beantwoord

betr. verbinding word verbroken. bellen via wi-fi

  • 16 September 2022
  • 3 reacties
  • 208 x bekeken

Goedemorgen.

 

Ik heb nu de laatste weken gemerkt dat mijn telefoongesprekken ineens worden afgekapt. Dan verschijnt er boven in mijn scherm dat ik zogenaamd geen bereik heb, en als ik een gesprek opnieuw wil starten staat er ineens bellen via wifi.

Ik heb er geen zin in dat er telkens een gesprek afgebroken word, ik mezelf moet afvragen of die persoon gewoon heeft opgehangen. 

Ik betaal mijn rekeningen netjes elke maand en ik verwacht dus dat het werkt. Ik merk dat het nu bij 9 van de 10 telefoongesprekken echt afwachten is wanneer de verbinding word verbroken.

 

Ik kan het nergens uitzetten. Vervolgens bellen jullie me met een 020 nummer, ik was niet in de gelegenheid om op te nemen; maar als ik terug bel moet ik een heel achterlijk menu door met klantnummers en rekeningnummers, stiltes die vallen waar in er schijnbaar van mij verwacht word dat ik die computer antwoord geef, als je niet snel genoeg bent dan zegt ze alweer dat ze de vraag niet heeft begrepen.  Ik word daar erg agressief van.

Zorg gewoon dat het werkt wat je verkoopt.

 

Alsof ik die onzin continu bij hou. Spreek gewoon mijn voicemail in. Jullie hebben al mijn gegevens dus ik hoef dat niet te verifiëren. Net als die chatbot, prima als je zoiets hebt maar zorg dat het werkt.

 

Oh en ineens word mijn toestel ook niet meer herkend onder toestelhulp, beetje vreemd. 

Ik hoef ook niet gebeld te worden door t mobile met een 'mooie' actie want die mooie acties zijn altijd duurder dan wat ik nu heb.

Mijn excuses, voor dit relaas aan opmerkingen. Maar alsof ik ook weet op welk subforum dit hoort.

 

En kom niet aan met dat ik gegevens moet sturen en dat jullie dan contact opnemen, geef gewoon een algemene oplossing. Want het is echt niet persoonsgebonden. 

 

Toestel; OnePlus 6

Rekeningen: alles betaald

 

 

 

icon

Beste antwoord door Johrick van Tele2 18 September 2022, 13:16

Bekijk origineel bericht

3 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Hi @Forum.m

Welkom op de Tele2 Community, ik snap dat dit natuurlijk niet heel erg fijn voor je is. Ik ga je dan ook helpen. Wil je de volgende dingen op je toestel eens proberen? Dan zou je bellen via 4G/WiFi moeten kunnen uitschakelen! 
 

  • Bellen via 4G uitschakelen: ga naar Toestelinstellingen > Verbindingen > Mobiele Netwerken. Schakel daar de optie bellen via 4G uit.
  • Bellen via wifi uischakelen: ga naar de bel-app (groene knop) en kies de optie ‘Instellingen’ via het lokale menu. Schakel daar de optie ‘Bellen via WiFi’ uit.

Hopelijk werkt het zo! Wil je mij laten weten of het heeft gewerkt? Voor nu wens ik je nog een hele fijne zondag toe en mocht er nog iets zijn, kun je altijd een nieuw topic openen hier op de Community!

Hoi Johrick, bedankt voor je snelle reply.

Ik heb het geprobeerd, ik moet wel zeggen dat ik nog geen telefoontjes heb gehad, dus ik durf nog niet te zeggen of het werkt. Mocht het onverhoopt toch niet werken, dan kom ik zeker even terug.

 

 

Reputatie 5
Badge +6

Dat is helemaal goed, de Tele2 Community staat voor je klaar! 😊

Reageer