De Tele2 community stopt op dit domein
Toestel reviews en informatie over je mobiele telefoon
Recent actief
Hoi,Kan iemand mij vertellen of je met de Xiaomi 10 ook kan bellen over wifi met Tele2?Hiervoor bij Hollandse Nieuwe kon het wel met het zelfde toestel.Hoor graag of iemand een oplossing heeft, bedankt alvast!
Hi, 28 december 2017 heb ik via tele2 een iPhone X aangeschaft. Na bijna 2 jaar trouwe dienst begaf de face ID het op 17 november van dit jaar, dus binnen de garantie. Dit is op 23 november gemeld bij tele2 en is een reparatieverzoek ingediend. Omdat ik de telefoon ook voor het werk gebruik en geen vervangend toestel kreeg, heb ik even gewacht met opsturen tot ik een nieuwe telefoon had en is de defecte iPhone vorige week opgehaald. De Face ID is inderdaad kapot. Echter zegt men nu dat de garantie verlopen is en zouden de kosten (€650!) voor mij zijn. Men gaat uit van de dag waarop de telefoon bij de reparateur binnen is en niet het moment van melden. Kan iemand dit verhaal verifiëren of heeft iemand iets soortgelijk meegemaakt? Hoor het graag!
Goedemiddag, Ik word de laatste tijd heel veel gebeld door binnenlands, buitenlandse en mobiele nummers die ik niet ken. Ik heb mij al ingeschreven in het Nederlandse bel-me-niet-register wat totaal niet helpt. Welke andere mogelijkheden zijn er en bestaat er in het buitenland ook zoiets, waardoor dit een keer ophoudt? Een ander nummer is ontzettend onhandig.
Krijg net bericht dat er geld berekend word voor buiten bundel kosten, ik kan niet zien wat of van wie. Het blijft nu oplopen hoe kan ik dit stoppen? Telefonisch en per app zijn jullie niet te bereiken? Stop er per direct mee
Ik ben al 2 dagen in New York en ik heb geen telefonisch bereik. Provider is niet zicjtbaar en kan niet bellen of mobiel internet. Dit heb ik allemaal geprobeerd Toestelhulp doorlopen - wijzigingen worden niet opgeslagen Opnieuw opstarten (tig keer Sim instellen op buitenland Roaming aan 4g 3g 2g geprobeerd APN opnieuw instellen - wordt niet opgeslagen Mms en provider opnieuw instellen nav een sms van Tele2, 'installatie mislukt' Netwerk zoeken - vond niks Ik begin t zat te worden. Iemand een idee?
Hallo ik heb mijn abonnement verlengd met nummer behoud en het gaat om de Samsung Galaxy S22 Ultra. Ik wil meedoen met de actie gratis Samsung Galaxy Buds Pro maar vind de procedure erg ingewikkeld. Mijn vraag is of iemand weet hoe je die aan kan vragen.
Ik heb al enige tijd last dat iemand mij belt maar die persoon krijgt mij niet aan de telefoon maar een in gesprek toon , zelf. ben ik niet aan het bellen maar krijg ik wel te zien dat ik een oproep heb gemist heel vervelend en hoop dat er iemand is die mij kan helpen want Tele2 helpt niet echt
Sinds april heb ik een Iphone 8. Sinds enkele weken kunnen mensen mij niet tot nauwelijks verstaan met het bellen. Dit is erg hinderlijk. Hebben meer mensen hier last van of ervaring met de garantie hiervan? Alvast bedankt!
Hoi! Ik heb net een Nintendo Switch, en probeerde net voor het eerst een game online te spelen, alleen gaf hij meteen een error aan, een NAT gerelateerd probleem. Toen ik een network test deed bleek inderdaad een NAT type D. Ik gebruik altijd mijn unlimited data hotspot voor al mijn internet, is er een manier om van een D naar een B of A te gaan? Ik heb al wat dingen geprobeerd maar nog geen oplossing kunnen vinden. Alvast bedankt!
Vorige week heb ik mijn telefoon verkocht, maar helaas heb ik geen betaling ontvangen.Nu heb ik aangifte gedaan, maar de politie vraagt naar het IMEI nummer.Nu heb ik het toestel netjes met orginele verpakking en alles opgestuurd, dus ik kan deze zo niet meer terug vinden.Wel heb ik dit toestel besteld bij Tele2 en nu is mijn vraag of ik het IMEI nummer via Tele2 nog kan achterhalen.Kan iemand mij hierbij helpen?
