v. € 99 en Special Case t.w.v. € 29. Totale waarde € 128!Actie OPPO RENO8 Pro: Ontvang de OPPO enco X2 t.w.v. € 199, een OPPO Watch Free t.w.v. € 99 en een Special Case t.w.v. € 29. Waar kan ik mij registreren voor de OPPO actie?De actie is geheel afkomstig van OPPO zelf. Registreer jouw cadeau op de website van OPPO! Wat heb je nodig om te registreren? Je hebt een kopie van je aankoopbewijs nodig om je gratis cadeau te registreren op de website van OPPO. Op je aankoopbewijs staat om welk toestel het gaat en de kosten, inclusief thuiskopieheffing over het toestel.
Ik heb hele slechte verbinding met mijn OnePlus 8t. Mijn verbinding tijdens het bellen valt constant weg en ook valt mijn internet voor enkele seconden weg, waardoor webpaginas heel lang laden. De verbinding switcht constant tussen 4g en 4g+.Ik heb hierover al meedere malen gebeld met tele2, alleen tot nu toe nog niet gekomen tot een oplossing.... Network reset en apn instellingen al meerdere malen aangepast + software updates, zonder resultaat.
Maandagmorgen 29-8 heb ik mijn abonnement verlengd met een nieuw apparaat (Samsung Z Flip 4). Ik heb keurig het overzicht/bevestiging van mijn bestelling ontvangen, maar een bevestiging van AMP of PostNL laat nu nog steeds op zich wachten. Er wordt aangegeven dat het apparaat direct leverbaar zou zijn, maar het duurt inmiddels al 3 dagen voor ik uberhaupt bericht over de verzending nog moet ontvangen. Heeft iemand dezelfde ervaring of is dit niet de normale gang van zaken? Edit: Het checken van de bestelling op de site d.m.v. E-mail + adres resulteert in een foutmelding.
Heb vandaag abonnement verlengd met toestel. Zou direct een bevestigingsmail krijgen met betaallink maar nog steeds niks gehad.
Ik heb afgelopen maandag 18 Juli bestelling geplaatst. Verlenging abbo met toestel. 563€ bijbetaald. Email ontvangen dat het toestel op dinsdag 19 Juli met post.nl bezorgd zou worden. Werd verschoven naar woensdag en daarna naar donderdag en nu weer naar vrijdag verschoven.Ik heb inmiddels al 3 keer contact gehad met Tele 2. Annuleren kan niet. Ik kan pakketje weigeren als ze morgen voor de deur staan. Ik zei dat word morgen weer verschoven dan moest ik weer terug bellen dan pas word een onderzoek gestart Ik heb met Post.nl gebeld die zeiden als na 2 dagen pakketje niet geleverd is dat de afzender dus TELE 2 contact met hun dient op te nemen. Ik vind het ronduit schandalig die afwachtende houding van Tele 2. Zo ga je niet met de klanten om! Wegens drukte gaan ze in zee met Post.nl maar telefoons worden niet geleverd. Ik weet dat ik niet de enige ben die dit overkomt. Verstuur de telefoon met AMP weet je zeker dat ze bezorgd worden. IK WIL DAT ER NU ACTIE ONDERNOMEN WORD. Verstuur een
Beste mensen,Mijn moeder heeft een nieuwe telefoon besteld, de iPhone 12. Ze heeft daarvan ook een bevestigingsmail ontvangen, maar 2 dagen later nog geen mail over het bezorgen. Er stond verder niet bij dat de telefoon niet in vooraad was o.i.d.
Welkom bij het levertijdentopic van gloednieuwe iPhone 14 Plus! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! Levertijden iPhone 14 Plus Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen. Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is. Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?Je bes
Ik krijg een foutmelding -niet afgeleverd- als ik een sms met mijn iPhone XR verstuur. Als ik een sms naar een ander eigen nummer ter controle verstuur, komt de sms wel aan. ,ondanks dezelfde foutmelding. Vervolgens meld mijn iPhone dat bericht versturen mislukt is, terwijl dat niet het geval is. Ik zie geen blokkeringen in mijn toestel instellingen en ook niet in mijn tele2.
Welkom bij het levertijdentopic van gloednieuwe iPhone 14! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! Levertijden iPhone 14 Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen. Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is. Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?Je bestelling wi
Ik ben in de USA. De dataverbinding moet ik handmatig kiezen op T-Mobile 4G om 4G te krijgen. Na enkele minuten valt de verbinding snelheid terug naar Edge, dus niet bruikbaar voor de meeste apps. Het verbinden met een andere provider lukt niet. Herstarten van het toestel helpt niet. Ik zit in het centrum van een grote stad (Seattle) en ben buiten, dus dekking lijkt me geen probleem. Om weer op 4G te komen moet ik opnieuw een handmatig T-Mobile 4G kiezen, maar na enkele minuten is het weer Edge.Een grote (dure) buitenland bundel gekocht, maar die kan ik dus niet gebruiken. Wat kan ik doen om een goede verbinding te krijgen en houden? Toestel: Samsung S7
Ik ben momenteel op vakantie, heb per ongeluk de verkeerde pincode gebruikt en moet nu de pukcode hebben. Ik heb geprobeerd via mijn tele2 op te vragen maar helaas is mijn nummer nog niet gekoppeld en ook niet mogelijk omdat ik mijn telefoon niet in kan zien. Mijn simkaart houder ben ik tevens al een poosje kwijt. Ik hoop dat iemand mij kan helpen, anders zit ik zonder telefoon op vakantie.
Ik heb afgelopen maandag een iphone 11 besteld en daar ook gelijk een bevestingsmail van gekregen. Daar stond ook in dat het Koerierbedrijf AMP contact met mij zou opnemen voor een bezorgafspraak in te plannen. Ik heb alleen tot heden niks gehoord. Waarom is dit?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.