Hallo, Ik ben de afgelopen dagen opzoek naar een nieuwe telefoon en ben uiteindelijk op de OnePlus 6t uitgekomen. Ik ben vervolgens op Belsimpel gaan kijken waar ik die het goedkoopst kon krijgen en die bevolen het mij aan om mijn Tele2 abonnement te verlengen en dan ook bij Tele2 de Oneplus 6t te kopen. Vervolgens ben ik op de website van Tele2 zelf gaan kijken maar blijkt dat ze die helemaal niet verkopen. Ook heb ik gehoord dat er problemen waren met het 4G gebruik van deze telefoon. Ik heb al een aantal topics langsgegaan op deze website maar het is mij nog niet helemaal duidelijk. Kan iemand mij misschien wat meer informatie geven?
Ik zit sinds een maand bij tele2 met een 5G abbo, met een OPPO Reno Z4 5G. Mijn probleem is dat de 5G verbinding continu wegvalt. 4G pakt het niet over en ben ik dus offline.Ik heb al eerder contact gehad en toen moest ik roaming aanzetten en mn toeganspunt resetten, Het leek toen heel even goed te gaan maar helaas ben ik weer meer offline dan online.Ik word hier zwaar gefrustreert van. Voorheen zat ik bij ben met een 4G verbinding en die loopt toch ook over het tmobile netwerk? Daar had ik nooit problemen. HELP!
Hi,Afgelopen week is mijn nieuwe simkaart geactiveerd. Ik kan nu weer bellen maar het lukt mij niet om mobiele data te krijgen.Ik heb al verschillende instellingen geprobeerd die op het forum staan (T-mobile toegangspunt en tele2 toegangspunt met toestelhulp) maar dit wil niet baten.Het lijkt mij ondertussen wel fijn om gewoon internet te hebben en ben benieuwd of hier wat aan gedaan kan worden. Alvast bedankt,Mees
Vervolg op dit topic: Tele2 app werkt niet meer overzetten niet bekend? | Tele2 ForumTele2 app werkt niet meer overzetten niet bekend? | Tele2 ForumDit was toen de laatste status:Update vanuit Tele2.Contact gehad met de TD, deze gaf duidelijk aan dat de P30 serie van Huawei en daar onder series niet meer ondersteunt gaan worden in het nieuwe T-Mobile/Tele2 systeem mbt Vowifi en VoLTE. De reden is dat Huawei geen update meer gaat aanbieden voor deze toestellen en daar onder is waarschijnlijk door de kosten die hier mee gemoeid zijn.. De TD gaf aan dat ik met T-Mobile wel VoLTE en Vowifi zou hebben, maar dan ben ik wel stuk duurder uit voor de helft minder internet GB.. Helaas ben ik wel afhankelijk voor Vowifi en moet ik dus verder kijken, zonder VoLTE kon ik nog wel leven. Dus moet ik verder kijken, maar kom wel weer terug als ik ooit een nieuwe telefoon heb . Nu naar een uitstapje dacht ik weer voor tijdelijk terug te gaan bij Tele2. Nu tot mijn grote verbazing kan ik opeens wel weer
Drie weken geleden bestelde ik de iPhone 11 die op 1 oktober leverbaar zou zijn. Zonder dat ik iets hoorde zag ik op de website dat die 12 oktober leverbaar zou zijn. Alsnog is de telefoon niet leverbaar. Steeds als ik contact heb met de klantenservice of de bestelstatus check, wordt me verteld dat de telefoon nu in ieder geval leverbaar is en dat ze geen enkel idee hebben wanneer en of deze nog leverbaar wordt. Ik zit nu al heel lang zonder werkbare telefoon en ik heb de aankoopkosten al betaald. Er werd geen oplossing gegeven, behalve dat ik mijn bestelling kan annuleren en de iPhone ergens anders kan bestellen, echter kan ik nergens een vergelijkbare deal vinden. Wat nu?
Beste Tele2In 2018 had ik een telefoon met abonnement gekocht en afgesloten bij jullie.Ik ben helaas de hardcopy van het aankoopbewijs kwijtgeraakt. Is er een mogelijkheid dat het aankoopbewijs nog een keer wordt verstuurd (bv via mail)?Ik zou graag een reactie tegemoet zien komen.Met vriendelijke groet,Kevser Aydin
Ik heb 3 onbeluisterde berichten en wanneer ik voicemail bel moet ik een welkomstbericht maken. Eerst een password en dan een welkomstbericht dan heb ik dit gedaan moet ik aflsuiten met een hekje en dat gaat hij uit. Ze zeggen eenmalig en dan bel ik no een keer moet ik de zelfde stappen weer herhalen dus die welkomstbericht lukt niet en kan ook mijn voicemail niet beluisteren
Ik heb afgelopen maandag 18 Juli bestelling geplaatst. Verlenging abbo met toestel. 563€ bijbetaald. Email ontvangen dat het toestel op dinsdag 19 Juli met post.nl bezorgd zou worden. Werd verschoven naar woensdag en daarna naar donderdag en nu weer naar vrijdag verschoven.Ik heb inmiddels al 3 keer contact gehad met Tele 2. Annuleren kan niet. Ik kan pakketje weigeren als ze morgen voor de deur staan. Ik zei dat word morgen weer verschoven dan moest ik weer terug bellen dan pas word een onderzoek gestart Ik heb met Post.nl gebeld die zeiden als na 2 dagen pakketje niet geleverd is dat de afzender dus TELE 2 contact met hun dient op te nemen. Ik vind het ronduit schandalig die afwachtende houding van Tele 2. Zo ga je niet met de klanten om! Wegens drukte gaan ze in zee met Post.nl maar telefoons worden niet geleverd. Ik weet dat ik niet de enige ben die dit overkomt. Verstuur de telefoon met AMP weet je zeker dat ze bezorgd worden. IK WIL DAT ER NU ACTIE ONDERNOMEN WORD. Verstuur een
Op mijn mobiel krijg ik de mededeling dat ik me moet aanmelden bij tele2 als ik mijn mail app Outlook voor android start. Mail komt niet meer binnen. Als ik me vervolgens aanmeld dan krijg ik het bericht “Je e-mailcertificaat is on geldig. Wil je toch aanmelden.” Toch aanmelden lukt niet. Mail op mijn PC werkt wel dat certificaat is geldig tot volgend jaar. Wie heeft er een oplossing?Gr Kees
Help.. Net een nieuwe Samsung, heb mijn abonnement verlengd bij Tele2 (die gaat in okt. in). Nu was mijn batterij leeg, kwestie van even de pincode invoeren zou je zeggen? Nee.. 3 keer ingevoerd, moet nu de PUK code invoeren.. dus dat heb ik gedaan. Vervolgens krijg ik een scherm waarin ik de PIN code kan wijzigen. Dat heb ik nu 3 keer geprobeerd en 3 keer krijg ik de melding dat de PUK code nu niet goed is. Hoe kan ik deze foutmelding krijgen als ik hem even daarvoor nog goed heb ingevoerd? Ik ben het spoor bijster. Help a.u.b.! Groet, Lisanne
Ik wil aanspraak doen op de Samsung promotie van de S22 Ultra maar moet dan een aankoopbewijs uploaden. Welke moderator kan mij hiermee verder helpen.
Goedenavond, De pincode is vergeten door mijn zoon en nu willen we via de pukcode een nieuwe pincode aanmaken, maar de telefoon blokkeert niet met een pukcode maar ellr keer met ...secondes. Hoe kunnen wij de pincode nu achterhalen of veranderen ?
Hallo, Op mijn Samsung Galaxy 8+ werkt de juiste pincode ineens niet meer? Why! Het is 100% de juiste pincode want ik gebruik deze al 1 jaar, nooit gewijzigd of iets. Wel was ik bezig met aanmaken van een nieuwe gmail account om dat account aan te melden moest ik een pincode invoeren (maar die werden niet geverifieerd, dus het klopte niet). Kan het daarmee te maken hebben? Ik heb de simkaart in een andere telefoon gestopt en ik krijg het daarmee wel open, het ligt aan de code van de telefoon zelf. Super raar! Ik ga het absoluut niet resetten. Het is de juiste pincode, kom op. Pffff. Plssss help! 😞
Ik heb bijna altijd, alleen wanneer ik bel, verbindingsproblemen. Meestal verstaat de ander mij niet, maar ik de andere kant wel. Het maakt niets uit of ik bel of gebeld word.Het bijzondere is dat vele nummers die ik als contact in mijn adresboek heb staan als 088888888 in de display verschijnen. 4G en bijvoorbeeld whatsapp bellen werken prima kan iemand hier iets zinnigs over zeggen?
Ik ben van plan om een oude mobiel aan te schaffen, omdat ik minder op de smartphone wil. Met een oude mobiel wil ik alleen nog bereikbaar zijn via bellen/sms en alleen appen op de smartphone als het nodig is. Mijn vraag is kan ik 2 mobiele telefoons hebben met hetzelfde nummer en tegelijk in gebruik?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.